Kinderen die verstoppertje spelen achter mijn motor..

Op een normale manier vragen of ze het niet willen doen werkt hier 70% van de tijd

doen ze het nog een keer net ff wat minder vriendelijk... dat werkt dan ook weer voor 20% extra...

de overige 10% krijgt een boze beerhunter, wat ook weer prima werkt :W
 
Sniper_rifle.jpg
 
Wat een prutsers die kinderen.. je had ze direct gevonden, verstopplek van niks! Die kinderen hebben ook geen eer van hun werk zeg, sjongejonge
 
Kinderen die spelen B| Het zou verboden moeten worden. Laten ze echte boeven gaan vangen; of nee, wacht even, dat waren anderen geloof ik...
 
Kinderen die spelen B| Het zou verboden moeten worden. Laten ze echte boeven gaan vangen; of nee, wacht even, dat waren anderen geloof ik...

:W

Dat ze spelen vind ik best. Maar dan niet in de buurt van mijn motor die ik pas een paar weken in mijn bezit heb :)
 
Laatst bewerkt:
Kinderen paar jaar in kelder verstoppen. Daarna spelen ze nooit meer vestoppertje :X
 
Kinderen paar jaar in kelder verstoppen. Daarna spelen ze nooit meer vestoppertje :X
Wat een raar gevoel voor humor heb jij. Ik zat meer te denken aan 15 jaar in een kelder, dan is het er echt wel uit dat verstoppertje spelen.
 
Overigens wel je goed recht om de kinderen weg te jagen. Persoonlijk had ik de kinderen ook op de gevaren gewezen, zodat ze ook weten, waarom het niet mag.
:^

Iets niet mogen kan juist extra spannend zijn voor kinderen.
Terwijl het best overkomt als je ze uitlegt dat het welliswaar een mooie verstopplaats is maar ook een gevaarlijke.

Volgende keer gewoon even bij je roepen en uitleggen dat verstoppen onder een hoes tot de dood kan leiden als de motor omvalt.
Klaar ben je.............
 
:^
___

Iets niet mogen kan juist extra spannend zijn voor kinderen.
Terwijl het best overkomt als je ze uitlegt dat het welliswaar een mooie verstopplaats is maar ook een gevaarlijke.

Volgende keer gewoon even bij je roepen en uitleggen dat verstoppen onder een hoes tot de dood kan leiden als de motor omvalt.
Klaar ben je.............
:^
 
Moet je niet van die Japanse Kamikaze buurkinderen hebben, want die gaan er dan juist onder!
 
quote:
picaroon schreef op 19 december 2008 @ 15:35:

[...]


Mensen die fatsoenlijk werk op niveau doen, kunnen zich permitteren om de vrijdag vrij te nemen



Hmmm, ik had gistermiddag ook vrij... O-)
 
Goh, waar woon je dan? op een plek waar kinderen ´verstoppertje spelen´. Ik woon in Rotterdam....

Daar spelen kinderen ´groepsverkrachtertje´of ´bushokjeterroristje´. Tegenwoordig ook populair onder de plaatselijke jeugd; Hoer roepen naar vrouwen van westerse komaf.

Ach wat ben ik weer ongenuanceerd, je hebt ook bij ons wel degelijk kinderen die verstoppertje spelen, ze verstoppen bijvoorbeeld je motor en dan niet zomaar verstoppen, nee, zo goed dat je ´m nooit meer terug kunt vinden.... 8-)

Nee ik zou misschien wel blij zijn als ze alleen maar verstoppen achter mijn motor.
 
:W

Dat ze spelen vind ik best. Maar dan niet in de buurt van mijn motor die ik pas een paar weken in mijn bezit heb :)


Keek jij , toen je klein was , en verstoppertje speelde, wat en waar jij je achter verstopte?? neee tuurlijk niet.. alles was geoorloofd voor kinderen, zo lang ze je maar niet konden vinden

*O*

Verplaats je efkes in dat kind, en zoals eerder werd gezegd, wees nie de zeikerd uit een straat, maar leg uit waarom.. en als je ze nog een tip geef waar ze zich wel kunnen verstoppen.. smiespelend.. vinden ze dat heelmaal geweldig :Y ;)
 
Goh, waar woon je dan? op een plek waar kinderen ´verstoppertje spelen´. Ik woon in Rotterdam....

Daar spelen kinderen ´groepsverkrachtertje´of ´bushokjeterroristje´. Tegenwoordig ook populair onder de plaatselijke jeugd; Hoer roepen naar vrouwen van westerse komaf.

Ach wat ben ik weer ongenuanceerd, je hebt ook bij ons wel degelijk kinderen die verstoppertje spelen, ze verstoppen bijvoorbeeld je motor en dan niet zomaar verstoppen, nee, zo goed dat je ´m nooit meer terug kunt vinden.... 8-)

Nee ik zou misschien wel blij zijn als ze alleen maar verstoppen achter mijn motor.

Hey woon jij in mijn wijk? Onee, Rdam, sorry, ikke Den Haag |(
 
Hopen dat die een keer zijn hoofd stoot tegen je nog hete uitlaat. Dan leert die het wel af!
 
Goh, waar woon je dan? op een plek waar kinderen ´verstoppertje spelen´. Ik woon in Rotterdam....

Daar spelen kinderen ´groepsverkrachtertje´of ´bushokjeterroristje´. Tegenwoordig ook populair onder de plaatselijke jeugd; Hoer roepen naar vrouwen van westerse komaf.

Ach wat ben ik weer ongenuanceerd, je hebt ook bij ons wel degelijk kinderen die verstoppertje spelen, ze verstoppen bijvoorbeeld je motor en dan niet zomaar verstoppen, nee, zo goed dat je ´m nooit meer terug kunt vinden.... 8-)

Nee ik zou misschien wel blij zijn als ze alleen maar verstoppen achter mijn motor.

Dat doen ze daar toch ook?
Na het 'ruitje tik', 'gratis peuken halen' en 'bejaarden duwen'?

:+
 
Mensen die fatsoenlijk werk op niveau doen, kunnen zich permitteren om de vrijdag vrij te nemen
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
ikke ben elke vrijdag vrij en volgend jaar elke woensdag of misschien wel altijd }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan