Klaverblad Gorinchem

noknee

MF veteraan
7 jul 2002
1.035
0
Leerdam
Is de 'fotograaf' die er gisteravond om een uur of 20.00 stond te fotgraferen of filmen hier misschien ook aanwezig? Het wordt ook al aardig populair hier om rondjes te draaien. Uit en naar m'n werk doe ik dat ook altijd ff. Vaak samen met anderen. Nou zou ik het toch wel heeeeel erg leuk vinden als ik wat plaatjes kon bemachtigen. Ik reed op de Duc. Dus... lees je dit... ik zou je zeer erkentelijk zijn.
BTW: laten we het met z'n allen niet te bont maken, want anders staat de KLPD weer binnen korte tijd roet in het eten te strooien.
 
Ik heb ut idee dat jij jieronder op de foto staat. (aan de motor en rugzak te zien ;) )
full


We hebben hier een topic over Gorinchem: Gorinchem 2(004)

Misschien zie ik je er nog wel eens rijden :)
 
Profiteer nu je nog kan kerel.
Heb eens die dramatische aflevering gezien van blik op de weg "Motorspecial".
Wat hier special aan was weet ik nog steeds niet, maareh ze gaan gewoon op de klaverbladen 50 km/uur hanteren, tog te zielig voor woorden !!!!
 
ga toch op een circuit rijden
er moet ook eerst een dooie vallen voor mensen inzien wat je kan gebeuren met dit soort dingen
en het hoeft echt niet aan je eigen rijstijl liggen
 
ga toch op een circuit rijden
er moet ook eerst een dooie vallen voor mensen inzien wat je kan gebeuren met dit soort dingen
en het hoeft echt niet aan je eigen rijstijl liggen

:Z Loop niet zo te zeiken! Ieder weet goed wat de risico's zijn en je moet zelf weten of je die neemt of niet. En aangezien wekelijks circuitrijden niet te betalen is (behalve voor HansGSXR dan :P ) maak ik lekker m'n rondjes op Gorinchem.

Ik kan me trouwens nog goed een filmpje herinneren met daarin een SVS-rijder die vonken aan het trekken is op een afrit dusssss :X
 
:Z Loop niet zo te zeiken! Ieder weet goed wat de risico's zijn en je moet zelf weten of je die neemt of niet. En aangezien wekelijks circuitrijden niet te betalen is (behalve voor HansGSXR dan :P ) maak ik lekker m'n rondjes op Gorinchem.

Ik kan me trouwens nog goed een filmpje herinneren met daarin een SVS-rijder die vonken aan het trekken is op een afrit dusssss :X
klopt helemaal
maar ik weet ondertussen wel beter en ga nu lekker circuit rijden
ik was misschien optijd
of er had nooit wat gebeurd
alleen moet je niet vergeten dat een klaverblad geen speelplaats is
en dan moet je ook niet zeiken als er maatregelen getroffen worden om het op te lossen
als ik dan een foto zie met bomen langs de weg vind ik het niet echt bijster slim
en bomen geven minder mee dan lantarenpalen
 
klopt helemaal
maar ik weet ondertussen wel beter en ga nu lekker circuit rijden
ik was misschien optijd
of er had nooit wat gebeurd
alleen moet je niet vergeten dat een klaverblad geen speelplaats is
en dan moet je ook niet zeiken als er maatregelen getroffen worden om het op te lossen
als ik dan een foto zie met bomen langs de weg vind ik het niet echt bijster slim
en bomen geven minder mee dan lantarenpalen
Ik rij ook niet meer op 'ons' klaverblad zoals ik dat vorig seizoen wel deed. Ondanks dat we in H'veen een relatief veilig klaverblad hebben liggen (geen vangrail). Het circuit is echt de allerbeste speelplaats waar je veel meer voldoening uit kan halen in je eigen tempo.
Veel mensen weten pas waar ze mee bezig zijn als het mis gaat helaas.
Wees op je hoede en geniet :]
 
Hehe keertje met een hele groep tijdens de spits 50 gaan rijden op een klaverblad o o o wat rijd dat toch door.
Moet je dan trouwens ook invoegen met 50km/h :?
 
ja invoegen dat deed er vorig jaar ook 1 toen ik links naast hem reed op de snelweg, die dacht in te kunnen gaan halen. Dus als we allemaal 120 rijden gaat het nog niet eens, en dan zouden we het gaan doen met 120 en 50. Hier eens een topic over openen misschien dat de KLPD het ook leest
 
Wij waren laatst aan het rijden op het klaverblad met 3 man, stond er binnen no-time een politiebusje op het viaduct, 2 van de 3 netjes ingevoegd en naar een parkeerplaats verderop gereden. De laatste, op zijn cbr600rr lag een halve ronde achter en reed behoorlijk hard onder die gasten door.
Na een minuut of 5 hebben we geprobeerd hem te bellen en tijdens het bellen zie ik ineens dat politiebusje eraan komen, voegt netjes uit en draait zo de parkeerplaats op en komt rechts naar ons toe gereden.
agent: jullie reden toch niet voor ons weg?
wij: ehh... nee even roken en op die busbaan mag je niet stil staan..
agent: altijd als we eraan komen en gaan staan kijken zijn ze allemaal binnen 10 sec. weg.
wij: ehh..
agent: ja want zolang als je je aan de snelheid houdt (toen nog 120 volgens mij) en NIET stil gaat staan op die busbaan is er niets aan de hand.
wij: ehh..
agent: maar we hadden geluk deze keer, die cbr die achter jullie reed heeft nog een ere rondje voor ons gereden.
Ze wensten ons nog een prettige en veilige rit toe, draaide het raampje dicht en reden weg.
Wij stonden daar half verbouwereerd want ik had toch minimaal een waarschuwing o.i.d. verwacht.

Nu zul je altijd zien dat de volgende keer dat je er rijdt je een vette boete krijgt voor de een of andere k*t reden.
We hadden eigenlijk zijn dienstnummer op moeten schrijven...just in case
 
Terug
Bovenaan Onderaan