Kindermishandeling bij motorcross!!!!!

sunikoi

Die hard MF'er
10 jul 2005
657
60
Ben vandaag bij een motorcross geweest in bleiswijk(24-9).
Was er nog nooit geweest,bij een cross,en dat is best leuk om te zien.
Er wordt best hard gereden door die gasten.
Toen kwamen de kleintjes met de automaatjes,dat moet toch leuk zijn dacht ik.
Inderdaad, het crossen van die kleintjes is een genot om naar te kijken,
op 1 ding na!!!!
DE GEESTELIJK GESTOORDE OUDERS(vooral vaders).
Meteen bij de start gingen er ineens verschillende van die randdebielen
oversteken om meteen bij de volgende bocht het kind weer verder te gillen,
vloeken en schelden.
Daarna meteen weer verder oversteken en weer terug enz enz enz.
Kinderen die vallen wordt niet gevraagd of alles goed is,nee, meteen overeind
trekken en al scheldend op het motortje knallen en weer verder jagen.
Deze kinderen zullen geen plezier hebben of krijgen in het crossen,maar alleen maar getraumatiseerd worden door deze vooral geestelijke MISHANDELING van
hun ouders.
Wat bezield deze demente figuren om kinderen van5 tot 10 jaar op te jagen
alsof hun leven er van afhangt.
Daarbij is ook de organisatie volkomen kut, omdat deze het betreden van het wedstrijd terrein niet tegen gaat.
Mijn advies is om de kinderbescherming er eens op af te sturen, samen met
wat ongure jongens om deze liefdevolle ouders eens gigantisch in elkaar
te rammen.
Als je kind wil crossen ,laat hem/haar crossen, en moedig je kind aan,of vang je kind op als het nodig is.
Stimuleer en help ze, maar ze moeten alleen rijden als ze zelf WILLEN
en niet om jouw ego te strelen,en ze dus ook niet naar een hoger niveau
proberen te schelden en jagen.
Laat je kind genieten op zijn voorwaarden, en niet de jouwe.
Het is ZIJN/HAAR sport en prestatie,NIET de jouwe.
Voor diegenen die het WEL goed doen, ga zo door,je kind zal er een beter mens door worden.
 
Dit kan ik mij heel goed voorstellen!
Ben nog nooit bij een wedstrijd geweest, maar de spaarzame momenten dat ik in een winkel ben geweest deed mij bedenken dat er veel randdebielen kampers in de cross rondlopen. ;(

En uiteraard niet allemaal! ;)
 
Laatst bewerkt:
De grootste randdebiel ben je zelf i.m.o.

De ouders zijn gewoon fanatiek, om dat meteen te bestempelen als kindermishandeling vind ik erg "vreemd"
 
Het is inderdaad iets dat je bij veel van de ouders bij motorcross ziet, j ziet het ook bij voetbal enzo maar motorcross lijkt me toch een goede eerste
 
De grootste randdebiel ben je zelf i.m.o.

De ouders zijn gewoon fanatiek, om dat meteen te bestempelen als kindermishandeling vind ik erg "vreemd"

Fanatiek is geen probleem, net doen of je leven er
van afhangt en je frustraties afreageren op je kind
dat is mishandeling.
 
Ooit eens bij een schaakwedstrijd onder de 7 jaar geweest.

Ouders staan daar maar te roepen: SLAAN.. Sla hem... :N






;)
 
De grootste randdebiel ben je zelf i.m.o.

De ouders zijn gewoon fanatiek, om dat meteen te bestempelen als kindermishandeling vind ik erg "vreemd"

Fanatiek ? ras-echte idioten zijn het.
Leuk als een manneke van een jaar of acht ten overstaan van ik weet niet hoeveel mensen voor schut wordt gezet en de huid wordt volgescholden door z'n eigen ouwe.
En dat dan ook nog bijna elk weekend.
 
TS toevallig niet naar zo'n ouder toegestapt om te vragen waarom hij zo doet?

Nee, kon de wedstrijd niet afkijken, en ik begeef me
niet op het wedstrijd terrein, omdat ik daar niet
hoor en mag komen.
En om zo uit je dak te gaan , kan niet goedgepraat worden.
Volgens mij.
 
Denk niet dat jij die kent :? :?


Denk ook niet dat je die nog kunt leren kennen.....


Ook :W


Jij zei toch allemaal of niet soms ?
(ik begrijp wel dat je ze niet meer hebt maar je moet niet alles over één kam scheren)
 
Laatst bewerkt:
zo vindt ik het weer asociaal dat een weerloos dom onwetend kind helemaal gepropageerd wordt met godsdienst. net zo ziek.

maargoed...tja..wat doe je eraan, ik vindt eigenlijk dat je je niet mag bemoeien met een opvoeding van een kind (tot op een bepaalde hoogte). op mn werk zie ik ook honderden verschillende manieren van hoe ouders met hun kinderen omgaan, soms denk ik...dat zou ik zelf niet zo doen, maar ik zeg er niets van, wie zegt dat jij het goed hebt.

het heeft vast voordelen dat die ouders zo 'fanatiek' zijn, anders worden die kinderen ook maar softe homo's (note: dit is btw imho bullshit)...
mijn ouders hebben mij vroeger niet gepusht met bepaalde dingen maar mij er op een hele vervelende manier in laten tuinen telkens, dat het wel mn eigen keuze was :( dan kan ik ze niet eens de schuld geven...

martijn...wil je niet op judo...vechten en shit..
jaaaaaaa....blijkt dat judo gewoon fucking saai is en zuigt en je helemaal niet met nunchaku's in de rondte slaat :N kut tv...geeft een heel vertekend beeld van de wereld.

anyway...die kinderen denken vast: ok ...ik wil fucking NIET meer crossen, en dan heb je dus géén randdebielen meer in de cross :) iig 1 generatie niet, want die kinderen denken...zo ga ik míjn kinderen niet opvoeden, die mogen zelf kiezen.
Die kinderen van die kinderen weten dan weer niet hoe het is om op die manier gepusht te worden, en gaan het zelf weer doen. Net zoals dat 'wij' niet weten wat honger is omdat wij de oorlog niet meegemaakt hebben. (oeh heerlijk, van die totaal irrelevante vergelijkingen maken)

dus.

ik vind dat die ouders dat niet moeten doen...ofzo..samengevat...
 
Over de doden niets dan goeds......


ALLEMAAL!!!!
Inclusief de levenden ;)





Laat me raden, jij bent buschauffeur :?

Ik ben geen buschauffeur en wat ik wel voor de kost doe gaat je eigenlijk niks aan, maar vertel eens wat er mis is met buschauffeurs.
we gaan te ver off topic

Edit/ hmm moest wel een addertje onder het gras zitten dus even gezocht op buschauffeur en jawel het bash buschauffeur topic :z
 
Laatst bewerkt:
Die ouders die dit gedrag vertonen hebben zelf w.s. nog nooit iets bereikt en willen nu via hun kinderen succes halen

Ja,zo kankut ok 8-)

Ergo :o veral zijn idioten,welkom in het feestje dat leven heet :W
 
Boeiend, laat ze toch. Ik wou dat mijn vader vroeger zo enthousiast was geweest...

Het enigste waar ik me afentoe aan stoor op de cross is mensen die echt alles van "papa" krijgen. Jongens van 15-18 oid die zelf niks betalen, maar wel een motor van '05 hebben staan.

Maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met jaloezi :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan