Klaverblad Gorinchem is ook best leuk

ZXRené

MF veteraan
27 feb 2002
4.939
1
Geertruidenberg
Hoi,

Ik hoor hier bijna niemand over het klaverblad Gorinchem.
Ik heb dat deze week eens gereden en is toch best een leuk klaverblad.
2 van de 4 lussen hebben vangrail, dat wel, maar verder zijn het mooie bochtjes hoor!!!!
Nee heb er geen kneedown gemaakt.....zoals jullie weten heb ik nog steeds GEEN leren pak, shitzooi!! Heb alvast wel titanium bij Max besteld...je weet maar nooit wanneer het van pas kan komen.

Groetjes,

ZXRené
 
volgende keer gaat ik ook mee crossen kom net van de baars af, was net aan het schemeren dus nog net 3 rondjes gummen }) maar toen was het toch wel te donker en er was niemand :? om een beetje te zwatsen dus ben ik toen maar weer gelijk gegaan
 
nou,ik rijd er af en toe wel eens en je kan er lekker knallen,heb daar ook al eens msx ontmoet ,maar na zo'n 20 minuten ben je al aardig kapot!
weinig politie ook alleen kwamen ze wel toen ik toevallig met mn videocamera in de berm lag !
gelukkig met een sisser afgelopen :)
 
nou,ik rijd er af en toe wel eens en je kan er lekker knallen,heb daar ook al eens msx ontmoet ,maar na zo'n 20 minuten ben je al aardig kapot!
weinig politie ook alleen kwamen ze wel toen ik toevallig met mn videocamera in de berm lag !
gelukkig met een sisser afgelopen :)

lol, het was die dag zeker 25 graden en na een uur ben ik ook maar gestopt toen ;)

overigens vind je hier: Klaverblad Gorinchem meer info over dat klaverblad :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan