Kinder motorpak maat 140 (lengte aanpasbaar)

Dribibuu

MF'er
27 jun 2007
193
1
Oss
Aangezien mijn dochter er niet meer in past een motorpak te koop, maat 140. Kleur is zwart met grijs.
Hooguit een keer of zes gedragen, echt als nieuw.
De mouwen en broekspijpen kunnen met ritsjes langer gemaakt worden.
Mouwlengte vanaf de schouder tot de pols is 50, uitgeritst 54 cm.
Binnen-beenlengte (kruis tot enkel) is 61, uitgeritst 65 cm.
Voor 5 tientjes mag het pak weg.
20190801_103935.png

20190801_103956.png

20190801_104005.png
 
Aangezien mijn dochter er niet meer in past een motorpak te koop, maat 140. Kleur is zwart met grijs.
Hooguit een keer of zes gedragen, echt als nieuw.
De mouwen en broekspijpen kunnen met ritsjes langer gemaakt worden.
Mouwlengte vanaf de schouder tot de pols is 50, uitgeritst 54 cm.
Binnen-beenlengte (kruis tot enkel) is 61, uitgeritst 65 cm.
Voor 5 tientjes mag het pak weg.
Bekijk bijlage 1414972
Bekijk bijlage 1414973
Bekijk bijlage 1414974
Uw advertentie op MF is al van augustus 2019, maar ik wil toch nog even informeren of het motorpak nog steeds te koop is. Ik heb namelijk interesse in het pak voor mijn dochter.
Ik hoop snel van u te horen.
Gr. André
 
Tjonge, ik was zelfs al vergeten dat ik deze advertentie hier had staan! Maar ik heb het nog. Ik neem via de prive berichten even contact met je op.
 
Right, om de een of andere reden "mag" ik geen prive-conversatie met je beginnen. Kun jij wel contact met mij opnemen?
 
Hoi Nani, sorry, het is inmiddels verkocht! Een kinderhelm heb ik nog wel, maar het pak is weg.
 
Right, om de een of andere reden "mag" ik geen prive-conversatie met je beginnen. Kun jij wel contact met mij opnemen?
Hoi Nani, sorry, het is inmiddels verkocht! Een kinderhelm heb ik nog wel, maar het pak is weg.
Hoi Nani, sorry, het is inmiddels verkocht! Een kinderhelm heb ik nog wel, maar het pak is weg.
Goedemorgen
Kinderhelm heb ik al en alvast bedankt voor reageren. Gr Nani
 
Terug
Bovenaan Onderaan