Klaverblad racen,hoe dom kun je zijn?

Klaverblad racen is:

  • Dom

    Stemmen: 129 45,4%
  • Slim

    Stemmen: 7 2,5%
  • Zooo Passè

    Stemmen: 13 4,6%
  • Pure motorpassie

    Stemmen: 135 47,5%

  • Totaal aantal stemmers
    284
Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.623
1.927
Ik wil dit onderwerp graag eens op tafel gooien hier.

Lees afgelopen jaren nogal eens van ongelukken tijdens het zgn klaverbladracen en denk dan bij mezelf: je vraagt er ook wel om als je gaat racen op de obw met lantaarnpalen en andere obstakels langs de kant en allerlei onverwachte rotzooi op de weg (zichtbaar of, erger nog ,onzichtbaar)

Dus eigenlijk is het gewoon dom om te doen. Dat is mijn stelling althans. Racen doe je op een circuit, basta

Waarom ik dit onderwerp open ? nou, omdat het lijkt of iedereen hier het geweldig stoer vind om te doen, ik zie eigenlijk weinig kritiek op de bezigheid zelf, zelfs als men valt en letsel / schade oploopt wordt er over gepost :? en ik vind dat een vreemd soort exhibitionisme. :/
 
Laatst bewerkt:
Het is wat aan de vroege kant, maar ik pak het bier en de chips erbij *O*
 
Jij gaat vrienden maken hiero let maar op... 8-)

Klaverblad is het mooiste speelgoed wat er nog is op de openbare weg, wat voor motor rij jij
trouwens? :W
 
Uhhm dit wordt leuk idd :P
Op zich ben ik het wel met je eens qua opstakels enzo dat is natuurlijk een drama B|

Daarom zoek ik zelf altijd de plekjes op waar zo min mogelijk troep naast de weg staat en het wegdek goed is! :) 8-)
Dan moet het naar mijn idee gewoon kunnen! :]
 
Klaverbladracen is voor losers.
Ze zijn herkenbaar aan rechts afgesleten banden. -O-
 
Jij gaat vrienden maken hiero let maar op... 8-)

Klaverblad is het mooiste speelgoed wat er nog is op de openbare weg, wat voor motor rij jij
trouwens? :W

Saaiste wat je ooit kunt tegenkomen nl dom rondjes rijden, en waarvoor is mij een raadsel...

En zoals met alles, gaat vanzelf over.... ;)
 
grappigste is dat je de meeste gewoon zou kunnen inhalen met de auto.
racen doe je idd op het circuit, niet op de snelweg.
je kan wel keer een klaverblad doen, maar echt constant rondjes rijden, echt achterlijk.
 
moetten ze een keer in engeland een klaverblad nemen ,dan verslijten ze de andere kant ook eens
 
Ieder mens bepaalt zelf hoeveel risico hij wil nemen in het leven. Maar omdat nu gelijk dom te gaan noemen. :?

Dan zijn alle bergbeklimmers die de Mount Everest beklimmen ook dom ?? Of zijn ze bereid een risico te nemen, wat niet alle mensen niet bereid zijn te nemen.

Klaverblad is het mooiste speelgoed wat er nog is op de openbare weg
Dan zou ik eens naar de bergen gaan. Is toch een stuk mooier speelgoed :]
 
Klaverbladracen is voor losers.
Ze zijn herkenbaar aan rechts afgesleten banden. -O-

Als je een echte vent ben, doe je hem een keertje linksom! :+

wil ik graag weten hoelang iemand zijn rijbewijs dan nog houdt of zijn motor heel houdt...
 
't Wordt pas dom op het moment dat je harder/schuiner gaat dan je eigenlijk kon. Tot die tijd ga je gewoon lekker snel (of in ieder geval voor je gevoel snel) een bocht door, iets wat nagenoeg iedere motorrijder doet.
 
moetten ze een keer in engeland een klaverblad nemen ,dan verslijten ze de andere kant ook eens

hebben ze volgens mij niet.
Volgens mij is nederland het enige lang met klaverbladen, die hebben ze aangelegd wegens ruimte gebrek, op deze manier konden ze een knooppunt maken met relatief weinig oppervlakte.
 
Ieder mens bepaalt zelf hoeveel risico hij wil nemen in het leven. Maar omdat nu gelijk dom te gaan noemen. :?

Dan zijn alle bergbeklimmers die de Mount Everest beklimmen ook dom ?? Of zijn ze bereid een risico te nemen, wat niet alle mensen niet bereid zijn te nemen.
Is niet helemaal een goede vergelijking want op een berg is de kans dat je een ander meesleept in een ongeval toch een stuk kleiner.

O-) ;)
 
hebben ze volgens mij niet.
Volgens mij is nederland het enige lang met klaverbladen,


:N

lageplan1-1.jpg
 
Ik wil dit onderwerp graag eens op tafel gooien hier.

Lees afgelopen jaren nogal eens van ongelukken tijdens het zgn klaverbladracen en denk dan bij mezelf: je vraagt er ook wel om als je gaat racen op de obw met lantaarnpalen en andere obstakels langs de kant en allerlei onverwachte rotzooi op de weg (zichtbaar of, erger nog ,onzichtbaar)

Dus eigenlijk is het gewoon dom om te doen. Dat is mijn stelling althans. Racen doe je op een circuit, basta

Waarom ik dit onderwerp open ? nou, omdat het lijkt of iedereen hier het geweldig stoer vind om te doen, ik zie eigenlijk weinig kritiek op de bezigheid zelf, zelfs als men valt en letsel / schade oploopt wordt er over gepost :? en ik vind dat een vreemd soort exhibitionisme. :/


_O- .................... maar ik geef je wel gelijk!

O-) ...en ach,...de kinderen hebben ff lol, zitten ze tenminste niet de hele dag achter die suffe PC....
Wel weer zonde van die motor, als 'tie gaat schuiven..... :/
 
Jij gaat vrienden maken hiero let maar op... 8-)

Klaverblad is het mooiste speelgoed wat er nog is op de openbare weg, wat voor motor rij jij
trouwens? :W

Een Magnat Debon,zwart 8-)

Openbare weg is geen speelgoed.Speeltuinen zijn meestal afgeschermd met hekjes enzo,zodat er geen overig verkeer kan komen. Heeee, om het Asser circuit staat ook een nhek,zou dat dan ook ..........
Of ken jij een klaverblad met hekwerk er omheen :?
 
't Wordt pas dom op het moment dat je harder/schuiner gaat dan je eigenlijk kon. Tot die tijd ga je gewoon lekker snel (of in ieder geval voor je gevoel snel) een bocht door, iets wat nagenoeg iedere motorrijder doet.

:^

En het circuit is ook niet veilig, ook daar kan je makkelijk verongelukken...
 
Laatst bewerkt:
misschien van steen: dat plakt niet genoeg om een klaverblad op snelheid te pakken :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan