klaverblad gorinchem zondag film?????

Daytona-Bart

Die hard MF'er
28 apr 2004
306
13
Oud Beijerland
Afgelopen zondag de 11de na een toertje nog even een rondje (veel rondjes eigenlijk)over het klaverblad bij gorinchem gereden, rond een uur of half 4.
*D
Daar stonden toen 3 motoren, waarvan later 1 rijder stond te filmen, kon niet zien of ze van MF waren, was eigenlijk meer met rijden bezig.
Zeer waarschijnlijk staan wij, R6Arco en ikke dus, ook nog ergens op de film. En probeer ik dus te achterhalen of dit iemand van het forum was.
Had al eens gepost in "MF'r gespot" maar zonder resultaat. ;(

Dus bij deze nog eens de vraag WIE WAS HET :? :?
Zou heel graag zijn (of haar) filmpje eens zien. Hoop dat iemand reageert.

Dan lijkt het me ook een aardig idee om de komende winter eens een beetje te lobbyen om het klaverblad een dagje af te sluiten zodat je 'm eens linksom kan rijden. Wie zou je daarvoor moeten hebben :?
 
Dan lijkt het me ook een aardig idee om de komende winter eens een beetje te lobbyen om het klaverblad een dagje af te sluiten zodat je 'm eens linksom kan rijden. Wie zou je daarvoor moeten hebben


Beatrix????
 
Je gelooft kennelijk nog steeds dat je de openbare weg kunt en mag gebruiken voor je eigen vaardigheidstraining. Mag je ook zelf uitzoeken wie je moet benaderen om deze weg af te sluiten voor een rondje klaverblad linksom.
 
ff de topictitel wat minder schreeuwerig gemaakt :Y
 
Je gelooft kennelijk nog steeds dat je de openbare weg kunt en mag gebruiken voor je eigen vaardigheidstraining. Mag je ook zelf uitzoeken wie je moet benaderen om deze weg af te sluiten voor een rondje klaverblad linksom.

Nou nou lekker behulpzaam.

Wie heeft dat filmpje nou gemaakt, daar ging het eigenlijk om.
 
Ik zou rijkswaterstaat is proberen.

Ik zou als ik jou was een hoop geld meenemen om de snelweg af te sluiten (lees een paar duizend euro voor een dagje).

Ik zit in de verkeersvoorzieningen en een stukje snelweg afsluiten kost geld, een hoop geld.
 
Hoop inderdaad niet het blik op de weg was, kan dan nog wel een briefje van het CJIB verwachten.

Als het afsluiten een paar duizend euro kost is sponsoring misschien een idee.
Lijkt me eigenlijk wel een leuk idee om eens zo'n brief naar rijkswaterstaat te sturen met het verzoek tot afsluiting. Vraag me af of je antwoord krijgt.
 
Hoop inderdaad niet het blik op de weg was, kan dan nog wel een briefje van het CJIB verwachten.

Als het afsluiten een paar duizend euro kost is sponsoring misschien een idee.
Lijkt me eigenlijk wel een leuk idee om eens zo'n brief naar rijkswaterstaat te sturen met het verzoek tot afsluiting. Vraag me af of je antwoord krijgt.

Wat ga je in die brief zetten? Dat je altijd al een keertje de andere kant op hebt willen racen/kd-en _O-
 
Over de inhoud van de brief kan ik nog es rustig nadenken, daar is het dan tenslotte winter voor.
Kan nog als argument aanwenden dat ik eindelijk eens een KD wil maken en dat linksom mijn favoriete kant is. O-)
Vraag me wel af of dat argumentatie genoeg is.
Kan het ook nog op de spiegologiese toer gooien en aangeven dat ik nooit gelukkig kan worden als ik 'm niet 1 keer links om gereden heb.
Denk nu trouwens gelijk aan RTL en wendy van dijk, misschien kan ik die eens benaderen.
Beetje mooi verhaal dat ik al die jaren nog geen knie aan de grond gehad heb, de rest trouwens al wel een paar keer maar dat telt niet, en dat het nu eindelijk op Gorinchem eens moet gebeuren, zoiets.
 
Over de inhoud van de brief kan ik nog es rustig nadenken, daar is het dan tenslotte winter voor.
Kan nog als argument aanwenden dat ik eindelijk eens een KD wil maken en dat linksom mijn favoriete kant is. O-)
Vraag me wel af of dat argumentatie genoeg is.
Kan het ook nog op de spiegologiese toer gooien en aangeven dat ik nooit gelukkig kan worden als ik 'm niet 1 keer links om gereden heb.
Denk nu trouwens gelijk aan RTL en wendy van dijk, misschien kan ik die eens benaderen.
Beetje mooi verhaal dat ik al die jaren nog geen knie aan de grond gehad heb, de rest trouwens al wel een paar keer maar dat telt niet, en dat het nu eindelijk op Gorinchem eens moet gebeuren, zoiets.

1 april duurt nog even hoor....

Snelweg afzetten voor een paar stomme klaverbladracers...wordt wakker....ga Assen lekker een dagje huren... :Y :X
 
Hoop inderdaad niet het blik op de weg was, kan dan nog wel een briefje van het CJIB verwachten.

Als het afsluiten een paar duizend euro kost is sponsoring misschien een idee.
Lijkt me eigenlijk wel een leuk idee om eens zo'n brief naar rijkswaterstaat te sturen met het verzoek tot afsluiting. Vraag me af of je antwoord krijgt.

whahaha, no offence maar welk bedrijf gaat er in hemelsnaam zoveel geld in een kansloos project steken... |(
 
Ik was het niet en 2 Fast for You en GerardFZR1000 komen daar ook regelmatig, maar niet afgelopen zondag... zou mooi zijn als we met zijn negen daar dat rondje zouden rijden :P
 
Over de inhoud van de brief kan ik nog es rustig nadenken, daar is het dan tenslotte winter voor.
Kan nog als argument aanwenden dat ik eindelijk eens een KD wil maken en dat linksom mijn favoriete kant is. O-)
Vraag me wel af of dat argumentatie genoeg is.
Kan het ook nog op de spiegologiese toer gooien en aangeven dat ik nooit gelukkig kan worden als ik 'm niet 1 keer links om gereden heb.
Denk nu trouwens gelijk aan RTL en wendy van dijk, misschien kan ik die eens benaderen.
Beetje mooi verhaal dat ik al die jaren nog geen knie aan de grond gehad heb, de rest trouwens al wel een paar keer maar dat telt niet, en dat het nu eindelijk op Gorinchem eens moet gebeuren, zoiets.

Meteen ff vragen of ze tijdwaarneming neer knallen :+
 
Zoek een cirquit, man, dan hoeven we je vandaag of morgen ook niet van een stuk straatmeubilair of een vrachtwagen af te krabben...
 
Morgenavond nog gegadigden voor een ritje dan? Wellicht dat ik mijn broer ook even meevraag..
 
Terug
Bovenaan Onderaan