kinder crosskleding omgeving Rotterdam

ruffie

Die hard MF'er
17 okt 2009
383
0
Pernis
wie weet er in omgeving rotterdam een crosszaak die ook kinder kleding verkoopt.
mijn zoontje is net drie en rijd al een half jaar op een 50cc quad maar kan maar niet de juiste "beschermde kleding" vinden.
 
Je kan eens gaan kijken bij Motorcross aad in bleiswijk. Heeft veel kleding hangen en ook kindermaatjes.
 
Laatst bewerkt:
Misschien handig om op de motorbeurs (18-21 feb) te kijken. Daar is zoveel verschillende kleding te vinden.
Ik heb geen relaties met de organisatie of één van de exposanten
 
Laatst bewerkt:
Ik was zelf ook niet zo actief in het crossleven todat ik een Raptor 660 kocht.
Met mijn postuur liep ik ook al gauw tegen het probleem van kleding aan en via internet bestellen gaat al helemaal niet omdat de grootste maat van een merk vaak nog te klein is en daarom raad ik aan om gewoon ergens te gaan passen of iets goed zit en dan desnoods wat meer te betalen.
Als je dan een merk vind wat goed zit kan je altijd nog via internet bestellen en zo je voordeel pakken en zeker in geval van een kind zal je regelmatig andere kleding moeten hebben omdat ze nog groeien.
 
Je kan eens gaan kijken bij Motorcross aad in bleiswijk. Heeft veel kleding hangen en ook kindermaatjes.
Inderdaad, Aad heeft heel veel kinder crosskleding hangen en mocht hij toch niks passends blijken te hebben dan zit je in 5 minuten bij Meurs in Bergschenhoek, die hebben ook wel wat hangen. Op de Motorbeurs ga je in ieder geval echt geen (kinder) crosskleding vinden.
 
Laatst bewerkt:
vergeet geen laarzen te kopen voor die kleine pik, na de helm de belangrijkste bescherming.
dingen zijn altijd prijzig zeker omdat ze er op die leeftijd snel uitgroeien.
daarom heeft meurs altijd een paar goede inruilers staan voor een betaalbare prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan