Klassieker-onderdelen kopen via drumhillcycle.com ?

Robberobbe

MF veteraan
29 apr 2004
2.579
32
Den Haag
Hallo allemaal,

Wie heeft er ooit eens onderdelen gekocht op www.drumhillcycle.com ?
Dit bedrijf zit in Nashua Massachusetts USA en handeld o.a. in onderdelen van oude Kawasaki's

Ik heb 11 aug. 2011 een zadel besteld voor mijn Kawasaki Z1000 1979.
Het is nu 5 sept. 2011 en ik heb nog steeds niets binnen.

De heren claimen dat het zadel is verstuurd met USPS (United States Postal Service)

Weet iemand verder nog iets over dit bedrijf.

Gr. Rob.
 
Misschien is de douane druk met het uitrekenen van de naheffing?
Heb een tijdje terug een 40jaar oude tank gekocht in de USA en die heeft 3/4 van de totale tijd op schiphol gelegen |(
 
Zoals Hornix zegt ,het kan ff duren voordat de douane het pakket vrij geeft,
maar heb je geen track en trace code ontvangen?,dan kan je zien waar en pakket zich bevind,
ook moet dat bedrijf een bewijs kunnen overleggen dat ze het verstuurd hebben,dat krijg
je namelijk altijd van de vervoerder,of in iedergeval moeten ze kunnen aangeven met welke
firma het pakket verstuurd is,dan kan je daar contact mee opnemen en vragen waar het pakket
zich bevind, want ieder pakket wat vervoerd word heeft een barcode.
 
Ik heb best vaak meer dan een maand moeten wachten op een zending uit de U.S.A, waarbij het pakket inderdaad zeker 2 weken bij de douane is blijven hangen. Dus nog even geduld ;)
 
Hi, prettig om over andermans ervaring te horen. Dat stelt me een beetje gerust.

Ja ik heb wel bericht gekregen dat het verstuurd was met USPS maar na drie maal per e-mail gevraagd te hebben naar een track & trace nr heb ik nog steeds geen antwoord.
Ik wacht het deze week nog even af en dan klim ik maar eens in de telefoon.

Tot zo ver.... wij danken u :)
 
Tis toch niet te geloven....

Op het moment dat ik mijn vorige reactie op mf zet gaat de deurbel en????

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hij is binnen.

Tis dat het een mannelijke bezorgert was anders was ik even gaan tong-hockeyen :+
 
hierbij foto.
Zadel is in perfecte staat maarrrrreeeeeeeeeh verkeerd model. Gaat niet passen |(
Verder zoeken...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan