klaverblad a9, a4

flappieeee

MF'er
23 mei 2003
167
0
amsterdam
hi

zou hier even uitkijken. de a9 -> a4 amsterdam was een 'beetje' glad vandaag. Ging er rustig in 50/60 km per uur en voelde toch mijn achterwiel behoorlijk wegslippen...was aan het lessen. 30 seconden later ging bijna mijn instructeur onderuit...zijn voorwiel ging ervandoor... :X
 
Kan je beter melden op het topic waar het voor bestemd is!!! :z

En mosselman, ik moet het een beetje met je eens zijn, al is het alleen maar omdat ik daar pas geleden m,n nieuwe R6 plat gereden heb... :X :X :X
 
hi

zou hier even uitkijken. de a9 -> a4 amsterdam was een 'beetje' glad vandaag. Ging er rustig in 50/60 km per uur en voelde toch mijn achterwiel behoorlijk wegslippen...was aan het lessen. 30 seconden later ging bijna mijn instructeur onderuit...zijn voorwiel ging ervandoor... :X


Laat me raden, rijschool JORO??
 
nou...nee...niet echt :9

maar aangezien drie motoren achter elkaar er last van hadden acht ik het zeer waarschijnelijk dat wel meer motoren er op die plek last van hebben gehad :]


"Kan je beter melden op het topic waar het voor bestemd is!!!"
Er is toch maar 1 topic???!!! Eens even kijken...Algemene motorpraat...Volgens mij betekent dit zolang het woord motor er in voor komt je er alles in kan zetten wat je maar wilt :P
 
Mijn vaste speelplaats !

Yep, regelmatig gladjes daar...ach leer je je motor
beter te beheersen bij 100kmu...glijdend auto's inhalend })

hierna zijn andere KB's een eitje...
 
Wel dubbelbaans daaro

Het wegdek is inderdaad van zeer slechte kwaliteit

Desondanks heb ik met droog weer nog nooit echt grip problemen ondervonden
 
of heemskerker circuit... :) we moeten volgend jaar de gemeente maar is aanspreken of er budget is voor tribunes langs de bochten... :)
 
Had er met de auto last van op het punt wat jij noemde. Hele volksstammen gingen dara om hun as...

Maar ja regen en asfalt gaat niet samen..
 
:^

Klaverbladen rossen is leuk, maar als je daar op je bek gaat hang je vrijwel zeker in de vangrail... Daar wordt je niet gelukkig van :(

Rij dan ff door naar Hoevelaken ofzo.. Daar kan je allicht iets "veiliger" knallen
Idd, ik spreek uit ervaring. :X :X :X 5 juli j.l.boem, vangrail!!! Bij mij in de achtertuin( hoevelaken) voel ik me een stuk prettiger. En Flappie, ik bedoel het topic bij ""wat is waar te doen"", die jongens lezen dat regelmatig dus jou info. over dat gladde wegdek is daar ook zeer welkom. :}
 
Ik rijd er net langs en ze zijn bezig er borden te plaatsen. Gevaarlijke bocht met adviessnelheid 50.
 
Mooi verhaal. Er stonden al te veel borden om te kunnen lezen met 100+ :X

Ik zie ze vanavond wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan