Kinderen gepakt wegens spelen 'flitspaaltje'

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Gelezen op Fok

Afgelopen weekeinde heeft de politie in Maarssen twee wandelende flitspalen van 10 en 14 jaar in de kraag gevat.

Met een stiekem van hun ouders meegenomen fotocamera flitsten de broertjes in het pikkedonker op de Vogelweg automobilisten. Sommigen weggebruikers belden naar het bureau. De jongens kregen een fikse uitbrander.
 
Echt een hele goeie.

Mensen die te hard rijden...heb er geen woorden voor })
Ik rij altijd minimaal 10 km onder toegestane snelheid.
 
Ook wel eens vroeger gedaan met een losse flitser op de snelweg een jaar of 10 geleden... als auto's dan echt hard passeerden, ff flitsen })
Ach toen was ik nog jong en was Nederland nog niet vol met flitspalen..
De reacties van de automobilisten waren dan ook erg mooi. De slimsten reden gewoon door, sukkels gingen ineens rustig rijden :j

Ach beter zoiets doen als die jochies in Maarssen, als zwangere vrouwen in de buik schoppen enz.
 
LOL. Als die palen 'vroeger' ook al zo populair waren, dan had ik waarschijnlijk ook geregeld in het donker staan knippen }) })
 
Gelezen op Fok

Afgelopen weekeinde heeft de politie in Maarssen twee wandelende flitspalen van 10 en 14 jaar in de kraag gevat.

Met een stiekem van hun ouders meegenomen fotocamera flitsten de broertjes in het pikkedonker op de Vogelweg automobilisten. Sommigen weggebruikers belden naar het bureau. De jongens kregen een fikse uitbrander.

Ik zie geen verschil met de KLPD, zijn ook kleuters die stiekem verkeer flitsen, dus die krijgen voortaan ook een fikse uitbrander??? ;)
 
je zult maar naast de weg belanden va nschrik |(

Dan ben je gewoon een sukkel. Nederland = flitsland, dan had je allang in de berm of de sloot moeten liggen. Dus schrikken.. ik schrik pas als ik een stel koeien voor me op de weg zie staan en ik geen tijd meer heb om te remmen.
 
je zult maar naast de weg belanden va nschrik |(

.... dan vind ik wel weer ver gezocht. Gewoon een jongens streek. Net zo als je vroeger je blaaspijp had of een golfbal op de golfbaan in de buurt jatten en dan met een tennisracket door draad glas rammen })
 
Echt een hele goeie.

Mensen die te hard rijden...heb er geen woorden voor })
Ik rij altijd minimaal 10 km onder toegestane snelheid.

Dat zijn de allerergsten. Ben je lekker onderweg op een 100 km/h weg, zit er zo'n aap voor je die niet harder rijd dan 90 en natuurlijk rijden er zoveel tegenliggers dat je niet kan inhalen. Ik word niet snel opgefokt in het verkeer, maar dit soort *%#(*#)* moeten van de weg gehaald worden.

Ik heb er trouwens wel moeite mee om te geloven dat jij (lage cb) 10 km/h onder de toegestane snelheid blijft.
 
waarom zou je nou op de openbare weg geen nacht foto's mogen maken, en de politie wel?? heeft nou niemand meer oog voor het creatieve en artistieke?

Cultuur barbaren die agenten!! :+
 
Dat zijn de allerergsten. Ben je lekker onderweg op een 100 km/h weg, zit er zo'n aap voor je die niet harder rijd dan 90 en natuurlijk rijden er zoveel tegenliggers dat je niet kan inhalen. Ik word niet snel opgefokt in het verkeer, maar dit soort *%#(*#)* moeten van de weg gehaald worden.

Ik heb er trouwens wel moeite mee om te geloven dat jij (lage cb) 10 km/h onder de toegestane snelheid blijft.

Moosman heeft de }) van lage CB over het hoofd gezien geloof ik :)
 
Dat zijn de allerergsten. Ben je lekker onderweg op een 100 km/h weg, zit er zo'n aap voor je die niet harder rijd dan 90 en natuurlijk rijden er zoveel tegenliggers dat je niet kan inhalen. Ik word niet snel opgefokt in het verkeer, maar dit soort *%#(*#)* moeten van de weg gehaald worden.

Ik heb er trouwens wel moeite mee om te geloven dat jij (lage cb) 10 km/h onder de toegestane snelheid blijft.

Zoals 3VO zegt: 'Die 100 is de maximum snelheid, niet die minimale snelheid, je mag er gerust iets rustiger rijden'. :+

NOT!!! Heb er ook zo'n hekel aan!!! Is niet helemaal waar, buiten de bebouwde kom heb ik er een hekel aan (dus waar het wel kan).
 
Het is dat er }) achter je post stond, maar anders :j ;)

Ga je nou weer onaardig doen tegen me ;)
Ging net zo goed
Ben ik blij dat ik dat ding erbij gezet heb.

En anders wat...? :)
Ga je me rammen gnagna ;) ;) ;) ;) ;) ;) Doe maar extra veel voor de zekerheid
(Ik ga er scheel van kijken haha)
 
Ga je nou weer onaardig doen tegen me ;)
Ging net zo goed
Ben ik blij dat ik dat ding erbij gezet heb.

En anders wat...? :)
Ga je me rammen gnagna ;) ;) ;) ;) ;) ;) Doe maar extra veel voor de zekerheid
(Ik ga er scheel van kijken haha)
Je gaat scheel kijken als je extra veel geramdt wordt :?

:+
 
ik heb dat ook eens gedaan
komende van de ELE rally in de auto
we reden goed door,haalt een auto ons in
ik flitse , wat denkje waren het wouten.
bij de eerst volgende parkeerplaats hielden ze de "collaga's "even staande.
ze konde er niet om lachen maar konde ons nix maken
 
Gelezen op Fok

Afgelopen weekeinde heeft de politie in Maarssen twee wandelende flitspalen van 10 en 14 jaar in de kraag gevat.

Met een stiekem van hun ouders meegenomen fotocamera flitsten de broertjes in het pikkedonker op de Vogelweg automobilisten. Sommigen weggebruikers belden naar het bureau. De jongens kregen een fikse uitbrander.
Heb ik vroeger ook met een stel maten gedaan.
Was echt lachuh *D
Zagen ze de flits en gingen vol op die rem staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan