Kir - Nieuw hier!!

:W

full
 
welkom op MF Kirsten *O*


Oppie had je gelukkig al het 1 en ander uitgelegd zie ik, maar mocht je nogsteeds vragen hebben kan je natuurlijk altijd bij oppie of mij zijn. :Y

hulde dat je zelf al een foto hebt neergezet! hoef ik het tenminste niet te vragen *D

Hier iig een prachtige welkomst tekening van mij voor jou 8-)

(Afbeelding)

Kijk trouwensch uit voor lemmy's en kanarie's en wees ook voorzichtig met die Roelibaldi hij schijnt vrijwillig naar belgie te verhuizen, dus dat kan niet goed zijn!

al enig idee wat voor scootah je wilt rijden? :)
En er is nog ruimte in de kelder.... :X
 
Kisten, waar ongeveer in Leidschendam???

ikke Damplein
 
Ik woon in de rietvink.. dus redelijk in de buurt.. :)

Hmm dan ga ik op het damplein toch een beetje meer opletten op de motoren..
ben wel benieuwd of ik je eens zie rijden :P
 
Ik woon in de rietvink.. dus redelijk in de buurt.. :)

Hmm dan ga ik op het damplein toch een beetje meer opletten op de motoren..
ben wel benieuwd of ik je eens zie rijden :P
:Y kan je rob handig ontwijken :+
 
Hallo Kirsten

Welkom op MF *O*

Mijn naam is Oppie en ik ben samen met SuperKris een soort welkomst comité hier op MF.
Als je vragen hebt over hoe iets in zijn werk gaat hier kan je dat dus aan SK en mij vragen :Y
Om je gelijk al een beetje op weg te helpen… de ongeschreven regel is dat je als dame een foto plaatst in je welkomst topic :Y (staat er ondertussen al dankzij Klink schakel maar goed)
Hoe je dat precies moet doen gaat Kris je een hele duidelijke en vooral simpele uitleg geven :Y
Verder is het niet de bedoeling om te chatten op MF, daar zijn andere programma’s voor, mocht je dus afentoe zin hebben in een beetje slap ouwehoeren dan moet je in ons profiel kijken en zal je onze mail adressen vinden (envelopje rechts boven bij onze teksten)
Verder wil ik je alvast uitnodigen om in DIT topic even te komen kijken Parking meetings part III
Daar zitten we met een hele gezellige club waar veel leuke dingen naast motorrijden gedaan worden (stappen, paintballen BBQen enz. enz.)
Have fun op MF en misschien spreken we je later :W


gr. Oppie en SK

welkom op MF Kirsten *O*


Oppie had je gelukkig al het 1 en ander uitgelegd zie ik, maar mocht je nogsteeds vragen hebben kan je natuurlijk altijd bij oppie of mij zijn. :Y

hulde dat je zelf al een foto hebt neergezet! hoef ik het tenminste niet te vragen *D

Hier iig een prachtige welkomst tekening van mij voor jou 8-)

(Afbeelding)

Kijk trouwensch uit voor lemmy's en kanarie's en wees ook voorzichtig met die Roelibaldi hij schijnt vrijwillig naar belgie te verhuizen, dus dat kan niet goed zijn!

al enig idee wat voor scootah je wilt rijden? :)

Te triest voor woorden dit -O-



Haha i like it! :}


Oh ja, welkom nieuw meisje, ben je naam ff kwijt.
 
hey valt toch op dat op hoe snel je als vrouw hier middelpunt van de aandacht bent :) . maar goed welkom. we kunnen altijd meer vrouwen op MF gebruiken ( of ligt dat nou aan mij }) )

Have Fun.

Bijlage: Kawa~el250.jpg
 
Ach ja.. iemand moet het middelpunt zijn...
en een beetje aandacht doet een vrouw goed ;)

So keep it coming ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan