Kip rijdt duif aan: helm weggooien?

Iedereen maar praten over die kamikaze duiven en de incasserende topickip, maar wel eens een eend tegen je helm aan gehad? Die dingen zijn ook niet misselijk ;) Ik in mijn scooterjaren met een gangetje van 80 wel...en ik moet zeggen, dat was echt een enorme klap! Mijn helm zat door de klap in één keer schuin op mn hoofd :?

Dus...be aware of the duck! :+
 
Iedereen maar praten over die kamikaze duiven en de incasserende topickip, maar wel eens een eend tegen je helm aan gehad? Die dingen zijn ook niet misselijk ;) Ik in mijn scooterjaren met een gangetje van 80 wel...en ik moet zeggen, dat was echt een enorme klap! Mijn helm zat door de klap in één keer schuin op mn hoofd :?

Dus...be aware of the duck! :+

Ja, duuh! Vind je het gek? Zo'n deux chevaux weegt toch minimaal 600kg. :P
 
Vogelpest is vroeg dit jaar. _O-

Nope dat niet meer...

Nog wel van de veertjes op mijn tank. :+



[afbeelding]
Dat moet een flinke klappert geweest zijn, als die veren er met bloedsporen opgeplakt zitten! Blij dat je zelf niks hebt, of een hersenschudding na. :) Helm weggooien inderdaad!
 
dus de tv serie op cartoon network kan eraf?

Catch the pigeon.. jammer vond het wel een leuke serie.

;( Geen catch the Pigeon meer?! ;(

:+

Gelukkig ben je er redelijk vanaf gekomen kippie.

Het heeft je in ieder geval geen windeieren gelegd want je hebt zo wel een nieuwe helm :Y
 
Knap dat je niet gevallen bent, moet wel een flinke dreun geweest zijn :}

Ik heb een tijd terug een duif tegen mijn spiegel gehad. Ik moet niet denken dat ik die tegen mn hoofd zou krijgen. Ik zat toen compleet onder bloed en resten duif. Het was net alsof ik uit een horrorfilm was gestapt. Al kokkend in de wasstraat de boel afgespoten. Toevallig had ik mn camera op de motor

 
Geweldig al die opmerkingen. _O-

Ik kom gewoon echt niet meer bij. _O-

Bedankt, de koppijn word al een stuk minder. :)
Lachen is een goed medicijn.
 
Knap dat je niet gevallen bent, moet wel een flinke dreun geweest zijn :}

Ik heb een tijd terug een duif tegen mijn spiegel gehad. Ik moet niet denken dat ik die tegen mn hoofd zou krijgen. Ik zat toen compleet onder bloed en resten duif. Het was net alsof ik uit een horrorfilm was gestapt. Al kokkend in de wasstraat de boel afgespoten. Toevallig had ik mn camera op de motor


Die klapt er ook aardig tegenaan ja. :X
 
Die klapt er ook aardig tegenaan ja. :X
deze had ik ook al een keer gezien :X :X

4736847owlvsr1dj8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Knap dat je niet gevallen bent, moet wel een flinke dreun geweest zijn :}

Ik heb een tijd terug een duif tegen mijn spiegel gehad. Ik moet niet denken dat ik die tegen mn hoofd zou krijgen. Ik zat toen compleet onder bloed en resten duif. Het was net alsof ik uit een horrorfilm was gestapt. Al kokkend in de wasstraat de boel afgespoten. Toevallig had ik mn camera op de motor


Tsss, kunst, jij had een hele motor ter beschikking.
Met een tennisbal, da's pas een prestatie!

:+
 
Ik heb eens met 120 in het koekblik een duif geraakt, die ging dwars door de grille heen, kan me dus voorstellen dat je een aardige klap hebt gemaakt. Zelfs een wesp met 120 geeft al een tik...

maarre beter dat je je geld terug gaat krijgen :)
 
Knap dat je niet gevallen bent, moet wel een flinke dreun geweest zijn :}

Ik heb een tijd terug een duif tegen mijn spiegel gehad. Ik moet niet denken dat ik die tegen mn hoofd zou krijgen. Ik zat toen compleet onder bloed en resten duif. Het was net alsof ik uit een horrorfilm was gestapt. Al kokkend in de wasstraat de boel afgespoten. Toevallig had ik mn camera op de motor




wat een klap _O-

verder geen schade??
 
Hoi,

Ja de topictitel verraad het al.
Ik heb zaterdag met een gangetje van 140 een duif tegen mijn helm aan gehad.
Ik heb er ook een hersenschudding aan overgehouden.

Maar mijn vraag is eigelijk of ik de helm weg moet gooien.
Het was wel een ontiegelijke knal.
Ben er zelf gelukkig op blijven zitten, en van die duif is natuurlijk niks meer van over.


Waar reed je eigenlijk? Duiven? Duivendrecht? of op de Dam?
 
Ik heb ooit een mus ko gedreund met de pink van mn linkerhand. Daar voel je bijna niks van :N .
 
Waar reed je eigenlijk? Duiven? Duivendrecht? of op de Dam?

2km van huis ofzo.
In Gelderland.
Lekker binnendoor rijden naar een kennis van mij.
's ochtens om naar Sauerland te gaan.
En dan krijg je dit... stomme duif. B|

Maar ik ga woensdag kijken naar een nieuwe helm. :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja de topictitel verraad het al.
Ik heb zaterdag met een gangetje van 140 een duif tegen mijn helm aan gehad.
Ik heb er ook een hersenschudding aan overgehouden.

Maar mijn vraag is eigelijk of ik de helm weg moet gooien.
Het was wel een ontiegelijke knal.
Ben er zelf gelukkig op blijven zitten, en van die duif is natuurlijk niks meer van over.

Ik heb altijd geleerd dat je niet kunt schudden wat je niet hebt :) Geintje....

Voor de rest alles goed met je? Met 140 op een duif knallen is niet niks....
 
Terug
Bovenaan Onderaan