Klaverblad Gorinchem

hehehe,

Dat was wel ff schrikken toen ik Freeman beneden in het gras zag rijden, BTW het is een racer he, geen crossmotor :) .

Die man ja, schitterend, die ogen, het leek wel of hij onder de drugs zat hehe. Maar tof dat ie ff stopte om te kijken of alles goed was. Zou hij nog een beetje geslapen hebben!? :z Misschien was het wel iemand van het forum.

Maar gelukkig is alles goed afgelopen.

En weer een wijze les voor de FREEMAN!
 
holy shit!

het ligt trouwens niet aan dat asfalt...

zelfs met macadams heb ik daar met blackbird kneedown gereden dus zo glad is t niet

k wilde gisteren ook nog even gaan maar de weg was vochtig... en dan kun je daar inderdaad beter niet komen :)

in ieder geval erg prettig om te horen dat jij en je motor nog in staat zijn om rondjes te rijden :z
 
Het was de bocht vanaf de A27 vanuit richting utrecht richting Tiel. Met dat stukje busbaan erbij. Daarna nog een keer gekeken, maar we zagen niets op de weg liggen. Die bocht heeft wel dat nieuwe asfalt en gelukkig geen vangrail :} Anders had ik nu nog bij mijn vriendin gezeten om alles te verklaren :z Waarschijnlijk gewoon een stukje glad door olie of vet. Had het eigenlijk moeten filmen. Had je waarschijnlijk aurool (?) boven m'n helm gezien :+
 
Het was de bocht vanaf de A27 vanuit richting utrecht richting Tiel. Met dat stukje busbaan erbij. Daarna nog een keer gekeken, maar we zagen niets op de weg liggen. Die bocht heeft wel dat nieuwe asfalt en gelukkig geen vangrail :} Anders had ik nu nog bij mijn vriendin gezeten om alles te verklaren :z Waarschijnlijk gewoon een stukje glad door olie of vet. Had het eigenlijk moeten filmen. Had je waarschijnlijk aurool (?) boven m'n helm gezien :+

lol, is wel de gladste van alle vier de bochten ja..

is wel juist die bocht waar ik hele mooie foto's van heb, k zal ze nog eens inscannen :)
 
Op donderdag 08 augustus 2002 12:05 schreef Freeman het volgende:
Heb maar een woord voor Klaverblad Gorichem :

Klotezooi !!

Heb gisteren moeten testen of ik ook supermotard kon rijden met m'n CBR. Dat nieuwe asfalt is gigaglad.

Was bezig met een verkenningsrondje met The_smoke voordat het echte werk begint. Haal ik een man in op een chopper (rechte stuk). Dus ik ga voor hem de bocht in. Reedt absoluut niet te hard(ouwelullen snelheid). Zet m'n achterwiel zich een meter naar links. Ik gas los, totdat hij weer grip krijgt. Ik bedoel, ik reed echt normaal !!. Wiel weer grip. Zit ondertussen al met m'n voorwiel op de buitenste witte streep.......... Had gelukkig op tijd de dodemansknop ingedrukt tijdens m'n freeride! Effe crossen naar boven. Laatste stukje ging niet. Was te glad.
Als je niet kan biljarten is de keu ook altijd krom :+
 
goede gewoonte:

banden warm rijden voordat je echt plat gaat

was mij bekend dus inmiddels in de derde bocht bezig met een heel relaxt gangetje van 80 (mijn max in die bocht ligt op 115) glijd ineens mijn voorwiel weg :?

nader onderzoek: een oliespoor!!!!

kan er eigenlijk wel mee lachen alhoewel ik t liever anders had gezien natuurlijk, wat spierpijn in mijn armen en welgeteld 1 blauwe plek op mijn heup, valt mee toch? :)

elk stukje plastig van de motor is aan vervanging toe en de uitlaten ook en nog wat onderdelen, maar dat interesseert me niet

de vangrail nog gekopt met mijn twee weken oude helm... maar die heeft goed dienst gedaan :}

man van t bergingsbedrijf wist te melden dat die middag een andere bestuurder ook hard onderuit was gegaan in diezelfde bocht, die motor hebben ze van achter de vangrail vandaan mogen vissen.... ook die bestuurder had relatief weinig, die zat wel onder de schaafwonden.

met deze persoon zou ik graag in kontakt komen, eens kijken of we de wegbeheerder aansprakelijk kunnen stellen, dan verlies ik mijn noclaim niet ;)
 
met deze persoon zou ik graag in kontakt komen, eens kijken of we de wegbeheerder aansprakelijk kunnen stellen, dan verlies ik mijn noclaim niet ;)

Zwaar klote, maar gelukkig zelf goed vanaf gekomen en die ander ook.

Kan dat bergingsbedrijf die andere pechvogel misschien in contact brengen met jou?

Iig veel succes met schadegedonder en de spierpijntjes.
 
goede gewoonte:

banden warm rijden voordat je echt plat gaat

We waren al ruim een uur aan het rijden. Dus de banden waren goed warm. Maar gisteravond kom ik terug over Gorichem. Zie ik dat ze de bocht van Tiel naar Breda opnieuw aan het asfalteren zijn :? Volgens mij was deze al voorzien van een nieuw laagje asfalt ??? Nieuw asfalt is altijd glad. Laten we mijn avontuur daar maar op afschuiven........
 
We waren al ruim een uur aan het rijden. Dus de banden waren goed warm. Maar gisteravond kom ik terug over Gorichem. Zie ik dat ze de bocht van Tiel naar Breda opnieuw aan het asfalteren zijn :? Volgens mij was deze al voorzien van een nieuw laagje asfalt ??? Nieuw asfalt is altijd glad. Laten we mijn avontuur daar maar op afschuiven........

hoe laat was dat dan???
 
Rond 22:00u. Er waren meerdere voertuigen mee bezig.

er lag daar olie, ik heb hierover alarm geslagen, toen ik wegging rond negen uur waren er al auto's van rijkswaterstaat gearriveerd en waren ze al bezig met onderzoek

smiddags was er al een andere motorrijder onderuit gegaan en over de vangrail geslagen, ik had iets meer geluk.

kennelijk is het snel opgepakt door de wegbeheerder :}
 
Tsja, dat in erg minder voor die motorijder. Hoop voor hem dat hij niet te veel schade heeft en zeker geen letsel.

Mmmm, dus geen nieuw asfalt, maar een olievlek. Ben met the_smoke na mijn voorval nogmaals over de zelfde plek gereden. Geen enkel oliespoor.

Kortom, ik vertouw Gorichem even niet meer. Wacht wel een paar maanden totdat het wegdek goed ingereden is en alle "troep" eraf gesleten is...


Drive save...!!!
 
mjah maar dit was een vers gelekt oliespoor hoor...

en t was niet in de bocht met de busbaan waar jij over sprak

ik kwam hier drie/vier keer per week en nooit problemen gehad...

wat ik begrepen heb van de persoon van het bergingsbedrijf was die persoon redelijk okee, alleen veel pijn door kneuzingen en schaafwonden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan