Kinderen die verstoppertje spelen achter mijn motor..

Wolvabolic

MF'er
29 mei 2008
175
0
Ik heb mijn motor voor mijn huis geparkeerd staan, in de voortuin. Zit een groot motorzeil overheen.

Zit ik net beneden op de bank tv te kijken... Denk ik, wat zie ik in mijn ooghoeken? Even naar buiten gegaan. Zit er een kind achter mijn motor met zijn hoofd onder het zeil. Was blijkbaar verstoppertje aan het spelen ofzo... :/ Heb 'm gelijk weg gejaagd.

Maargoed, ik weet de ouders van dat kind te wonen dus als mijn motor straks omvalt ga ik daar langs voor de schade.

Ohja, het is vrijdagmiddag :W
 
Laatst bewerkt:
In de voortuin... zeg maar? Staat ie in de voortuin, of niet? Ach, het zijn en blijven kinderen, dus blijft het moeilijk om ze te overtuigen om dit niet te doen.

Ik denk overigens, dat je totaal geen zaak hebt, wanneer je motor is ongevallen en je hebt het niet zelf gezien, danwel getuigen hebt.

Overigens wel je goed recht om de kinderen weg te jagen. Persoonlijk had ik de kinderen ook op de gevaren gewezen, zodat ze ook weten, waarom het niet mag.
 
Motor even lekker warm laten worden. En dan kindervingertjes bbq-en
 
Nee hoor, deze student behoort tot de beroepsbevolking O-) Je moet ergens je motor mee betalen! :] als ze maar niet aan mijn nieuwe aanwinst zitten ben ik nog veel te trots op :+


In de woonkamer parkeren dan. *D
 
Laatst bewerkt:
Achtertuin is DE oplossing dan *O* Mijn broertje (16) leg ik wel even aan de ketting dat ie er net niet bij kan :+

Ik geniet van de luxe van een verwarmde garage *O* Maar helaas ik heb ook een broertje die niet aangelijnd wil blijven. -O-
 
Vertstoppertje spelen op het balkon, dan ben wel heel snel klaar hoor :z

Dan ga je toch een ander spelletje spelen.
BalkonHoppen: Spring van het ene naar het andere balkon als je de grond raakt ben je af.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg: 2 weken vakantie. Dat is net iets minder dan het tuig wat in Den Haag zit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan