Kindermotorkleding...waar koop je dat nou?

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.498
180
Oss
Ik wil mijn zoontje van "bijna acht" op de motor meenemen. Pak ik de eerste keer gewoon de XJ900 van z'n moeder want die heeft een topkoffer dus heb je dan wat in de rug.
Natuurlijk moet'ie wel goede kleding (helm, laarzen, broek, jas, handschoenen) aan. Zijn er speciaalzaken op dit gebeid of moet ik gewoon naar een willekeurige motorzaak?
 
Ik wil mijn zoontje van "bijna acht" op de motor meenemen. Pak ik de eerste keer gewoon de XJ900 van z'n moeder want die heeft een topkoffer dus heb je dan wat in de rug.
Natuurlijk moet'ie wel goede kleding (helm, laarzen, broek, jas, handschoenen) aan. Zijn er speciaalzaken op dit gebeid of moet ik gewoon naar een willekeurige motorzaak?


Of er speciale zaken zijn voor kinderkleding, weet ik niet. Wel weet ik dat bij de grotere motorzaken kleding te kopen is speciaal voor kinderen.
 
Probeeer eens een zaak waar ze zijspannen verkopen. Ad van Gils in Breda of Motorport Hengelo of Motorport Zelhem. Daar heb ik kinderkleding gezien. Ook Louis (motozoom) en Hein Gericke verkopen kinderkleding.

Er zijn ook meegroeipakken, waarbij je de mouwen en pijpen kunt verlengen d.m.v. ingeritste stukken. Scheelt je een nieuw pak over een jaar.....
 
Motoport Almere heeft een grote kledingcollectie,
ook kinderkleding.

en bij Termaat in Nijmegen kun je zeker ook terecht.
 
Vanaf maat 128 pas, en die valt ruim. :X


ruim is niet goed....het is een beetje een pielemannetje...ik denk door nét geen adhd hahaha

maar ik heb net gebeld met motoport in Den Bosch en die zeggen wel wat te hebben. Komt mooi uit want die hebben op vrijdagavond koopavond dus dan kan ik vanavond mooi even langsgaan. Ik post wel een fototje van Pim in z'n bikeroutfit haha

Zal z'n moeder van opkijken, die weet van niks: die is het weekend met vriendinnen camperen en heeft de andere twee kids wel meegenomen. Pim kon niet mee omdat die zaterdag een scouting iets heeft. Wij zouden na dat scouting iets komen, maar nu dus op de brommer.... haha
 
Als je de3 maat van de kleding weet, kijk eens op e-bay.de duitsland. daar is het veel voordeliger dan bij een motor zaak. de kinderen groeien als ze ouder worden
om iedere keer een nieuwe jas te kopen ben je een kapitaal kwijt voor de hobby.
 
Terug
Bovenaan Onderaan