kinderzitje

Biker-Bouk

Rookie
5 apr 2002
14
0
Spijk-City
Wie weet er een kinderzitje te koop voor de Fazer 600??? Die kleine van mij wil vast ook wel een toerrit maken. Mag ook tweede hands zijn. :)

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.838
0
That's the spirit. Of een zijspan kopen. Bij Route 67 staat ook vaak een Sidebike Comete met een maxi cosi in de zijspan + nog een systeem om kind nr. 2 vast te zetten.

Jong geleerd is oud gedaan *D

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.838
0
Is de wederhelft die heeft geholpen bij de verwekking al op de hoogte van je plannen?

Biker-Bouk

Rookie
5 apr 2002
14
0
Spijk-City
Nee, maar ze heeft wel gezegt dat ik in het weekend de kleine moet bezighouden. En aangezien ik dan wil motorrijden..... Lijkt me duidelijk :)

Jindrich

MF veteraan
11 feb 2002
1.112
0
36
Gent
Op vrijdag 05 april 2002 schreef Biker-Bouk
De kleine moet nog geboren worden. Gisteren uitgerekend, dus op de eerste dag is hij/zij nu al te laat. Wat moet dat worden?
:)
Voor zo'n kleintje zou je toch beter uitkijken naar een zijspan denk ik :)

Laatst bewerkt:

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.277
11
"Hallo motorverkoper, heeft u ook een helm voor een kind van 6 maanden?". Lijkt me moeilijk om zo'n klein kind op de brommer mee te nemen. En ook in een zijspan moeten ze een helm e.d. op. Effe een paar jaar wachten dan maar??

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.277
11
Volgens mij ook ;)
Je weet maar nooit. Hij rijdt tenslotte wel motor, en zoals iedereen hier weet zijn motorrijders lui, asociaal en onverantwoordelijk. Vandaar het vermanende vingertje!! Bezint eer ge begint!!!

(en nu heel veel smilies erbij denken)

Ryser

MF veteraan
11 dec 2001
1.507
0
41
Goor
www.veiligglijden.nl
Gewoon vast ty-rappen aan je voorvork...scheelt ook een hoop vliegen in je gezicht. Succes !! :?
LOL :+

Op vrijdag 05 april 2002 14:42 schreef Ralfie het volgende:Je weet maar nooit. Hij rijdt tenslotte wel motor, en zoals iedereen hier weet zijn motorrijders lui, asociaal en onverantwoordelijk. Vandaar het vermanende vingertje!!
Bezint eer ge begint!!!

(en nu heel veel smilies erbij denken)

Laatst bewerkt:

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
0
Ik vind kinderen niet motor-compatible. Mijn advies: een paar jaar wachten tot het tieners zijn en ze zich vast kunnen houden.

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.277
11
Hij zei dus: tot de kinderen zich vast kunnen houden. Niet: wachten tot jij je aan de kinderen vast kunt houden... :)

Biker-Bouk

Rookie
5 apr 2002
14
0
Spijk-City
Is een aanhanger mischien iets???? Dan kan ik toch nog een beetje hangen in de bochten.
Mooi oranje vlaggetje achterop.
Veiligheid boven alles. *D

Hork.com

MF'er
3 apr 2002
155
0
Breda
Ik ben blij dat je je text aangepast hebt roestendoenze want ik zou bijna gaan denken dat we van het onderwerp af gaan dwalen !!! :)

Hork.com

MF'er
3 apr 2002
155
0
Breda
Eigenlijk moet ik hier niet op reageren maar ok...KEN JE KLASIEKERS BIKERBOUK! check Pulp fiction dit weekend. 8-)