klaverblad apeldoorn

PAT!!

MF'er
24 jun 2001
106
1
Ben vanmiddag nog ff naar apeldoorn geweest om een paar mooie bochten te rijden.
Ging op zich prima nog een poosje met een R6 samen gereden,die jongen wou zijn kneetje aan de grond proberen te krijgen.
Moet toch lukken daar in apeldoorn :}
Even later kwam er ook nog een duc bij had wel wat meer ervaring zo aan zijn knee slider te zien.
Hij nam de R6 mee op sleep touw maar wat mij nou verbaasde en niet helemaal snapte is dat hij het die jongen voordeed om over de daar liggende vluchtstrook te rijden :? :? :? :? dat is toch harstike vies daar.
Wat zijn jullie ervaringen met het klaverblad rijden om je kneetje aan de grond te krijgen.
 
Nou in ieder geval niet op de vluchtstrook, mensen gooien vanalles uit hun auto en het is er zowieso vuiler.
 
Vluchtstrook is prima te rijden, Er zijn zat auto's die ook de 'binnenbocht' nemen dus normaalgesproken is het er schoon zat (niet op de rechte stukken onder en op de brug). Ik rijd meestal eerst een rondje langzaam om te kijken of er rommel of olie o.i.d. ligt.

Klaverblad rijden is gaaf *D
 
:? :? nou ben ik niet helemaal met je eens ik reed er dus ook achter maar niet op de vluchtstrook,er kwam behoorlijk wat vuil van hun achterwielen vandaan.
en als je dan toch probeert om je kneetje aan de grond te krijg heb je lijkt mij alle grip nodig die er maar is.
Vluchtstrook is prima te rijden, Er zijn zat auto's die ook de 'binnenbocht' nemen dus normaalgesproken is het er schoon zat (niet op de rechte stukken onder en op de brug). Ik rijd meestal eerst een rondje langzaam om te kijken of er rommel of olie o.i.d. ligt.

Klaverblad rijden is gaaf *D
 
Als je voor het eerst probeert met je knie aan de grond te rijden, kun je misschien beter op de rijbaan blijven, en ik weet niet of apeldoorn erg vuil is (geef mij maar hoevelaken), maar ik rijd netzolief over de vluchtstrook, je hebt dan ook meer tijd om een glijdende motor op te vangen. Bovendien kun je over de vluchtstrook de auto's beter binnendoor inhalen (dat doe ik natuurlijk nooit).
 
Ik weet dat het langs de "normale" rijstrook aardig vies is daar. En hier en daar een naar hobbeltje zit. Maar sinds ze (nog niet zolang geleden) nieuw asfalt er neer hebben gekwakt het beter stuurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan