Klassieke motorkleding???

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Ik rijd momenteel met een vliegeniers jas rond op mn motor, maar die jas is al oud en het leer is niet meer wat het geweest is. Het geeft dus niet meer de bescherming die je nodig hebt wanneer je op je plaat gaat. Ik zoek dus eigenlijk een goede liefst zwart leren jas, maar waar kan ik die krengen krijgen?? Het moet wel een beetje zeventigerjaren stijl zijn natuurlijk.
Wat dragen jullie op juliie brikken???

(Brikken: Dus ik wil niet weten wat je aan hebt op je R1 ofzo ;) )
 
BERLIJN

Ben daar vorig jaar een winkeltje tegengekomen met allemaal jaren 70-80 kleding. Ook leren motorjacks in te gekke kleuren. Bv zwart met oranje streep over de mouwen-borst.

moet je alleen ff naar Berlijn. Maar misshien is in A'dam ook zoiets te vinden.
 
Amsterdam, Waterlooplein hangt wel es wat. Is meestal alleen te klein voor mij.. :P :P
En bram motoren in zoetermeer had een tijd geleden ook een stapel liggen, maar volgens mij heeft ie dat allemaal verkocht. Hebben we nog wel een jas voor mijn vriendin meegenomen, die moet alleen nog even ingevet worden, zodat de armen ook gebogen kunnen worden.. :)

Ik draag zelf gewoon textielen jek, leren broek (zonder schokbrekers, maar die komen er binnenkort wel) en lekkere hoge brandweerlaarzen (ook leer). Die zien er wel uit alsof ze bij mijn motor horen trouwens... :+

Zoiets dus:
1604-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ook leren broek met daaronder, jawel, échte legerkisten! :) Ziet er erg agressief uit ;)
 
zit in een leren pakkien, met leren motorhandschoenen, en ook met orginele kisten, zelf mee mogen oefenen in ut leger, en gaat morgen z'n nieuwe helm eens uitproberen :9
 
Ik ga volgende week es ff kijken in een tweedehands-kleding zaak, of ze nog mooie leren jassen hebben hangen :)
Dat vliegeniers jack wat ik heb is eigenlijk ook wat te dik, vangt te veel wind...
 
Sjaap, ik heb net een leuk jekkie zien hangen voor je. Leer, met een rooie streep over de armen. Kostte 27 eurootjes. Nou weet ik alleen niet hoe groot je bent...reply hier effe, dan kan ik het misschien voor je gaan kopen?
Was wel een motorjack, met soort van protectie op schouders en ellebogen. 't Is datti emij te klein was, denk een maatje M of L ofzo, anders had ik em zelf wel gekocht... :P :P :P
 
He, stoer!! :)
Eh, ben 1.82 lang ofzo, maatje 54 ongeveer. Is het een lang of kort model jas??? Hoe is het leer?? Foto???? :) :)
 
He, stoer!! :)
Eh, ben 1.82 lang ofzo, maatje 54 ongeveer. Is het een lang of kort model jas??? Hoe is het leer?? Foto???? :) :)


Lees je mail maar even, kun je me bellen. Wel effe wachten tot ik uitgeluld ben hiero.. :P :P
Maar 1.82 moet kunnen volgens mij, leer was redelijk OK. Volgens mij is het een jaren '70 jasje. Kort model. Maat weet ik niet. Bel nou maar effe!!! :) :) :)
 
Jouw toetsenbord is ook kapot. Jij bedoelt ook kaalste deelnemer... :P :P
En mijn bretels zijn zwart en zwart/wit (gisteren nieuw setje gekocht 8-) )
 
Helm wordt aan gewerkt, als die af is dan heb ik een fluoricerende rood/oranje helm.

En m'n ondergoed is ook niet van leer |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan