Kinderen op de motor

Even terug komen op het begin van de topic broertje van vijf ophalen van school

Wat dacht je ervan om gewoon te gaan lopen of desnoods op de fiets, zover kan het toch niet zijn. Ik bedoel je woont in Amstelveen en niet in de een of andere uithoek! Ik breng mijn dochter lopend naar school en ben er eerder dan de buurvrouw die de auto pakt. Loop dan terug naar huis pak de auto of motor en ga naar m'n werk. Kom ik de buurvrouw onderweg bij een verkeerslicht of file weer tegen.

Verder, ja ik heb mijn dochter ook wel eens even voorop de tank gehad en een klein blokje om op fietssnelheid. Als ze voor een echte rit mee achterop gaat, heeft ze een kompleet pak aan net als ik, plus een topkoffer zodat ze er niet zomaar af kan kukelen
 
Wil wel s weten hoeveel mensen hier de moraalridder uithangen maar ondertussen ff nog een sigaretje opsteken waar de kids bij zijn, hoeveel MR morgen hun kroos naar school brengen en ze niet in een zitje zetten terwijl dat wel verplicht is voor die leeftijd, hoeveel mensen hun kids in een aanhangertje kletse achter de fiets :r B|
 
Mooier kan het niet, met je eigen zoon de hele dag op stap met de motor.

Mijn vader nam mij ook vaak mee en ik ben er nog steeds! We moeten opassen dat we onzelf geen complex aanpraten zeg.

full
 
Wil wel s weten hoeveel mensen hier de moraalridder uithangen maar ondertussen ff nog een sigaretje opsteken waar de kids bij zijn, hoeveel MR morgen hun kroos naar school brengen en ze niet in een zitje zetten terwijl dat wel verplicht is voor die leeftijd, hoeveel mensen hun kids in een aanhangertje kletse achter de fiets :r B|
moraalridderen = as 't effe kan :P
roken = nee 8-)
zitje = altijd! (zelfs voor 100 meter)
aanhangertje = regelmatig

Die aanhangertjes zijn zo gevaarlijk als de bestuurder 't maakt. (net zoals bij motors :P ) Met vlaggetjes/reflectors/defensieve rijstijl en een goeie routekeuze is 't volgens mij minder gevaarlijk dan gewoon in zo'n zitje op 't stuur.

Als een scooteraar op de fietspad aan contactsport wil gaan doen heb ik ze liever in de riemen zitten binnenin zo'n karretje dan op m'n stuur. Heb een keer een moeder neer zien gaan met voor- en achterop een gewoon kinderstoeltje met inhoud. Wasnieleuk.

Dus nie kotsen op m'n aanhangertje aub. :P
 
Kinderen op de motor? Waarom nou niet? :?
Ik ben net zo'n leuke leren kinder-motorkledinglijn aan het ontwerpen! O-)

full


})
 
Terug
Bovenaan Onderaan