Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Klabam - en daar ging ik..

2 agenten hebben de verklaring opgenomen. Zij heeft toegegeven geen voorrang verleent te hebben. Schadeformulier is door de agent nagekeken (ik had geen bril op) en door de mevrouw en mij ondertekent.

dat gaat je flink helpen met de schade afhandeling.
 

pas maar op dat de verzekeringsmaatschappij daar niet over gaat zeuren...
 

Dat is fucked man... succes met het herstel.
 
Gelukkig dat je zelf er zo goed vanaf bent gekomen. Al is het natuurlijk vreselijk balen van je motor. Ik hoop maar dat alle verzekeringstechnische zaken snel zijn afgehandeld en je weer kan gaan rijden.

Succes met het herstel!.

Maar RESPECT dat je het pas na 35 jaar is overkomen.
Al gun ik dit natuurlijk niemand toe.
 
Laatst bewerkt:
wat doe je nou? Sterkte met de afhandeling, KWK.

groet en beterschap

B
 
Als je al plus minus 6 keer door het oog van de naald bent gekropen, was dit ongeluk toch eigelijk onvoorkombaar! Succes met de afwikkeling en de hele reutemeteut. Gelukig is de situatie voor jou lichamelijk niet al te erg, ik ken mensen die door een soortgelijk ongeluk jaren in een revalidatiecentrum hebben gelopen!
 

In 35 jaar 6 keer door het oog van de naald. Intussen enkele honderdduizenden km op de motor afgelegd.
Statistisch gezien krijgt iedereen een ongeluk als die lang genoeg op de weg zit.

Ik barst van de spierpijn overal. Ik heb toch maar één auto geraakt.

Gelukkig heb ik verder niets.

In elk geval iedereen bedankt voor het medeleven.