Klaverblad: in welke versnelling?

in zijn 2 ga ik veel te hoog in toeren, dus in 3 of zelfs in zijn 4

hoe kun je nu een klaverblad in de 2de versnelling rijden zonder de motor op te blazen?
 
Ik deed het altijd in zijn 2, maar aangezien ik dan continue door iedereen zoek word gereden, rijdt ik tegenwoordig ook maar in 3......

Bijdeweg ik word nog steeds door een flink aantal zoek gereden... ( he Porky, Redbull man, Raul, R1beest.... )
 
Ik rijd hem meestal in de derde versnelling. Soms ook wel eens in de vierde versnelling. De 2de versnelling zou wel kunnen (bij mij tot 175km/u ofzo) maar is dan veel te nerveus.
 
Ik reed afgelopen zaterdag ook in de 2, maar moest net als JoKing ook naar de 3. Ik ging gewoon niet hard genoeg, heeft JoKing ook wel gezien :(

:)
 
Ik dacht werkelijk dat ik zaterdag achter aan zou rijden. Maar ik kon toch wel een paar mensen voorbij :+

En Scarface, trap ff een paar kinderen achter die PC\'s vandaan en ga die film capturen :)
 
Laatst bewerkt:
Met een R1 O.I.D in zijn 3 met een 600 in zijn 2 anders kom je de bocht te langzaam uit,een 600 heeft te weinig koppel.
En de juiste lijn is belangrijk wijd insturen naar de binnenkant aanhouden!!!! ;) en naar buiten sturen de bocht uit. :] ,dan kan je ook de mooiste streepjes trekken :9
 
ik met me 1000cc in zijn 3....dat gaat het beste...zit je rond de 6 a 7k tpm...oftewel..beetje klaver blad...ff boven de 100 tot 120 max...afhankelijk van de scherpte van het klaverblad...
 
Ik kon het ook niet laten om iemand buitenom voorbij te gaan op het klaverblad afgelopen zaterdag. :]

Even de motor van WheelieKing mogen lenen, dus daar moest ik gelijk gebruik van maken.

De persoon die ik inhaalde moet volgens mij wel een vonken vuur over zich heen gehad hebben })

Ik ga er meestal in zijn 3 door, soms ook in zijn 4...
 
Altijd in 3. Theoretisch zou 2 ook kunnen, maar dan kan het link worden met het uitacceleren. En als je dan toch niet de volle power in twee kan benutten, kom je in 3 beter (en sneller) een bocht uit. Scheelt een keertje schakelen.

Bij mij in de buurt ook een lekkere lange snelwegbocht waar je met 175 kneedown door kan. Doe ik in 4 of 5, afhankelijk van mijn stemming.
 
De persoon die ik inhaalde moet volgens mij wel een vonken vuur over zich heen gehad hebben })
Dat was ik, zag ineens een vonkenregen op me afkomen! :P :)

[me]Revolution heeft ook paar mensen buitenom ingehaald op klaverblad, en auto\'s binnendoor. ;) [/me]
 
deed het klaverblad ook in twee maar zal toch eens in drie proberen kan in zijn 2 wel lekker uitaccelereren beetje driftend zelfs(voor mij gevoel dan)
 
En Scarface, trap ff een paar kinderen achter die PC\'s vandaan en ga die film capturen :)

Ik kan ze bij die compu wel van 3 hoog naar beneden mikken })

Ik doe deze week nog wel een keer een poging, aanschaf verloopt ook niet echt snel op die veilingsites namelijk |(
 
Schrok niet, vond het meer enorm koel! :}
Reed daar met vette smile op gezicht achter die vonkenregen aan. *D

Yups, ken het, WKA reed eerder ook voor me, begint wel donders te stinken na een tijdje.. \ '(
 
Altijd in z´n 3. In z´n twee gaat ie niet zo hard en in 4 .... 400cc is daar niet genoeg voor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan