Kinder motorkleding tips?

Tuh

MF veteraan
Donateur
7 okt 2021
1.902
1.470
Breda
Ik ben was aan het rondkijken voor motorkleding voor mijn dochters, maar vind het aanbod niet zo groot.

Zag bij motoport een setje, bij mkc leek wel wat meer keus toen ik er laatst voor wat anders was dus zal ik binnenkort eens gaan passen met ze.

maar ik vraag me af hoe jullie dit doen want het kost best wat geld en ze groeien er natuurlijk snel uit. Zijn er verstelbare jassen/broeken of is er andere truc? Aanbod op mp vond ik niet heel groot dus lijkt me sterk dat iedereen steeds nieuw koopt / verkoopt zodra het niet meer past
 
Heb zelf geen kinderen maar het advies wat ik je wil geven: koop niet op de groei (lees: te groot). Als ze vallen wil je dat de bescherming goed op z’n plek zit.
 
Ik ben was aan het rondkijken voor motorkleding voor mijn dochters, maar vind het aanbod niet zo groot.

Zag bij motoport een setje, bij mkc leek wel wat meer keus toen ik er laatst voor wat anders was dus zal ik binnenkort eens gaan passen met ze.

maar ik vraag me af hoe jullie dit doen want het kost best wat geld en ze groeien er natuurlijk snel uit. Zijn er verstelbare jassen/broeken of is er andere truc? Aanbod op mp vond ik niet heel groot dus lijkt me sterk dat iedereen steeds nieuw koopt / verkoopt zodra het niet meer past
Modeka maakt kleding waar de lengte van de mouwen en pijpen kunnen worden langer gemaakt dmv een rits.
 
Ik heb voor een van de jongens een jas en broek gekocht, merk weet ik eventjes niet omdat het in een verhuisdoos zit, maar de broekspijpen en mouwen van de jas kunnen inderdaad zo’n 10 cm langer gemaakt worden dmv ritssluitingen.
Hij ging achterop vanaf z’n 7de, hij is nu 9 en het spulletje past nog prima. Ik denk dat het zomaar nog een jaar meekan.
Helm is gewoon een volwassenen-helm, maatje cd’s. Past prima maar is wel zwaar, zeker in het begin moet je niet te lange stukken rijden. Handschoenen heb ik de allerkleinste dameshandschoenen gekocht. Anderhalve cm over aan de vingertoppen twee jaar geleden maar ze gleden niet af dus ik vond het wel best. Nu nog maar een halve cm te groot. MKC heeft inderdaad aardig wat op voorraad, en die outlet in Breda, ben even de naam kwijt, heeft ook een flinke collectie kinderkleding. Maar daar moet je eigenlijk gewoon even naar binnen stappen met een zak geld, je wordt er hebberig van voor jezelf :Y
Het hele spulletje inclusief helm en handschoenen was om en nabij de €250,-
Wel alles apart gekocht, broek hier jas daar enz. Gewoon even zoeken.
 
Het laatste setje voor mijn zoon komt bij louis vandaan. Gewoon net spul voor relatief weinig. Zijn meestal wel verlengbaar met rits zoals eerder aangegeven. Het eerste setje kwam hier van mf voor weinig, heeft hij 2 jaar mee gedaan. Helm past na 2jaar nog steeds.
 
Kinderen verslijten geen motorkleding, ze groeien er uit. Vraag eens rond. Vaak kun je voor een mooi prijsje kleding overnemen.
Ik heb voor mijn dochter een pak van Polo dat dmv ritsen een maatje groter kan groeien. Dat vind ik wel een vondst.
 
Kinderen verslijten geen motorkleding, ze groeien er uit. Vraag eens rond. Vaak kun je voor een mooi prijsje kleding overnemen.
Ik heb voor mijn dochter een pak van Polo dat dmv ritsen een maatje groter kan groeien. Dat vind ik wel een vondst.
Dit dus..

Marktplaats is je vriend in deze. Meestal verkoop je het ook weer voor bijna de aanschafprijs
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
1662543011483.png

mummiepak

😇
 
Kinderen verslijten geen motorkleding, ze groeien er uit. Vraag eens rond. Vaak kun je voor een mooi prijsje kleding overnemen.
Ik heb voor mijn dochter een pak van Polo dat dmv ritsen een maatje groter kan groeien. Dat vind ik wel een vondst.
Mijn broer heeft ook voor zijn dochter 2e hands een motorpak gescoord.
Niet veel voor betaald, maar daarna ook niet veel gebruikt.
Inmiddels is ze weer enkele maten groter gegroeid en kan ze een definitief(?) pak kopen. De oude kan nu op Marktplaats.
 
Hi,

Ik ben opzoek voor mijn dochter naar een (verlengbaar) setje motorkleding. Ze is 7 jaar.
Heb je het setje nog te koop? Zo ja wat is de maat.
Alvast bedankt.
Mvg Corjan
Mijn broer heeft ook voor zijn dochter 2e hands een motorpak gescoord.
Niet veel voor betaald, maar daarna ook niet veel gebruikt.
Inmiddels is ze weer enkele maten groter gegroeid en kan ze een definitief(?) pak kopen. De oude kan nu op Marktplaats.
 
Ik weet niet of hij deze nog heeft? Wrs al verkocht.
Verder was dit pak voor een ca 12 jarige. Of een meisje van 7 daar al (een klein beetje) in zou hebben gepast?
Succes met verder zoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan