Kinderen gepakt wegens spelen 'flitspaaltje'

Ik merk dat er hier toch behoorlijk wat mensen het leuk vind om anderen te "flitsen", terwijl ze lopen te zeuren als ze zelf worden geflitst. Toch een beetje een dubbele moraal of niet?????? :+
 
Toch een beetje een dubbele moraal of niet?????? :+

Geloof dat je beter daar last van kan hebben als van een éénzijdige moraal(ridder).
Kan me wat posts herinneren... :)

En tja, als ik wordt geflitst met 10 km onder toegestane snelheid hoef ik me geen zorgen te maken om een prent uit Leeuwarden, toch!!!
 
Geloof dat je beter daar last van kan hebben als van een éénzijdige moraal(ridder).
Kan me wat posts herinneren... :)

En tja, als ik wordt geflitst met 10 km onder toegestane snelheid hoef ik me geen zorgen te maken om een prent uit Leeuwarden, toch!!!

Ben wel blij dat er tenminste iemand serieus op in gaat :+ :+ :+ .
 
Ik merk dat er hier toch behoorlijk wat mensen het leuk vind om anderen te "flitsen", terwijl ze lopen te zeuren als ze zelf worden geflitst. Toch een beetje een dubbele moraal of niet?????? :+

Ach als je iemand op z'n bek ziet gaan moet je toch ook wel eens lachen? Andersom zou jij het niet mee willen maken. Of een ongeluk, je kijkt maar AL te graag even in de file wat er aan de hand is. Aan de andere kant zou jij niet in het wrak willen zitten. Iemand in elkaar trappen is leuker dan in elkaar getrapt worden...

ach flitsen is gewoon leuk. Leuke reacties :) Als je slim bent rijd je gewoon door, geflitst is geflitst. Ga je ineens op de rem, ja dan ben je gewoon dom en nog eens te laat ook.
 
Op maandag 18 maart 2002 19:53 schreef JK het volgende:Ga je ineens op de rem, ja dan ben je gewoon dom en nog eens te laat ook.

Laat mij dan maar dom zijn. Als ik het op tijd zie dat er één staat te flitsen of bij kasten, dan trap ik echt wel ff de rem in.
En als je het goed doet ben je dus niet te laat.

Oeps...tegenstrijdig: Ik rij 10 km onder...dus ik hoef niet eens te remmen gheghe.

[edit]
Ik snap wat je bedoelt hoor JK :)
geflitst is idd geflitst en afwachten...
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik merk dat er hier toch behoorlijk wat mensen het leuk vind om anderen te "flitsen", terwijl ze lopen te zeuren als ze zelf worden geflitst. Toch een beetje een dubbele moraal of niet?????? :+


Niks dubbele moraal!! Gewoon humor!!!! :) :) :) Nooit gelachen met vrienden om grappen waar anderen helemaal niks van snappen? Vroeger nooit een drol in een doos op straat gelegd en gewacht tot iemand hem oppakte? Lekker flauw, maar wel leuk. Heb het wel eens gedaan bij een maat van me, reed voor me en **FLITS**. Hij op de rem, terwijl hij wist dat ik een camera bij me had... :) :) Hij is overigens niet in de berm beland, viel al weer mee.
 
Heb het vroeger ook gedaan..
Had in het begin ook altijd een camerain de auto liggen.. als we dan terug gingen van uitgaan en er kwam er een hard voorbij dan ff fototje maken en zie je ineens een paar mooie remlichten haha
maarja dat was vroeger ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan