Kir - Nieuw hier!!

Kir

MF veteraan
25 jun 2006
5.046
0
Den Haag
Hey allemaal,

Ik ben Kirsten, 19 jaar en al zwaar besmet met het motorvirus. Vanaf augustus ga ik EINDELIJK lessen.. en hoop dan ook snel mn rijbewijs te kunnen laten aanvullen met A :D
En dan natuurlijk ook een mooie motor te kunnen kopen!

Ik zit al een tijdje mee te lezen, en denk dat ik het hier wel naar mijn zin ga hebben!

*O* :W *O*
 
370953
 
Ik kom uit Leidschendam..

ik las ook al dat er een rijdende opticien uit leidschendam hier ook zit..
volgens mij is dat ook mijn opticien :P
 
Ik kom uit Leidschendam..

ik las ook al dat er een rijdende opticien uit leidschendam hier ook zit..
volgens mij is dat ook mijn opticien :P
De rijdende rechter ken ik wel, maar de rijdende opticien :P

Welkom op het MF :W en alvast suc6 met lessen *O*
 
Slechte herinneringen uit leidschendam... je mag ze altijd met me delen :D

Ik "ken" 2 M-Férs ...1 waarvan de roots in Leidschendam ligt...en die samen met een andere die er nu nog woont eea heeft uitgehaalt daar in dat dorp....die tweede woont er nog trowuens...


Laat ik het zo zeggen....als je ene RobRD hier tegenkomt.... :X :X :X
En die andere, die compenseert dat weer redelijk }) ;)
 
haha nu nog maar eens afwachten wat ik aan dat rampenrijtje ga toevoegen over een half jaartje :P

*O* :] *O*
 
Hallo Kirsten

Welkom op MF *O*

Mijn naam is Oppie en ik ben samen met SuperKris een soort welkomst comité hier op MF.
Als je vragen hebt over hoe iets in zijn werk gaat hier kan je dat dus aan SK en mij vragen :Y
Om je gelijk al een beetje op weg te helpen… de ongeschreven regel is dat je als dame een foto plaatst in je welkomst topic :Y (staat er ondertussen al dankzij Klink schakel maar goed)
Hoe je dat precies moet doen gaat Kris je een hele duidelijke en vooral simpele uitleg geven :Y
Verder is het niet de bedoeling om te chatten op MF, daar zijn andere programma’s voor, mocht je dus afentoe zin hebben in een beetje slap ouwehoeren dan moet je in ons profiel kijken en zal je onze mail adressen vinden (envelopje rechts boven bij onze teksten)
Verder wil ik je alvast uitnodigen om in DIT topic even te komen kijken Parking meetings part III
Daar zitten we met een hele gezellige club waar veel leuke dingen naast motorrijden gedaan worden (stappen, paintballen BBQen enz. enz.)
Have fun op MF en misschien spreken we je later :W


gr. Oppie en SK
 
Hallo Kirsten

Welkom op MF *O*

Mijn naam is Oppie en ik ben samen met SuperKris een soort welkomst comité hier op MF.
Als je vragen hebt over hoe iets in zijn werk gaat hier kan je dat dus aan SK en mij vragen :Y
Om je gelijk al een beetje op weg te helpen… de ongeschreven regel is dat je als dame een foto plaatst in je welkomst topic :Y (staat er ondertussen al dankzij Klink schakel maar goed)
Hoe je dat precies moet doen gaat Kris je een hele duidelijke en vooral simpele uitleg geven :Y
Verder is het niet de bedoeling om te chatten op MF, daar zijn andere programma’s voor, mocht je dus afentoe zin hebben in een beetje slap ouwehoeren dan moet je in ons profiel kijken en zal je onze mail adressen vinden (envelopje rechts boven bij onze teksten)
Verder wil ik je alvast uitnodigen om in DIT topic even te komen kijken Parking meetings part III
Daar zitten we met een hele gezellige club waar veel leuke dingen naast motorrijden gedaan worden (stappen, paintballen BBQen enz. enz.)
Have fun op MF en misschien spreken we je later :W


gr. Oppie en SK

Oppie is vergeten te vertellen dat bij géén gehoor je bij Roelibaldi terecht kunt...ach, Oppie heeft gewoon een zwaar weekend gehad en vergeet nogal eens wat
:P


Ohja Kir: *O* Welkom *O* op *O* Motor *O* Forum *O*
 
Okee okee... voor de liefhebbers, de grote foto:

142132900.jpg


Even wat cultuur opsnuiven in het subtropische London :P

Picture taken: The British Museum, Statue of Venus
 
Welkom @ MF *O*

Zie dat je van dezelfde mensen reacties krijgt hier als ik op mijn topic, hhmmm verdacht!!! Mannen, ze zijn ook allemaal hetzelfde he!
 
Terug
Bovenaan Onderaan