Kinderen zijn al ingeprent

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Wanneer ik bij mijn huis wegrijd, kom ik langs een speelveldje waar mijn kinderen ook vaak spelen. Zo ook vanmiddag. Mijn middelstse zoon had een paar nieuwe vriendjes die ergens uit Drente kwamen en hier op familiebezoek waren. Toen mijn zoon mij hoorde aankomen, rende hij naar de weg, in de hoop dat ik nog even zou stoppen voor hem en zijn vriendjes. Hoorde ik een van die jochies in onvervalst Drents dialect roepen: 'hee Frankie, is dat jouw vader?' Waarna hij stopte met rennen en mij aankeek en zei: 'moeder'. }) Ook kinderen denken dus al dat een motorrijder per definitie een man is. Behalve mijn kinderen :}

of deze; moeder (sorry) en kind langs de weg en als je dan voorbij komt, wat gebeurd er dan; mam of pap houdt de handen tegen de oortjes. z'n kind zal dus opgroeien met angst voor de motor.
nou die van ons 17 maanden nie mama rijd papa rijd en dochter dan maar in het span. }) :]

of deze; moeder (sorry) en kind langs de weg en als je dan voorbij komt, wat gebeurd er dan; mam of pap houdt de handen tegen de oortjes. z'n kind zal dus opgroeien met angst voor de motor.
Er zijn kinderen die als de dood zijn voor alles wat meer herrie maakt dan een vlieg.

Zo ook mijn oudste, als ik met de schroeftol rondliep vroeg die al of ik geen herrie ging maken, en als er een scooter voorbij kwam was die helemaal overstuur.

Trekt zeker wel weer bij als ze wat ouder worden.

Mijn zoon is helemaal gek van motoren en is zaterdag voor het eerst naar de TT geweest. Hele belevenis voor hem. Zijn vader en moeder zijn allebei gek van motoren dus wordt het ook positief ingeprent.

Hij is net 3 jaar, maar hij heeft er al van genoten. Ik zal mijn best doen het te blijven inprenten, dat :] :] :] .

Hij claimt nu al dat ie Valentino Rossi heet!

Terug
Bovenaan Onderaan