Klaverblad Badhoevedorp / wie komt er regelmatig?

Alxndr

Die hard MF'er
16 apr 2002
451
0
amsterdam
Kom zelf steeds vaker op klaverblad Badhoevedorp

Goed, niet zo perfect als Hoevelaken
Maar niettemin erg leuk :]

Zijn er andere vaste klanten van KB Badhoevedorp
op het forum?
 
Ik kom er een enkele keer maar over het algemeen vind ik het er te druk om een beetje leuk te kunnen rijden. Een leuk alternatief vind ik de afslagen "Bazaar" en Heemskerk die iets verder de A9 richting Alkmaar liggen.

Vanuit de richting Amsterdam pak je eerst de afslag Heemskerk, de snelweg over en direct er weer op. Vervolgens neem je de afrit "Bazaar" (de laatste voor de Wijkertunnel) en ga je wederom de snelweg over. Vanaf hier kan je weer opnieuw beginnen. Het leuke van deze afritten is dat het vier maal een "U" is, kortom voldoende mogelijkheden om je knie aan de grond te leggen (mocht je het kunnen...).

a9.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom er een enkele keer maar over het algemeen vind ik het er te druk om een beetje leuk te rijden. Een leuk alternatief vind ik de afslagen "Bazaar" en Heemskerk die iets verder de A9 richting Alkmaar liggen.

Vanuit de richting Amsterdam pak je eerst de afslag Heemskerk, de snelweg over en direct er weer op. Vervolgens neem je de afrit "Bazaar" (de laatste voor de Wijkertunnel) en ga je wederom de snelweg over. Vanaf hier kan je weer opnieuw beginnen. Het leuke van deze afritten is dat het vier maal een "U" is, kortom voldoende mogelijkheden om je knie aan de grond te leggen (mocht je het kunnen...).

koel, binnenkort daar dan mijn knietje aan de grond krijgen :}
 
Ben er gister geweesd, veel vangrailen, en die heb ik van heeeel dicht bij gezien, en de motor lag eronder. Zie topic hoevelaken 2003. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan