klaverblad gorinchem zondag film?????

Hoop inderdaad niet het blik op de weg was, kan dan nog wel een briefje van het CJIB verwachten.

Als het afsluiten een paar duizend euro kost is sponsoring misschien een idee.
Lijkt me eigenlijk wel een leuk idee om eens zo'n brief naar rijkswaterstaat te sturen met het verzoek tot afsluiting. Vraag me af of je antwoord krijgt.

laat gelijk ook even een paar grintbakken aanleggen, dan ben ik ook van de partij
 
Leuke reacties, krijg sterk de indruk dat een aantal personen toch een beperkte fantasie hebben. ;(

Ik denk dat (bijna) iedereen die wel eens over een klaverblad gereden heeft, er wel eens aan gedacht heeft dat het leuk zou om ook eens de andere kant op te kunnen rijden (behalve de koos speetjes dan)
En ja natuurlijk, je kunt beter een dagje naar assen of zolder gaan als je echt wilt vlammen.
Maar blijf toch nieuwsgierig naar de reacties als je zoiets zou voorleggen bij een gemeente of RWS.
 
Laatst bewerkt:
Dan lijkt het me ook een aardig idee om de komende winter eens een beetje te lobbyen om het klaverblad een dagje af te sluiten zodat je 'm eens linksom kan rijden. Wie zou je daarvoor moeten hebben :?
Als jij gaat kneedownen daar in de winter, kom ik filmen 8-)

Links of rechtsom boeit me niet zo :X
 
Leuke reacties, krijg sterk de indruk dat een aantal personen toch een beperkte fantasie hebben. ;(

Ik denk dat (bijna) iedereen die wel eens over een klaverblad gereden heeft, er wel eens aan gedacht heeft dat het leuk zou om ook eens de andere kant op te kunnen rijden (behalve de koos speetjes dan)
En ja natuurlijk, je kunt beter een dagje naar assen of zolder gaan als je echt wilt vlammen.
Maar blijf toch nieuwsgierig naar de reacties als je zoiets zou voorleggen bij een gemeente of RWS.

Die reactie is hopelijk minder serieus dan die hier op MF :X
 
Denk nu trouwens gelijk aan RTL en wendy van dijk, misschien kan ik die eens benaderen.


Ik heb hier d'r 06 nummer wel ergens, wil je m hebben? Weet niet of ze tijd heeft hoor, is denk ik druk bezig met andere verzoeken...Je kent ze wel, van die mensen die nog een week of 3 te leven hebben of die voor de rest van hun leven in een rolstoel moeten zitten ofzo. Maar ik denk dat ze die wel even in de wacht zet al je t netjes vraagt.

|(



toch succes gewenst!

:9
 
Ik vind het een prachtplan. Je moet die brief echt schrijven, en het resultaat daarvan even hier op MF zetten. Ik ben van de partij als het lukt.
 
Ga gewoon midden in de nacht even een rondje de andere kant op, laat wat vriendjes dan kijken of er iemand aan komt die je voor je flikker gaat rijden... ;) En als t dan zover is, voordat je geraakt wordt, gaan staan :X

:W
 
hey.. ree je daar ook op zondag 27 augustus??
want toen had ik wel op gorinchem een Triumph :} *D en een yamamma gespot met sticker.. ik zat in een witte subaru station opweg naar vehikel.
 
Laatst bewerkt:
hey.. ree je daar ook op zondag 27 augustus??
want toen had ik wel op gorinchem een Triumph :} *D en een yamamma gespot met sticker.. ik zat in een witte subaru station opweg naar vehikel.
Zou goed kunnen, kom er af en toe wel eens, altijd leuk om even een ritje af te sluiten (voorlopig nog rechts om dus)
Zal met een Subaru ook wel leuk zijn denk ik 8-)
 
Misschien moet je het een keer op een zondag morgen vroeg proberen om een paar rondjes linksom te knalle! :]

Maaruh wat voor motoren waren het die stonden te filmen? Heel misschien heb ik een idee wie het zouden kunnen zijn. Echter deze komen niet hier op het forum.
 
Misschien moet je het een keer op een zondag morgen vroeg proberen om een paar rondjes linksom te knalle! :]

Maaruh wat voor motoren waren het die stonden te filmen? Heel misschien heb ik een idee wie het zouden kunnen zijn. Echter deze komen niet hier op het forum.
Ha eindelijk een mogelijk aanknopingspunt :)

Waren dus 3 motoren, zo te zien tenminste 2 Supersport en een waarschijnlijk 1 naked. Donkere kleuren, waarschijnlijk zwart.

Ben benieuwd, hoop dat ut wat wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan