Kinderen op de motor

:^

[moraalriddermodus]
Helaas worden dit soort discussies overschaduwd door het verschijnsel dat iedereen zich diep ingraaft in zijn standpunt en graag gelijk wil krijgen: dan komen de emoties naar boven, waarbij de inhoud van de discussie aan waarde verliest. We hebben (gelukkig) niet allemaal altijd dezelfde mening: laten we daar vanuit gaan als basis en dan proberen andere meningen te respecteren zonder dat er iemand gelijk hoeft te krijgen. [/einde moraalriddermodus]

Ik hoef niet altijd gelijk te krijgen want ik weet toch zelf wel dat ik het meestal heb. O-)

Je hebt helemaal gelijk ;)

Jammer ook dat er weer een aantal zijn die zo nodig persoonlijk worden in de discussie ipv op de mening van een ander reageren. Stemming word gelijk weer zo grimmig en het onderwerp word uit t oog verloren. Het gaat er niet om wat de ene MFer van de andere MFer vind, het gaat er hoogstens om wat jouw mening over zijn mening is, zo ongeveer.

En degene die t daar niet mee eens is vind ik een L*L !!


Meanwhile...Back on-topic.....
 
Zal die zot wel geweest zijn. Kind vond het leuk dus waarom niet????

Je kan te ver gaan.

Bij deze krijg je een echte uitnodiging.
Zondag 16 november in het westelijk haven gebied. Kun je leren om een motor te beheersen onder vreemde omstandigheden. Heel wat vreemder als wat hier in dit topic staat.
 
Je kan te ver gaan.

Bij deze krijg je een echte uitnodiging.
Zondag 16 november in het westelijk haven gebied. Kun je leren om een motor te beheersen onder vreemde omstandigheden. Heel wat vreemder als wat hier in dit topic staat.


maar,maar zeg laat je toch niet zo opnaaien!!!! :? :? :? :? :? :? :?
 
Zal die zot wel geweest zijn. Kind vond het leuk dus waarom niet????
Zeg kneus... je weet niet waar je over praat. Eerst ff nadenken voordat je je muil opentrekt. :(

Zeg Ro... hoe zit dat met die frikandellenmeeting? Heb ik ff gemist...
En laat je niet opstoken door die kneuzen :)
 
Op woensdag 05 november 2003 19:30 schreef Fastcruiser het volgende:Zeg Ro... hoe zit dat met die frikandellenmeeting? Heb ik ff gemist...
En laat je niet opstoken door die kneuzen :)

Die komt ooit wel weer 8-)

Ikke niet, ik ben die zondag toch daar en ik heb een KTM LC4 600 staan waarmee ze wat kunnen leren })






vooral respect voor het onbekende :+
 
So E, hier wordt weer eens heftig gereageerd.
De manier van reageren kan soms ook wel wat beter vind ik, ook weer een mooi voorbeeld waar je kind van kan leren "hoe zeik ik een ander af als we van mening verschillen" zoals mama of papa dat ook doet :X

Als het puntje bij het paaltje komt dan doet ieder wat ie zelf verantwoord vind en zo hoort het ook. De verantwoording ligt bij die persoon en of een ander dat nu wel of niet leuk/goed/slim vind, tja thats live ;)

En als we allemaal hetzelfde waren, tjee wat een saaie wereld zou dit dan zijn *D

ok, einde preek van moeders O-)


(misschien een idee; de MF-baby-peuter-kleuter-puber-toer :? :? :+ )
 
it isn't me

of ik jullie wel de groetjes wilde doen namens de motorrijder :+


misc.php
 
Laatst bewerkt:
die stoute janssen toch :P
Echt wel... levensgevaarlijk die losse kinderen...zonder helm nog wel, en hij ook (zou toch het goede voorbeeld moeten geven)! :( Straks gaat hij er vast nog mee het talud op en over die buis heen, echt onverantwoordelijk :( .

Ze zouden hem meteen de kinderen, motor en rijbewijs moeten afnemen (en z'n vrouw ook maar, anders komen er weer nieuwe kinderen)!!!!! :(

:+
 
Ik wel ja. Ik heb ouders aangehouden voor de moord op hun eigen kind.... Ik heb genoeg kinderlijkjes gezien om er m'n hele leven genoeg van te hebben.

Iedereen neemt z'n eigen beslissingen. Als je zelf risico's wilt lopen, prima. Ga je mij niet over horen.
Maar als ik zie dat mensen dat soort beslissingen ook voor anderen nemen (met name kinderen, omdat die zélf de risico's niet kunnen zien) dan gaat m'n bloed een beetje koken.
Ik of een andere collega cq. hulpverlener mag die kinderen namelijk later van het wegdek vegen...... Dan staan de ouders er jankend bij.

Sorry dat ik daar ff pissig over word. Ik stel een kinderleven kennelijk wat hoger op prijs dan sommigen van jullie.

Het spijt me zot, zelfs al ben je de toekomstige of verleden wereldkampioen op twee wielen, je kunt nooit álles onder controle hebben. En dus heb je het recht niet jonge kinderen dát risico te laten lopen. Uiteraard mijn mening, daar zul jij je niet door laten tegenhouden.
De vergelijking met een kind van 17 slaat natuurlijk nergens op. Op die leeftijd ben je nu eenmaal al beter in staat zélf keuzes te maken. Je mag wel hopen dat je ze een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebt bijgebracht, bv. geen onzinnige risico's lopen..... Evengoed kun je ze als ouders vaak toch niet meer tegenhouden hun eigen gang te gaan. Maar dan is dat wel hun eigen keuze, niet die van een ander.....
 
Laatst bewerkt:
Het spijt me zot, zelfs al ben je de toekomstige of verleden wereldkampioen op twee wielen, je kunt nooit álles onder controle hebben. En dus heb je het recht niet jonge kinderen dát risico te laten lopen. Uiteraard mijn mening, daar zul jij je niet door laten tegenhouden.

Als je niet komt de 116e mag je ook geen mening hebben.
 
Mijn meisje wat op haar fietsje een rondje rijdt, loopt meer risico dan een rondje bij mij op de tank.
Dat heeft weinig met de kwaliteiten van mij als motorbestuurder te maken, maar meer met de andere idioten op de weg. Ik vind de ophef over een foto van ienmand met een kindje op zijn buik erg over dreven. Op de foto rijdt hij niet eens!

Wat is er in weze anders dan een rondje op de fiets?


en voor mijn kinderen van 17 ben ik ook verantwoordelijk! en ik denk niet dat ze een scooter mogen van mij! maar crossen op strand zou ik geen probleem mee hebben.
 
sorry hoor Zot zou graag de 16 kome maar dan heb ik al planne :) het 2 fast 2 furious evenement in zandvoort :) :) :) en dat ga ikecht niet missen, dat is me enige kans om de koekblik der keokblikken te zien :P Nissan Skyline :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan