Kinder motorkleding (race en cross) ±3-8jr

ZX-12Rob

MF veteraan
31 mrt 2004
5.933
0
Nederland
Omdat mijn zoontje eruit is gegroeid inmiddels, te koop een zwarte HJC kinderhelm maat 52 type CL-14Y (Y van Youth). In perfecte staat, mag weg voor € 50. Mijn zoontje heeft de helm vanaf zijn 3e jaar tot nu toe gedragen. (hij wordt volgende week 8)

Ook te koop een Zocchi motor/minibikepak. Op alle belangrijke delen zit leer met veel protectie, de flexibele delen zijn van nylon. Voorzien van licht versleten titanium sliders. Heeft mij nieuw € 350 gekost. Is in perfecte staat, geen beschadigingen en mag weg voor € 175. Werd door mijn zoontje gedragen achterop de motor en op zijn minibike.

Mijn zoontje is wel behoorlijk groot voor zijn leeftijd. Dus de meeste kinderen zullen het tot 9 jaar passen, maar kan natuurlijk gepast worden. Om het middel zit een bandje, waarmee je de omvang van het pak wat kunt verkleinen, zodat je het wat op de groei kunt kopen en er wat langer mee doet. Mijn zoontje heeft em 2 seizoenen gebruikt.

Ik ga weer op zoek naar een groter pak voor hem.

D2H_9104-2.jpg


Niels%20Sportsmagazine.jpg


Ook te koop wat motorcross spullen:
* Alpinestars motorcross laarzen. Die is ie al lang ontgroeid, want zijn maat 28. Zijn schitterende laarzen en extreem sterk. Mogen weg voor € 80 (nieuw € 195 betaald) Zijn in bijna nieuwstaat.
* KTM crossjas. Mouwen zijn afritsbaar zodat ie als bodywarmer gedragen kan worden. Voor ± 4-6 jr. € 25
* bodyprotector € 10 (zit onder de jas op de foto :+)
* sinisalo crossbroek en jopa handschoenen. € 20 gezamenlijk.
* 50cc quad, merk SMC (geen chinees spul!) € 400 (nieuw hier € 1150. Ik moet zelf carburateurtje even schoonmaken, maar dat is zo gebeurd. Loopt ongeveer 45km en is door mijn zoontje vanaf zijn 3e jaar gebruikt t/m nu. Zit een noodknop aan een touw aan, zodat je erachter kunt lopen en het ding kan uittrekken als er iets mis dreigt te gaan.

Hier was het allemaal in gebruik:
Nielsmaasvlakte.jpg


En als iemand nog interesse heeft heb ik ook nog een complete 60cc mini wedstrijdkart (merk Birel) met hydraulische remmen en bijpassende kleding. De kart is voor een leeftijd van 5-8 ongeveer. Foto's op verzoek...
 
Laatst bewerkt:
hai leuk man, mijn zoon gaat ook al los vanaf zijn 3e *O*

De laarzen wil ik een bod op doen, 50 euro, voor 90 heb ik nieuwe, ja niet deze, ;) dat weet ik maar van rino, maar die zijn ook goed :Y
 
Neuh, voor minder dan € 70 gaan ze absoluut niet weg...

Heb ook nog een kinder niergordel overigens
 
Terug
Bovenaan Onderaan