Kip rijdt duif aan: helm weggooien?

Wou je ff beterschap wensen maar zag dat dit Topic al een jaar oud was XD. Wel gelachen btw om de reacties =p
 
Heb ik in mijn iets vroegere jaren ook meegemaakt, zat bij een maatje achterop de MT-5, met een gangetje van 50.. vliegt er net een eend over de weg.. BAM!

Hij had een crosshelm aan met zo'n bril en de vogel weet er precies in te vliegen.. gebroken neus en een behoorlijk blauw oog.. Toen we gingen kijken bij het beest lag hij bloedend en zwaar gewond te spartelen.. toch maar het beestje uit zn lijden verlost.. kon het niet aanzien

Het was trouwens nog wel een wonder dat die jongen nog wist te stoppen.. Kan je nagaan met 140... pfoe..

Respect voor jou TS! :}
 
Laatst bewerkt:
Heb ik in mijn iets vroegere jaren ook meegemaakt, zat bij een maatje achterop de MT-5, met een gangetje van 50.. vliegt er net een eend over de weg.. BAM!

Hij had een crosshelm aan met zo'n bril en de vogel weet er precies in te vliegen.. gebroken neus en een behoorlijk blauw oog.. Toen we gingen kijken bij het beest lag hij bloedend en zwaar gewond te spartelen.. toch maar het beestje uit zn lijden verlost.. kon het niet aanzien


Toch slecht eigenlijk, dat dieren 'uit hun lijden verlost worden' terwijl mensen zelfs als kasplantje nog in leven gehouden moeten worden...


@TS: ik zou het risico niet nemen en je dus gewoon een nieuwe helm halen, je hoofd is die euro's wel waard lijkt me ;)
 
Toch slecht eigenlijk, dat dieren 'uit hun lijden verlost worden' terwijl mensen zelfs als kasplantje nog in leven gehouden moeten worden...


@TS: ik zou het risico niet nemen en je dus gewoon een nieuwe helm halen, je hoofd is die euro's wel waard lijkt me ;)
Ik denk dat hij dit volgend weekend meteen doet :z
 
Toch slecht eigenlijk, dat dieren 'uit hun lijden verlost worden' terwijl mensen zelfs als kasplantje nog in leven gehouden moeten worden...

Ja.. wat moet ik dan? Dat beest daar laten liggen en meenemen naar een dierenarts?? Dat beest lag daar half opengereten met gebroken vleugels enzo..

dan heeft het weinig zin om dat beest mee te nemen.. dan kun je hem beter de pijn wegnemen
 
Laatst bewerkt:
Ja.. wat moet ik dan? Dat beest daar laten liggen en meenemen naar een dierenarts?? Dat beest lag daar half opengereten en gebroken vleugels enzo..

dan heeft het weinig zin om dat beest mee te nemen.. dan kun je hem beter de pijn wegnemen


Nee niks tegen jou, maar meer tegen de mensen die de personen die graag uit hun lijden verlost zouden worden niet eruit verlossen, of worden aangeklaagd als ze het wel doen.
 
Nee niks tegen jou, maar meer tegen de mensen die de personen die graag uit hun lijden verlost zouden worden niet eruit verlossen, of worden aangeklaagd als ze het wel doen.

Owja.. ik zie het.. haha! Beetje verkeerd gelezen :)

Dat is inderdaad slecht.. en gewoon ronduit egoistisch.. Als ik er heel ziek of gewond bij zou liggen mogen ze mij een spuitje geven. Geen pijn, geen gezeur en geen verdriet meer..
 
Laatst bewerkt:
Heb ik in mijn iets vroegere jaren ook meegemaakt, zat bij een maatje achterop de MT-5, met een gangetje van 50.. vliegt er net een eend over de weg.. BAM!

Hij had een crosshelm aan met zo'n bril en de vogel weet er precies in te vliegen.. gebroken neus en een behoorlijk blauw oog.. Toen we gingen kijken bij het beest lag hij bloedend en zwaar gewond te spartelen.. toch maar het beestje uit zn lijden verlost.. kon het niet aanzien

Het was trouwens nog wel een wonder dat die jongen nog wist te stoppen.. Kan je nagaan met 140... pfoe..

Respect voor jou TS! :}

Danku... Het was ook echt in de bocht, dus ook vies mazzel gehad dat het ook daadwerkelijk goed ging. :X


Tuurlijk.... jij wel met je leedvermaak. B|

:+
 
Toch slecht eigenlijk, dat dieren 'uit hun lijden verlost worden' terwijl mensen zelfs als kasplantje nog in leven gehouden moeten worden...


@TS: ik zou het risico niet nemen en je dus gewoon een nieuwe helm halen, je hoofd is die euro's wel waard lijkt me ;)

Ik heb ook een nieuwe helm gekocht. :P
 
Waarom zijn die beesten eigenlijk zo stom? Ze kunnen wel als postduif ingezet worden en weten precies waar ze heen moeten vliegen, maar bewegende objecten ontwijken schijnt toch een hele kunst te zijn.

Probeer maar eens bijv. een kauw aan te rijden, dat gaat je nooit lukken. Die vliegen altijd precies op tijd weg, wanneer gaan die duiven eens verder evolueren en zich aanpassen aan het verkeer?
ik had dan vorig jaar de uitzondering die de regel bevestigt een kauw met 40km/u tegen mijn schouder :X gelukkig zelf niks kauw was wel dood :Y


vloog wel optijd op alleen de verkeerde kant op |(
 
Waarom zijn die beesten eigenlijk zo stom? Ze kunnen wel als postduif ingezet worden en weten precies waar ze heen moeten vliegen, maar bewegende objecten ontwijken schijnt toch een hele kunst te zijn.

Probeer maar eens bijv. een kauw aan te rijden, dat gaat je nooit lukken. Die vliegen altijd precies op tijd weg, wanneer gaan die duiven eens verder evolueren en zich aanpassen aan het verkeer?

Behalve als het een jong kauwtje is. Heb het zien gebeuren.. zo zitten ze nieuwsgierig naar je te kijken vanuit de vensterbank, zo zie je ze onder een autoband geplet worden ;(

Ontopic: denk dat je helm een aardige klap heeft opgevangen en vermoed dus dat ie wel vervangen dient te worden eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan