Klaverblad Gorinchem

msxx

MF veteraan
8 jun 2002
1.697
155
Hasselt, Belgie
Vanmiddag was ik voor de verandering weer eens op t klaverblad bij Gorinchem te vinden en toen heb ik heel leuk gereden met een Gixxer 1000 en met een blauwe R1. Toevallig mensen van hier??

Ik heb zelf een zwarte Blackbird, mijn vader was er ook met een zwarte Thundercat

t was in ieder geval fun! :]
 
je bedoeld denk ik klaverblad deil..

vind dat persoonlijk niet zo'n fijne. kwam er laatst ook langs. Doe mij maar nog steeds hoevelaken :}
 
is dat Deil?

ik bedoel het klaverblad komende van de A15 van Sliedrecht naar Gorinchem toe en dan bocht omhoog naar de A27 Utrecht

als het NIET Deil is, waar kan ik klaverblad Deil vinden dan? als dat ook in de buurt is ga ik er een keer kijken :)

Klaverblad Gorinchem is voor mij 10 km rijden, Hoevelaken 68 km...
 
yesssssss,dat was me (op de blauwe r1)
was wel een beetje warm niet,en het was inderdaad op klaverblad Gorinchem
Kom je uit de buurt?
dacht dat je wel even zou stoppen bij die bus doorgang,man wat heb jij een uithoudingsvermogen
8-) kwas kapot na zo'n 25 minuten,ik geloof dat we wel 30 rondjes hebben gedraaid
 
ahhhh, toch iemand van hier!! leuk!

ik kom zelf uit sliedrecht dus das vlakbij.

ben altijd beetje bang om op dat soort plaatsen te stoppen ivm politie en zo...

morgenavond zal ik er zeker weer te vinden zijn, complimenteer je maat maar namens mij voor die mooie wheely!!
 
ow d8 dat dat dezelfde was.

moet ik maar eens gaan kijken bij klaverblad gorinchem. Vriendin woont in zwijndrecht dus kom er vaak langs.
 
vriend van mij heeft wat piccies gemaakt, ben benieuwd, eerste foto's van mezelf met knie aan de grond *D

hmmm kan ni wachten totdat ze klaar zijn :9~

verbaasde me trouwens dat er voor de rest geen motorrijders waren, alhoewel ik er maar kort geweest ben..

enne, thx gizmo, k zal dan eens bij Deil gaan kijken, is dan ook redelijk in de buurt :)
 
ja ben ook niet zo'n voorstander van deil. Toen ik er over reed lag er een olie spoor en is inderdaad hobbelig en ook nog een vangrail '(

doe mij maar hoevelaken :]
 
Gorinchem is leuk, alleen vaak wat druk! Heb ik tijdens de les nog menig klaverblaadje gereden! Mijn leraar (msxx heb je toevallig ook bij Lammert Roodnat gereden???) was er ook helemaal gek van.
 
Gorinchem is leuk, alleen vaak wat druk! Heb ik tijdens de les nog menig klaverblaadje gereden! Mijn leraar (msxx heb je toevallig ook bij Lammert Roodnat gereden???) was er ook helemaal gek van.

ik heb in Dordrecht bij Van Spijk gereden, kwam toevallig eens langs het klaverblad en sindsdien ben ik er nog vaak geweest!

De drukte valt wel mee als je savonds na half negen en zondag begin van de middag rijdt!
Mijn vader is vorige week geslaagd en die begint ook al verslaafd te raken aan klaverblad rijden :9~
 
ik heb in Dordrecht bij Van Spijk gereden, kwam toevallig eens langs het klaverblad en sindsdien ben ik er nog vaak geweest!

De drukte valt wel mee als je savonds na half negen en zondag begin van de middag rijdt!
Mijn vader is vorige week geslaagd en die begint ook al verslaafd te raken aan klaverblad rijden :9~

Ik heb in een aantal lessen het klaverblad 2 keer volledig genomen. Is inderdaad erg leuk :) Ik leste altijd op zaterdagochtend, dan is het daar wel druk. Sindsdien ben ik er niet meer op een klaverbladmanier overheen geweest.
 
Gistermiddag rond 16:00-16:30 zag ik een zwarte motor met een geheel in het zwart geklede motorrijder vanaf de A27 de A15 op richting Rotterdam errug hard door de bocht gaan. Ik denk knietje aan de grond??? Iemand van hier??? Helaas had hij/zij terug de A27 op een trage vrachtwagen voor zich.
Ik zat zelf in de auto, maar het zag er wel heel gaaf uit! :}
 
Gorinchem wordt toch verbouwd vanwege spoorlijn? Of is dat al weer klaar...

Deil is niet leuk rijden... laatste keer lagen er kransen naast de weg ;( . Asfalt is erg hobbellig waardoor je voor (zeer) onaangename verrassingen kan komen te staan.

Hoevelaken :}
 
Gorinchem wordt toch verbouwd vanwege spoorlijn? Of is dat al weer klaar...

Deil is niet leuk rijden... laatste keer lagen er kransen naast de weg ;( . Asfalt is erg hobbellig waardoor je voor (zeer) onaangename verrassingen kan komen te staan.

Hoevelaken :}

Ze zijn nog wel bezig bij Gorinchem, maar je kunt toch al een paar leuke rondjes draaien daar hoor.
 
Gistermiddag rond 16:00-16:30 zag ik een zwarte motor met een geheel in het zwart geklede motorrijder vanaf de A27 de A15 op richting Rotterdam errug hard door de bocht gaan. Ik denk knietje aan de grond??? Iemand van hier??? Helaas had hij/zij terug de A27 op een trage vrachtwagen voor zich.
Ik zat zelf in de auto, maar het zag er wel heel gaaf uit! :}

k heb wel een zwarte motor en mijn vader ook maar wij waren toen nog heerlijk aan t :] op de B258 in de eifel :9~
 
Heb maar een woord voor Klaverblad Gorichem :

Klotezooi !!

Heb gisteren moeten testen of ik ook supermotard kon rijden met m'n CBR. Dat nieuwe asfalt is gigaglad.

Was bezig met een verkenningsrondje met The_smoke voordat het echte werk begint. Haal ik een man in op een chopper (rechte stuk). Dus ik ga voor hem de bocht in. Reedt absoluut niet te hard(ouwelullen snelheid). Zet m'n achterwiel zich een meter naar links. Ik gas los, totdat hij weer grip krijgt. Ik bedoel, ik reed echt normaal !!. Wiel weer grip. Zit ondertussen al met m'n voorwiel op de buitenste witte streep. Ja, sturen helpt niet meer. Dus dan maar rechtdoor ! Eerst de witte reflectorpaaltjes ontwijken. Dan 20 meter naar beneden door het gras (30 cm hoog !) en maar hopen dat er geen kuilen en greppels zijn. Begint de motor weg te glijden. Ik m'n voeten op de grond (glijdend) en rustig de motor tot stilstand laten komen. Dus NIET GEVALLEN !! Heb dus ongeveer 75m door gras gereden. Dit was dus niet van dat mooie gazongras !
Ja, nu weer terug naar boven
Ik starten. Had gelukkig op tijd de dodemansknop ingedrukt tijdens m'n freeride! Effe crossen naar boven. Laatste stukje ging niet. Was te glad.

:} :} :} The_Smoke :} :} :} voor het naar boven duwen van mijn motor. Staat die man met z'n chopper te wachten. Alle lof voor deze motorrijder ! Maar je had dat gezicht van die man moeten zien !!! Whahahah die was helemaal wit !!

Naderhand nog wat gedronken bij de Mac in Meerkerk. Toen realiseerde ik dat ik wel een Engeltje op mijn schouder heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan