Klantvriendelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peporro

Rookie
30 aug 2011
13
0
Landsmeer
Hi,

Ik heb produkten besteld aan MEGAMOTO, het bestelling process in hun website was niet duidelijk voor mij en waarschijlijk heb Ik mijn bestelling bevestigd door ergens te klikken.

Toen Ik het verzoek om te betalen heb ontvangen antwoord Ik gewoon dat iets was fout gegaan en vraagde vriendelijk om... wat kunnen we doen?

Toen ontvang Ik een buiten proportie boze mail, onbeleefd en grof van iemand die Dennis heeft als naam

Ik gaf antwoord en opties geven, betalen of spullen terugsturen.

Als antwoord krijg Ik de volgende tekst:
Ik lees je antwoord niet eens, geen belangstelling voor

Natuurlijk heb Ik betaald, anders kom Ik terecht bij de incasso met alle kosten die erbij zitten.
8-)
 
Wellicht interpreteert die zaak jouw mailtje als scam, gezien de kwaliteit van je Nederlands, met alle respect. :P

Je komt toch niet uit Nigeria he?!
 
Laatst bewerkt:
Wat een vaag verhaal. :?

Dus: Je hebt ergens op geklikt ( bestellen) , je vraagt of dat teruggedraaid kan worden. Onbeschofte mail van de motorzaak en jij besluit toch maar te betalen?
 
yoda_ibtl.jpg


images


invisibles128532996098750000.jpg
 
Je hebt zoveel weken bedenktijd. Je kan het gewoon terugsturen, zonder opgaaf van reden en dan zijn ze verplicht je je geld terug te geven.

Overigens ken ik weinig zaken die hun spullen al versturen voordat je betaald hebt. En zolang je niet betaald hebt sturen ze niets. Je bestelling vervalt automatisch na een tijdje.

Ik zou zeggen; Naai ze lekker terug door het zwikkie terug te sturen.
 
Hi,

Nee, dit is geen scam / spam.

Ik wilde alleen maar mijn winkel ervaring met die dealer met andere motor liefhebbers te delen.

En ik kom niet uit Nigeria.

Met alle respect....mijn Nederlands is misschien niet goed maar het is zeker veel beter dan jouw Spaans.

de groeten
 
Hi,

Ik heb produkten besteld aan MEGAMOTO, het bestelling process in hun website was niet duidelijk voor mij en waarschijlijk heb Ik mijn bestelling bevestigd door ergens te klikken.

Toen Ik het verzoek om te betalen heb ontvangen antwoord Ik gewoon dat iets was fout gegaan en vraagde vriendelijk om... wat kunnen we doen?

Toen ontvang Ik een buiten proportie boze mail, onbeleefd en grof van iemand die Dennis heeft als naam

Ik gaf antwoord en opties geven, betalen of spullen terugsturen.

Als antwoord krijg Ik de volgende tekst:
Ik lees je antwoord niet eens, geen belangstelling voor

Natuurlijk heb Ik betaald, anders kom Ik terecht bij de incasso met alle kosten die erbij zitten.
8-)

Gewoon ff de MF knokploeg verzamelen, naar die tent gaan, boel grondig verbouwen, Dennis ook een paar hoeken verkopen, en een burnout op zn hoofd maken. Daarna lekker met de MF knokploeg de kroeg in, en na wat biertjes gaan stunten met zn allen :W
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik heb produkten besteld aan MEGAMOTO, het bestelling process in hun website was niet duidelijk voor mij en waarschijlijk heb Ik mijn bestelling bevestigd door ergens te klikken.

Toen Ik het verzoek om te betalen heb ontvangen antwoord Ik gewoon dat iets was fout gegaan en vraagde vriendelijk om... wat kunnen we doen?

Toen ontvang Ik een buiten proportie boze mail, onbeleefd en grof van iemand die Dennis heeft als naam

Ik gaf antwoord en opties geven, betalen of spullen terugsturen.

Als antwoord krijg Ik de volgende tekst:
Ik lees je antwoord niet eens, geen belangstelling voor

Natuurlijk heb Ik betaald, anders kom Ik terecht bij de incasso met alle kosten die erbij zitten.
8-)


Pfff , Ik zou gewoon een cursusje doen als Ik jou was... |(

Tip 1 en die krijg je gratis: "Ik" schrijf je in Nederland zonder hoofdletter, tenzij de zin begint met "ik".
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Nee, dit is geen scam / spam.

Ik wilde alleen maar mijn winkel ervaring met die dealer met andere motor liefhebbers te delen.

En ik kom niet uit Nigeria.

Met alle respect....mijn Nederlands is misschien niet goed maar het is zeker veel beter dan jouw Spaans.

de groeten
Alles wat je in NL via internet besteld mag je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden terugsturen. De winkel heeft dat maar te accepteren.

Doe er je voordeel mee ;) Terugsturen die hap. Je staat dan gewoon in je recht.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Nee, dit is geen scam / spam.

Ik wilde alleen maar mijn winkel ervaring met die dealer met andere motor liefhebbers te delen.

En ik kom niet uit Nigeria.

Met alle respect....mijn Nederlands is misschien niet goed maar het is zeker veel beter dan jouw Spaans.

de groeten

Daar heb je 100% gelijk in. Bedoelde het niet aanvallend ;) Was alleen een flauw geintje, omdat die scammers vaak ook mailtjes sturen in minder goed Nederlands.

Misschien kan je ze even bellen?
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Nee, dit is geen scam / spam.

Ik wilde alleen maar mijn winkel ervaring met die dealer met andere motor liefhebbers te delen.

En ik kom niet uit Nigeria.

Met alle respect....mijn Nederlands is misschien niet goed maar het is zeker veel beter dan jouw Spaans.

de groeten

En naar wie is dit gericht?

Wist niet dat we het in ene over spaanse taalvaardigheden hadden? :?

Ook wel apart dat je eerste post echt onbegrijpbaar getypt is maar deze toch vrij goed te lezen |(
 
Hi,

Nee, dit is geen scam / spam.

Ik wilde alleen maar mijn winkel ervaring met die dealer met andere motor liefhebbers te delen.

En ik kom niet uit Nigeria.

Met alle respect....mijn Nederlands is misschien niet goed maar het is zeker veel beter dan jouw Spaans.

de groeten


Ik vind je Nederlands echt behoorlijk goed, maar afsluiten met 'de groeten' is eigenlijk vrij onbeleefd.
Wist je dat of is dat een vergissing? *D ;)
Anders krijg je hier weer rare misverstanden.
 
Laatst bewerkt:
Hi Giel0,

No problem amigo.

Sory dat ik zo keihard schreef, ik ben nog boos met dit verhaal en dat maakt mij nog gevoelig voor ironische kritiek

mijn excuses
 
Ach boeiend hoe goed zijn Nederlands is. Hij typt beter dan ongeveer 50% van de forumleden hier. Leestekens zijn cruciaal in een verhaal, probeer dat maar eens uit te leggen aan sommige mensen hier. Deze Spanjaard heeft dat goed door. Overigens zou ik niet betaald hebben als ik zo'n email terug zou krijgen. Dan maar ergens anders bestellen. :)
 
aaaahhhh....

Nu wordt het een en ander duidelijk....

Leek me veel op spam, daarom vroeg ik maar even.

Maar zoals reeds vermeld hier....

Je hebt altijd het recht om binnen een x-aantal dagen je goederen retour te zenden zonder opgaaf van reden. dat heeft de motorzaak te accepteren en moeten je gewoon je geld teruggeven.

Mijn excuses als de "spam?" vraag een beetje bot over kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan