KLapper Zandvoort, bestuurder was MFér!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_End

Kloon
26 jul 2006
191
0
Ik reageer toch maar even op het eerder topic dat gesloten was over het ongeval op 24 Juli 2006 Circuit Park Zandvoort.
Vind onterecht dat het Topic gesloten werd omdat het hier wel degelijk een MFér betreft!
Toen ze de totalloss Grijze R1 uit het busje haalde zag ik de MF sticker erop. -O-
De machine lag echt totaal in puin maar hoe het met de berijder afloopt is natuurlijk veel belangerijker.
Ik schijn nog met hem gesproken te hebben die dag..... ;(
Het was de 4de sessie die dag.

Ik geloof dat hij op een zeer listig stukje op het circuit onderuit is gegaan waar bijna geen uitloop is en na een metertje de vangrail je opvangt :(
Ik wens hem en z,n famillie en vrienden veel stertkte en beterschap.
Jammer dat zo een mooie circuitdag dikwijls zo moet eindigen

:N
Hoop dat hij hier zelf nog kan reageren om ons gerust te stellen dat het weer beter met hem gaat.
Toen ik naar huis reed voelde ik me niet happy, tis best raar.
Zo babbel je met iemand en het volgende moment is ie flink toegetakeld.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dit artikel in de krant staan. En vroeg me dus ook al af of dit iemand van mf was.
 
Ik reageer toch maar even op het eerder topic dat gesloten was over het ongeval op 24 Juli 2006 Circuit Park Zandvoort.
Vind onterecht dat het Topic gesloten werd omdat het hier wel degelijk een MFér betreft!
Dat weten we nu, dan. Maar toen nog niet. Dat slotje was toen dus volledig terecht. Als je een topic open moet laten omdat het misschien wel een MF'er kan zijn, kun je voor ieder ongeval wel een topic starten. Het kán altijd een MF'er zijn. Zolang dat dus niet bekend is, gaat zo'n topic dus ook gewoon dicht. De verdere beweegredenen daar achter kun je in de User Policy lezen.

En zelfs al is het een MF'er, dan is het wel zo netjes om die persoon de kans te bieden zelf zijn verhaal te doen, zonder dat er allerlei speculaties aan voorafgegaan zijn. Dus tenzij je het zelf bent, of de persoon in kwestie het je expliciet gevraagd heeft, vind ik een topic dan zoiezo niet op zijn plaats.

Edit: ik ben te laat.
Edit 2: In dit topic komt het ook ter sprake: MSL 24-7 Zandvoort.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan