Klantvriendelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
En naar wie is dit gericht?

Wist niet dat we het in ene over spaanse taalvaardigheden hadden? :?

Ook wel apart dat je eerste post echt onbegrijpbaar getypt is maar deze toch vrij goed te lezen |(

Onbegrijpbaar? Sinds wanneer is dat een Nederlands woord?
 
Hi Mens,

Bedankt voor jouw woorden.

Ja, ik wist dat afsluiten met "de groeten" is heel onbeleefd, sory maar dat was mijn eerste reactie naar de taalvaardigheid comentaar.

met vriendelijke groeten
Tony
 
Hi,

Nee, dit is geen scam / spam.

Ik wilde alleen maar mijn winkel ervaring met die dealer met andere motor liefhebbers te delen.

En ik kom niet uit Nigeria.

Met alle respect....mijn Nederlands is misschien niet goed maar het is zeker veel beter dan jouw Spaans.

de groeten


Die is goed _O- _O-

Maar ben je blij met de producten die je (per ongeluk) besteld hebt??

En wat rij je als ik vragen mag??
 
Ik had de betaalopmerking van peporro als sarcastisch geïnterpreteerd, dus dat je niet betaald zou hebben........... ( door de coole smiley 8-) )

Of zit ik er nou helemaal naast? Als je het nog niet gedaan hebt, ook gewoon niet doen.
Onbeleefd en grof reageren, dat is gewoon bluf, daar zou ik niet gauw van onder de indruk raken.
 
Nog mooier....

we gaan het verhaal van 2 kanten krijgen :)

Gebeurd niet vaak...ben dus wel benieuwd naar de mails en de antwoorden :Y

Maar heel eerlijk gezegd....al zou een klant je helemaal de grond in stampen en verrot schelden....vriendelijk kun je dan nog blijven :Y
 
Weetje... als die "Dennis" geen klanten wil, dan niet... het leven is te kort om je druk te gaan maken over dat soort dingen... Gewoon laten gaan, nooit meer wat kopen en afraden aan je vrienden...

Wat ik dan weer niet snap is dat je wel de tijd/moeite neemt om een account aan te maken en het hier te posten... maar niet om je bestelling terug te sturen en het lekker ergens anders te halen om je punt te maken.
 
Ach boeiend hoe goed zijn Nederlands is. Hij typt beter dan ongeveer 50% van de forumleden hier. Leestekens zijn cruciaal in een verhaal, probeer dat maar eens uit te leggen aan sommige mensen hier. Deze Spanjaard heeft dat goed door. Overigens zou ik niet betaald hebben als ik zo'n email terug zou krijgen. Dan maar ergens anders bestellen. :)


Het regent hier in Nijmegen, maar op het forum is het leuk _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
@De P, die dennis weet wel de andere kant van het verhaal en jij niet. Dus waar bemoei jij je mee?

@Pepporo, ik zal je zo een mail sturen met wat opties. Alvast bedankt voor je geld.

Groet, Dennis
 
Moeilijk he, iemand helpen zonder hem af te zeiken.

Vond de eerste toch wel heel erg spamscam gevoelig aanduiden

Mijn excuses als het niet zo bedoeld was.

Misschien als mensen gewoon de normale forum gebruiksvormen aanhouden neemt dat het gevoel wat weg..... |(
 
@De P, die dennis weet wel de andere kant van het verhaal en jij niet. Dus waar bemoei jij je mee?

@Pepporo, ik zal je zo een mail sturen met wat opties. Alvast bedankt voor je geld.

Groet, Dennis

Hahaha, ik kraak jou niet af hoor... Dit is een forum. daar bemoei ik me mee... Ik zeg alleen wat IK zou doen mocht het verhaal van Pepporo waar zijn.

Maar ik zie dat jullie het toch nog netjes samen gaan oplossen. Prachtig
 
Ah, Dennis van hier is eigenaar van die zaak zie ik. Ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan