Klaverblad heerenveen of hoogeveen motors?

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Ik heb gehoord dat er dagen zijn dat veel motorrijders hier komen?
Is dit zo? en wanneer.
Heb gehoord wel op donderdag avond vaak.
Lijkt me leuke plek om even te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Klaverblad Heerenveen kom ik wel eens ja... vooral op woensdagavond is het hier (en bij Joure) vrij druk met motoren, alleen weet de politie dat ook. :( Ik ben er gisteravond nog even geweest, fastbasterd zijn nieuwe R1 ff bewonderd en even met hem gesproken.

Anders moeten we maar es ff wat afspreken een keer, dan combineren we wat. Auke, GertJan, Sander willen ook wel mee, en ook Raging R6, Scarface, Skoezie vinden Heerenveen wel cool geloof ik. :P
 
Het weekend wordt ook heel erg mooi weer dus misschien een goed idee?
En anders woensdag.

Lijkt me wel leuk.
Heb nog niet heel lang een motor (5 maand) en kan dan wat oefenen voor het bochtenwerk. :9
 
Het weekend wordt ook heel erg mooi weer dus misschien een goed idee?
En anders woensdag.

Lijkt me wel leuk.
Heb nog niet heel lang een motor (5 maand) en kan dan wat oefenen voor het bochtenwerk. :9
Het weekend kan ik wel, en ik zal nog even wat mensen vragen. Kunnen voor zaterdag wel even iets afspreken, altijd leuk.
 
Anders moeten we maar es ff wat afspreken een keer, dan combineren we wat. Auke, GertJan, Sander willen ook wel mee, en ook Raging R6, Scarface, Skoezie vinden Heerenveen wel cool geloof ik. :P
Zeker!! Klaverblad Heerenveen is echt heel mooi, super asfalt en ik wil er binnenkort ook weer ff een kijkje nemen natuurlijk. Ff de BT010's uitproberen :)

Oh ja, de Mac is er ook heel dichtbij *D
 
hm,...hoogeveen? nog niet egg gezien dat ze daar staan....
is ook niet echt een leuk klaverblad, qua asfalt nie en qua bochten ook niet, ze zijn niet gelijk aan elkaar, en er zit aan het eind van elke blaadje een raar knikkie naar binnen...

heerenveen nog nooit geweest,....klaverblad Holsloot wordt wel erg leuk.... tussen emmen en coevorden.

:]
 
hm,...hoogeveen? nog niet egg gezien dat ze daar staan....
is ook niet echt een leuk klaverblad, qua asfalt nie en qua bochten ook niet, ze zijn niet gelijk aan elkaar, en er zit aan het eind van elke blaadje een raar knikkie naar binnen...

heerenveen nog nooit geweest,....klaverblad Holsloot wordt wel erg leuk.... tussen emmen en coevorden.

:]
Klaverblad Hoogeveen is idd compleet bagger, ik dúrf er niet eens hard te rijden. Zit je midden in een bocht, krijg je ineens weer ander asfalt! Waardeloos.

Knooppunt Holsloot wordt echt héél mooi, 3 kleinere bladen en 1 mega grote. Wordt een lekkere high-speed bocht :) Alleen jammer van die lantarenpalen aan de buitenkant.. En heb je die afgrond gezien? Daar wil je NIET uit de bocht vliegen :P

En Jarlow, je kan toch zo een keer meerijden naar Heerenveen. Ken je het daar ook gelijk, onmoet je een paar m-f'ers. Altijd leuk..
 
Yup Hoogeveen sux, kom d'r nu elke dag langs. Heerenveen is veeeeel strakker.
 
1 mega grote....?? hm,..en die ene die nu klaar is, moet dat een kleintje voorstellen ? of is dat die mega grote....?

idd. een hoogte ja, als je de lantaarns mist pleur je nog ff fijn een paar meter naar beneden... '(

misschien wel leuk om een keer mee te gaan ja...
al ben ik niet zo,n racebeest, een leuk klaverblad is toch wel erg :9~ 8-)
 
Dit is wel een oude foto (3 april), maar je kan het er wel goed op zien. Het blad rechtsonder is al klaar.

klaverblad_emmen.jpg
 
Oke, zaterdag is dan afgesproken.
Waar is de beste plek om af te spreken?
En hoe laat hadden jullie in gedachten?

En die kranteknipsel.....kwijl kwijl kwijl.. en ik zie me al heerlijk over die bocht zeilen.
Zijn gemaakt voor ons denk ik.
Dank je overheid ;)
 
oh yeah,... 8-) had nog geen foto,s van gezien, cool...
ik vind die ene die nu klaar is al groot...!
wel vervelend dat zo'n blaadje op mijn woon/werk route ligt }) *D
 
Oke, zaterdag is dan afgesproken.
Waar is de beste plek om af te spreken?
En hoe laat hadden jullie in gedachten?

En die kranteknipsel.....kwijl kwijl kwijl.. en ik zie me al heerlijk over die bocht zeilen.
Zijn gemaakt voor ons denk ik.
Dank je overheid ;)
Zaterdag? Wordt 'm denk ik niet hoor.. Een zaterdag :) Zaterdagochtend eerst nieuwe banden halen, samen met Skoezie en PeeJay (durf niet alleen :P ). Overdag ff de banden inrijden, lijkt me niet echt tof op een klaverblad. 's Avonds is weer balen, feest, drank, lol.. Gatver ;)
 
Hmm, in dat geval :)

En nu wil het geval dat ik zaterdag nog een camera op de motor heb ook })
 
Ramon, gewoon gelijk naar Heerenveen rijden zaterdag, is je band gelijk ingereden, dan de glimrandjes er ff afrijden op het klaverblad }) en wat wil je nog meer? :)

Jij komt dus gewoon. :) Ik wil eigenlijk wel ff uitslapen zaterdag :z plus dat Scarface dus wat later komt, zullen we het begin van de middag afspreken? Uur of half 2 bij de Mac Heerenveen bijvoorbeeld? Is dat wat?

BuGs_BuNnY, de Mac kun je vinden als je op het klaverblad H'veen richting Zwolle rijdt, dan na een km ofzo (?) zie je aan je rechterhand de M van de Mac wel boven de geluidswal, gelijk die afslag nemen.
 
BuGs_BuNnY, de Mac kun je vinden als je op het klaverblad H'veen richting Zwolle rijdt, dan na een km ofzo (?) zie je aan je rechterhand de M van de Mac wel boven de geluidswal, gelijk die afslag nemen.

Geen probleem.
Dus zaterdag om 13:30 bij de Mac?
Iedereen akkoord en hoeveel gaan er mee.
Als een ieder zijn naam onder mijn reply doet geeft het aan hoeveel man we moeten wachten.
Wachten (tot een zekere hoogte dan)
 
Ik ook, gele CBR600 '97

zo, heb hem weer wat jonger gemaakt....
 
Laatst bewerkt:
Dus met 4 man naar klaverblad.
Mooi getal.

Kunnen we in duo vorm de bocht nemen :9
Mochten er toch meer mensen komen dan zien we het vanzelf wel.

Mzzl
 
Terug
Bovenaan Onderaan