Klantvriendelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Estimado dennis

Tengo orderd un turbo para la mina suzuki 125cc. Solamente yo don' t lo quiere porque la esposa doesn' de la mina; t piensa it' caja fuerte de s. Tan por esta manera quiero cancelar la orden

Saludos Andrés Luois

En dit is nog maar de 1ste spaanse mail die ik van deze rare man kreeg.
 
Ik snap sowieso niet wat Dennis hier uit wil halen? Mr. Spanish wil hem kapot maken das duidelijk :9... maar ik weet niet of er eer aan te behalven valt voor Mr. Dennis om hier mailtjes te gaan neer plempen, waar hij dus zelf ook niet netjes in over komt.

Mijn advies... red de naam van je zaak door te zeggen dat er een fout is gemaakt... maar het nu netjes afgehandelt is.. hij zn spul, jij je geld en dat hij het alsnog terug mag sturen als het niet goed is ofzo..
 
@De P, die dennis weet wel de andere kant van het verhaal en jij niet. Dus waar bemoei jij je mee?

@Pepporo, ik zal je zo een mail sturen met wat opties. Alvast bedankt voor je geld.

Groet, Dennis


Als jij in je mailtjes en communicatie naar klanten net zo vriendelijk bent als in deze post, dan weten we denk ik al voldoende (ik in ieder geval wel) :')
 
Google translate zegt het voglende:

Beste Dennis

Ik heb besteld een turbo voor suzuki 125cc mijne. Maar ik wil niet dat, omdat de vrouw doesn 'van mij, niet dat het veilig Dus op deze manier wil ik de bestelling te annuleren

Groeten Andres Luois
 
Laatst bewerkt:
Estimado dennis

Tengo orderd un turbo para la mina suzuki 125cc. Solamente yo don' t lo quiere porque la esposa doesn' de la mina; t piensa it' caja fuerte de s. Tan por esta manera quiero cancelar la orden

Saludos Andrés Luois

En dit is nog maar de 1ste spaanse mail die ik van deze rare man kreeg.

Kan iemand dat vertalen? Mijn Spaans is nogal.. ehh... roestig.

Edit: Al gebeurd hierboven zie ik.
 
Laatst bewerkt:
Als jij in je mailtjes en communicatie naar klanten net zo vriendelijk bent als in deze post, dan weten we denk ik al voldoende (ik in ieder geval wel) :')

:^

En sowieso niet netjes om als zaak zijnde hier die mailtjes neer te plempen.
 
Estimado dennis

Tengo orderd un turbo para la mina suzuki 125cc. Solamente yo don' t lo quiere porque la esposa doesn' de la mina; t piensa it' caja fuerte de s. Tan por esta manera quiero cancelar la orden

Saludos Andrés Luois

En dit is nog maar de 1ste spaanse mail die ik van deze rare man kreeg.

waarin ie zegt per ongeluk iets besteld te hebben en het te willen annuleren... wat is daar mis mee?
 
@De P, die dennis weet wel de andere kant van het verhaal en jij niet. Dus waar bemoei jij je mee?

@Pepporo, ik zal je zo een mail sturen met wat opties. Alvast bedankt voor je geld.

Groet, Dennis


je hebt in zoverre gelijk Dennis, dat er inderdaad twee kanten aan een verhaal zijn. maar hier wordt gereageerd op iemand die zegt per ongeluk een bestelling te hebben gedaan. Geen reden voor ons om dat bij voorbaat in twijfel te trekken en de meeste reacties zullen in zn algemeenheid bedoeld zijn, dat je in voorkomende gevallen niet moet betalen maar terug moet sturen.

Dat is niet persoonlijk naar jou bedoeld, had ook "die verkoper'kunnen zijn.

Maar het is aan de andere kant ook heel vervelend als een klant bij een conflict meteen je bedrijfsnaam op internet gooit. Dat gebeurt soms ook wel heel erg gemakkelijk en moet heel frustrerend zijn, als je zelf ook in je gelijk denkt te staan.

Waarom lossen jullie dit niet via PB op?
 
Dear Andrés

That's not possible, because the 7 day return rule is already passed. It's now day 9 on the process.
I've specially ordered the turbo from Pakistan, it's hand made.

I hope you're wife will accept it.

Greetings Dennis
Manager of MegaMotor VOF
Jenne straat 85A
Sint Oedenranje

Dit is mijn antwoord erop.

Even de email zoeken waarin hij mij uit scheld, ongehoord dit. Zal zeker wel dat spaanse temperament zijn.
 
Hi Mens,

Bedankt voor jouw woorden.

Ja, ik wist dat afsluiten met "de groeten" is heel onbeleefd, sory maar dat was mijn eerste reactie naar de taalvaardigheid comentaar.

met vriendelijke groeten
Tony

En hier heet ie weer Tony??? Wie is Andrés Luois dan?
 
Google translate zegt het voglende:

Beste Dennis

Ik heb besteld een turbo voor suzuki 125cc mijne. Maar ik wil niet dat, omdat de vrouw doesn 'van mij, niet dat het veilig Dus op deze manier wil ik de bestelling te annuleren

Groeten Andres Luois

Hm, hier heet ie nog Tony.
 
Estimado dennis

Tengo orderd un turbo para la mina suzuki 125cc. Solamente yo don' t lo quiere porque la esposa doesn' de la mina; t piensa it' caja fuerte de s. Tan por esta manera quiero cancelar la orden

Saludos Andrés Luois

En dit is nog maar de 1ste spaanse mail die ik van deze rare man kreeg.


Nu weet ik dat Google vertaling neit echt super is, maar om nou te zeggen dat dit een onvriendelijk mailtje is??? Niet echt

Google vertaler:

Beste Dennis

Ik heb besteld een turbo voor suzuki 125cc mijne. Maar ik wil niet dat, omdat de vrouw doesn 'van mij, niet dat het veilig Dus op deze manier wil ik de bestelling te annuleren

dan maak ik daar even normaal nederlands van:

Beste Dennis,

ik heb een turbo besteld voor mijn suzuki 125cc. Maar ik wil deze niet, omdat mijn vrouw vindt dat het niet veilig is. Dus op deze manier wil ik de bestelling annuleren.

Damn...wat onvriendelijk zeg :')
 
Nee dat was de 1ste mail, even geduld jongetjes. Hoe oud zijn jullie, pfff.
Kom op zeg.

Mail komt eraan waarin hij onvriendelijk tegen mij is!
 
Laatst bewerkt:
Goed te laat met retourneren.. besteld etc.. Dennis staat in zijn recht wat mij betreft... en toch heeft hij zijn bedrijfsnaam niet veel eer aan gedaan in 2 pagina's posts :9... fail
 
Ik snap sowieso niet wat Dennis hier uit wil halen? Mr. Spanish wil hem kapot maken das duidelijk :9... maar ik weet niet of er eer aan te behalven valt voor Mr. Dennis om hier mailtjes te gaan neer plempen, waar hij dus zelf ook niet netjes in over komt.

Mijn advies... red de naam van je zaak door te zeggen dat er een fout is gemaakt... maar het nu netjes afgehandelt is.. hij zn spul, jij je geld en dat hij het alsnog terug mag sturen als het niet goed is ofzo..


Voor Dennis de enige manier om te bewijzen dat hij zijn best voor de klant heb gedaan iets wat niet veel winkeleigenaren in de branche de kans voor krijgen.

Hoe zou jij het vinden als iemand een topic opent over jou werkzaamheden en je op die manier de grond in wil boren terwijl je die persoon voor jou doen op alle mogelijke manieren hebt geholpen?

Zou zelf ook alle kansen aangrijpen om mezelf te verdedigen en het verhaal misschien niet zo zwart/wit te laten zijn. Immers zonder verdediging is de winkeleigenaar altijd in het nadeel.

En naar wat ik lees word er iets besteld daar word moeite voor gedaan en als puntje bij paaltje komt word er op een onrechtmatige manier geprobeerd een bestelling te annuleren waarbij ook nog eens geen gegevens worden gegeven over wat besteld en voor wie.

Vind het alsnog zeer duister en apart
 
Estimado Dennis

Usted asshole que no es posible. Conseguiré un divorcio si consigo el turbo.
Usted bastardo disimulado, it' ¡el día 6 de s solamente de la orden así que de usted puede cancelarla asshole!

Usted concha estúpida, Andres Luois
 
Dear Andrés

That's not possible, because the 7 day return rule is already passed. It's now day 9 on the process.
I've specially ordered the turbo from Pakistan, it's hand made.

I hope you're wife will accept it.

Greetings Dennis
Manager of MegaMotor VOF
Jenne straat 85A
Sint Oedenranje

Dit is mijn antwoord erop.

Begrijp enigszins zijn reactie wel.
Hij legt iets uit en jij suggereert dat ie onder de plak zit :P

Zonder gekheid; met die regel passeer je hem als klant......
 
Google:

Beste Dennis

Je lul is niet mogelijk. Ik krijg een scheiding als ik de turbo.
Je sneaky bastard, het is op 6 alleen van de bestelling, zodat u kunt opzeggen lul!

Je dom shell, Andres Luois
 
Laatst bewerkt:
Je hebt zoveel weken bedenktijd. Je kan het gewoon terugsturen, zonder opgaaf van reden en dan zijn ze verplicht je je geld terug te geven.

Overigens ken ik weinig zaken die hun spullen al versturen voordat je betaald hebt. En zolang je niet betaald hebt sturen ze niets. Je bestelling vervalt automatisch na een tijdje.

Ik zou zeggen; Naai ze lekker terug door het zwikkie terug te sturen.

7 dagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan