Klassieker ? dat ding is gewoon nieuw !

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Vandaag op me werk kom ik langs een leuk klein eenpittertje een eisink oid
dat ding was werkelijk in nieuwstaat en dan bedoel ik dus echt helemaal smetteloos.
ik gauw wat piccies gemaakt met mijn telefoon kwaliteit is zoals gewoonlijk bagger maar alla ik had ff niks anders.
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg

 
Laatst bewerkt:
Vandaag op me werk kom ik langs een leuk klein eenpittertje een eisink oid
dat ding was werkelijk in nieuwstaat en dan bedoel ik dus echt helemaal smetteloos.
ik gauw wat piccies gemaakt met mijn telefoon kwaliteit is zoals gewoonlijk bagger maar alla ik had ff niks anders.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

'kzieniks 8-) B|

Edit: Als ik dus in deze reactie op die links klik zie ikze wel. Inderdaad onduidelijk en behoorlijk klein, maar fietsje ziet er toch wel leuk uit :}
 
Bah wat een lelijk ding, ik pak nog veel liever de fiets dan. Maar ziet er nog wel bling bling uit.
 
:} :} :}

Lieden die hun geld en vrije tijd steken in het rijdend houden van ons cultureel erfgoed, zouden meer gewaardeerd moeten worden!!
 
:} :} :}

Lieden die hun geld en vrije tijd steken in het rijdend houden van ons cultureel erfgoed, zouden meer gewaardeerd moeten worden!!

Helemaal mee eens,dus steek eens vaker je duim omhoog als je een knappe brik onderweg ontwaart als blijk van je waardering! :z
 
Gadverdamme, in de shredder met dat lelijke ding :r Zou er van mijn leven niet opgezien willen worden :Z

:+
 
Helemaal mee eens,dus steek eens vaker je duim omhoog als je een knappe brik onderweg ontwaart als blijk van je waardering! :z
Vaker dan altijd? :P
De mensen die die fietsen in nieuwstaat houden verdienen een lintje.
 
weet je zeker dat ze 80 jaar oud zijn, ik zag op de beurs in utrecht van dat soort dingen, die recht uit de fabriek kwamen :?
 
tsssuhh, is anders wel een van de weinige overgebleven NEDERLANDSE motor :{
Boeiuh, al dat nostalgisch gelul. Iedereen heeft weleens dingen die die heel lang bewaard en uiteindelijk de prullenbak inpleurt. En daarna vraag je je af waarom je dat altijd bewaard heb omdat je het toch wel een keer zal weggooien. Ik zou zeggen, vouw hem om een boom of verkoop hem bij de eerste de beste ijzerhandel :z :P :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan