klaverblad apeldoorn

doorhetgras

Rookie
27 apr 2004
4
0
harderwijk
Had begrepen dat er maandag 26 april door leden van motor-forum gemaakt zijn
op het klaverblad apeldoorn (grijze volkswagen polo met de motorkap open)
Zo ja graag de foto's hier parkeren.
Groeten uit Harderwijk, mooi dicht bij knooppunt beekbergen
 
geef nog ff een betere omschrijving van die auto kan
de politie hem makkelijk vinden next time :(

Bij deze iedere auto met pech daar op het duct dus verdacht object :?

Misschien beter gelijk de academie te bellen. Kunnen de aspiranten oefenen op KB-racers en onrechtmatig gebruik maken van een viaduct...ofzo :P
 
Yo, doorhetgras,

FF aanpasse die topic!! Je naait mensen erbij.

Via "Wijzig deze post" (middelste icoontje) van je bericht kan je deze freselijke vout nog regt zette.
 
Zeg even dimmen allemaal!

Als er mensen zijn die perse over een klaverblad moeten racen, omdat dat de enige bochten zijn waar ze hun knie aan de grond kunnen krijgen, moeten ze dat zelf weten. En als er foto's van gemaakt worden is dat alleen maar een leuk plaatje voor aan de muur.

Jongens (en meiden), er zijn toch veel meer mooie bochten in Nederland te vinden? Of staat het stoer, met alleen een versleten slider aan het rechterbeen rondrijden?

Zoals je weet zijn de wegbeheerders hard bezig om de wegen veiliger te maken. Wat is er nou makkelijker dan een klaverblad een max. snelheid van 50 km/h te geven. (Zie Blik op de weg van laatst.)
Daarmee voorkom je elk jaar enkele doden die vallen door het onderuitschuiven. Niet dat ik het een slimme oplossing vind, de dikke BMW die met 120km/h aan een lus wil beginnen waar jij als motorrijder net met 50 km/h uit komt wint het echt wel van jou en je motor.

Denk je nou echt dat, als de overheid deze site al in de gaten zou houden, hier een boodschap aan heeft? Denk je niet dat elke politieman stopt als er op zo'n gevaarlijke plek een auto met 'pech' staat?

Dus een beetje rustig volgende keer.

En als er weldegelijk foto's gemaakt zijn; laat zien die hap. Of ben je bang dat er dan vanmiddag een peloton ME voor je deur staat om je motor en het fototoestel in beslag te nemen?

Grtn, Kawa ZX7R
 
Zeg even dimmen allemaal!
Oké.
Als er mensen zijn die perse over een klaverblad moeten racen, omdat dat de enige bochten zijn waar ze hun knie aan de grond kunnen krijgen, moeten ze dat zelf weten. En als er foto's van gemaakt worden is dat alleen maar een leuk plaatje voor aan de muur.
Uiteraard moeten ze dat zelf weten. 'T is niet alleen knie aan de grond rijden maar ook lullen ouwehoeren etc.
Jongens (en meiden), er zijn toch veel meer mooie bochten in Nederland te vinden? Of staat het stoer, met alleen een versleten slider aan het rechterbeen rondrijden?
|( Jij hebt het licht nog niet gezien? Je kunt je rechterslider ook omwisselen met je linker hoor :z Logica noemen ze dat, bovendien ben je dan wél de bink
Zoals je weet zijn de wegbeheerders hard bezig om de wegen veiliger te maken. Wat is er nou makkelijker dan een klaverblad een max. snelheid van 50 km/h te geven. (Zie Blik op de weg van laatst.)
Daarmee voorkom je elk jaar enkele doden die vallen door het onderuitschuiven. Niet dat ik het een slimme oplossing vind, de dikke BMW die met 120km/h aan een lus wil beginnen waar jij als motorrijder net met 50 km/h uit komt wint het echt wel van jou en je motor.
Laten ze motoren verbieden. Geen motorongelukken meer *D
Denk je nou echt dat, als de overheid deze site al in de gaten zou houden, hier een boodschap aan heeft? Denk je niet dat elke politieman stopt als er op zo'n gevaarlijke plek een auto met 'pech' staat?
Wil niet veel zeggen, maar ze kunnen er natuurlijk wel extra op controleren meneer wegracer.
Dus een beetje rustig volgende keer.
Hier of op het klaverblad?
En als er weldegelijk foto's gemaakt zijn; laat zien die hap. Of ben je bang dat er dan vanmiddag een peloton ME voor je deur staat om je motor en het fototoestel in beslag te nemen?
full

Grtn, Kawa ZX7R
Mzzl, BGL Racing
 
Hoi Eddie (alias BGL Racing),

Kneesliders zijn ervoor om je broek te beschermen als ze in contact mochten komen met het wegdek.
Dan zou je dus zeggen; hou je knieen dan wat hoger zodat ze het wegdek niet raken. Maar voor degene die het nog niet door hebben zal ik hier even het begrip kneedown beknopt uitleggen:

Als je hard door een bocht wil rijden moet je de motor schuin leggen. Dit kan zover totdat de stepje, uitlaat, kuip of enig ander onderdeel van de motor de grond raakt. Als je naast de motor gaat hangen verplaats je het middelpunt van het gewicht van de motor (incl. rijder)
Hoe verder je je knie uitsteekt des te schuiner kan je dus.
Bijkomend voordeel, met je knie kan je de hellingshoek 'voelen' en daarop reageren.

Als je je slider hard tegen het wegdek drukt zal deze snel slijten en je om de week bij de dealer staan voor nieuwe. Als je met je sliders 'voelt' heb je:
1) een veel beter gevoel over de motor
2)het scheelt aanzienlijk in de kosten van sliders

Enige nadeel is dat je niet de bink bent. Jij hebt namelijk al 10 setjes sliders verbruikt.
Misschien kan je je oude sliders verkopen. Daarmee kan je de kosten van de nieuwe sliders drukken.

Het omwisselen van sliders, wie hou je nou voor de gek?

Ik wil van dit topic geen heen en weer gegooi met modder gevecht maken, ik reageer alleen, met het beetje verstand wat mij nog rest, op de mailing van anderen.

Dat 'dus een beetje rustig de volgende keer' slaat op de reactie van speedbeast, LCB en Xtreme595 op doorhetgras. Waar zijn jullie bang voor? Als jullie zulke broekpoepers zijn, die bij dit soort berichtjes al windjes beginnen te laten, durven jullie dan wel op een sportmotor een bocht te nemen?

Nou Camdyman, laat maar eens zien hoe hard jullie over de klaverbladen scheuren.


Grtn, Kawa ZX7R

P.s. Ik heb in mijn vriendenkring enkele politiemensen die zich bezig houden met verkeer en deze houden zich dus echt niet bezig met het I-net afspeuren om "klaverbladracers" op te sporen. (Die komen ze regelatig tegen in de bosjes en tussen de vangrails langs de klaverbladen.)
 
P.s. Ik heb in mijn vriendenkring enkele politiemensen die zich bezig houden met verkeer en deze houden zich dus echt niet bezig met het I-net afspeuren om "klaverbladracers" op te sporen. (Die komen ze regelatig tegen in de bosjes en tussen de vangrails langs de klaverbladen.)

Veel te serieus ;)

bang nee, maar 't zou toch lullig zijn als er iemand aangehouden zou worden die net mooie foto's van ons aan 't schieten is?! :]
 
Hoi Eddie (alias BGL Racing),

Kneesliders zijn ervoor om je broek te beschermen als ze in contact mochten komen met het wegdek.
Dan zou je dus zeggen; hou je knieen dan wat hoger zodat ze het wegdek niet raken. Maar voor degene die het nog niet door hebben zal ik hier even het begrip kneedown beknopt uitleggen:

Als je hard door een bocht wil rijden moet je de motor schuin leggen. Dit kan zover totdat de stepje, uitlaat, kuip of enig ander onderdeel van de motor de grond raakt. Als je naast de motor gaat hangen verplaats je het middelpunt van het gewicht van de motor (incl. rijder)
Hoe verder je je knie uitsteekt des te schuiner kan je dus.
Bijkomend voordeel, met je knie kan je de hellingshoek 'voelen' en daarop reageren.

Als je je slider hard tegen het wegdek drukt zal deze snel slijten en je om de week bij de dealer staan voor nieuwe. Als je met je sliders 'voelt' heb je:
1) een veel beter gevoel over de motor
2)het scheelt aanzienlijk in de kosten van sliders

Enige nadeel is dat je niet de bink bent. Jij hebt namelijk al 10 setjes sliders verbruikt.
Misschien kan je je oude sliders verkopen. Daarmee kan je de kosten van de nieuwe sliders drukken.

Het omwisselen van sliders, wie hou je nou voor de gek?

Ik wil van dit topic geen heen en weer gegooi met modder gevecht maken, ik reageer alleen, met het beetje verstand wat mij nog rest, op de mailing van anderen.

Dat 'dus een beetje rustig de volgende keer' slaat op de reactie van speedbeast, LCB en Xtreme595 op doorhetgras. Waar zijn jullie bang voor? Als jullie zulke broekpoepers zijn, die bij dit soort berichtjes al windjes beginnen te laten, durven jullie dan wel op een sportmotor een bocht te nemen?

Nou Camdyman, laat maar eens zien hoe hard jullie over de klaverbladen scheuren.


Grtn, Kawa ZX7R

P.s. Ik heb in mijn vriendenkring enkele politiemensen die zich bezig houden met verkeer en deze houden zich dus echt niet bezig met het I-net afspeuren om "klaverbladracers" op te sporen. (Die komen ze regelatig tegen in de bosjes en tussen de vangrails langs de klaverbladen.)

Snap best wat je bedoelt, maar het gaat niet enkel om zo hard mogelijk, het moet ook fun zijn. En als men er fun in heeft om die sliders eens in de week op te ruwen, dan moet men dat mooi doen. Ik vind het ook mooi beetje schrapen en doen.

En reken maar, wanneer hier een groot topic komt over dit klaverblad, dat onze blauwe vrienden er ook meer te vinden zijn. Of dat ze in ieder geval de opdracht krijgen wanneer ze er langs komen om een oogje in het zeil te houden.

Mensen willen graag hun funplek, dit klaverblad, voor zichzelf houden. Hiervoor doet men soms extra rustig, dus geen overlast veroorzaken etc. Het kan dan frustrerend zijn dat er een topic geopend wordt, omdat hierdoor het blad alsnog in de schijnwerpers komt.
 
Denk je nou echt dat, als de overheid deze site al in de gaten zou houden, hier een boodschap aan heeft? Denk je niet dat elke politieman stopt als er op zo'n gevaarlijke plek een auto met 'pech' staat?


Grtn, Kawa ZX7R

:Z Zeker dat heren van de politie MF welleens checken wij werden volgend jaar bij de havens van amsterdag opgew8 toen we hier hadden aangekondigt te gaan stunten. Omwonende kunnen niet gebelt hebben want die zijn er niet... overig verkeer kan niet gebelt hebben want dat was er ook niet.
 
Mooie foto :} duss jou volgende foto ga je nog platter en met je knie on the floor ;)

Eerst nieuw rubber. Voor en achterband zijn kaal... en de metzeler ME2 begint te glijden als je over de 100 komt :( !

Word nu voor BT010 en achter 020 en dan kijken we wel hoe het gaat :z
 
Uhmmm, als je mooie pics wil, ga dan een keer crt doen of een circuitdag :)

1) De foto's zijn vaak beter , omdat er simpelweg veel meer gemaakt kunnen worden.
2) Je hoeft niet nerveus te gaan lopen doen in topics als deze.
3) Je hoeft je sliders niet te wisselen, want ze zullen zowel links als rechts aan de grond gaan.

en je mag gewoon legaal voluit gaan!!!

Ik rij graag klaverbladen, en heb weleens pics laten maken en na 10 minuten was de kit al aanwezig. Gelukkig geen boete.
 
er zijn 2 dingen.

1 je wil je knie aan de grond voor het gevoel en de Knie aan de grond omdat je het mooi vin. Nou heb ik vorig jaar ook veel op het KV Apel gezeten en diverse bandjes versleten, en iedereen moet ik het voor zich zelf weten maar het blijft een linke boel daaro, heb er diverse onderuit zien gaan door ??? ik weet niet wat voor reden, te hard gingen ze niet mischien banden ? vering ? Schakelen, gasgeven ? ik weet het niet, wat wel blijft zijn die verdomde lantarenpalen daar en het risco dat je er eentje meer pikt is groot...

reden 2
je wilt gewoon zo hard als mogenlijk door de bocht. dan moet je er voor zorgen dat je Veering optimaal is. dit betekend dus geheel nieuwe veering voor en achter. ik spreek uit ervaring en stond versteld van het resultaat van andere veering. dan moet je voor goede banden zorgen die naast grip ook vertrouwen geven. Pirelli SC bv. en dan veeeeeel rondjes rijden op het circuit.

ik zet er effe twee foto's bij eentje met standaard veering waar ik alllllees aan de grond rij. en eentje waar ik voor en achter alles heb laten doen door Technoflex.

assen0907.jpg

F107003.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan