Klaverblad racen,hoe dom kun je zijn?

Klaverblad racen is:

  • Dom

    Stemmen: 129 45,4%
  • Slim

    Stemmen: 7 2,5%
  • Zooo Passè

    Stemmen: 13 4,6%
  • Pure motorpassie

    Stemmen: 135 47,5%

  • Totaal aantal stemmers
    284
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag lag er weer iemand bij klaverblad Ressen, ben niet gestopt. Had ik dat moeten doen dan? Vind eigenlijk dat zo iemand het aan zichzelf te wijten heeft. Lag in de sloot en zag er niet echt slecht uit, had geen hulp nodig zo op het oog.

mag er nu eindelijk een slotje op dit topic. Dit ruikt meer naar reactie uitlokken dan dat het topicinhoudelijk nog wat toevoegd!
icon_fuckyou.gif
 
mag er nu eindelijk een slotje op dit topic. Dit ruikt meer naar reactie uitlokken dan dat het topicinhoudelijk nog wat toevoegd! [http://www.motormaf.nl/forum/images/smilies/icon_fuckyou.gif (afbeelding)]
Precies
 
Aangezien ik sinds de opening van dit topic nog van geen enkele voorstander van kbr een goed onderbouwd argument heb gehad om het wel te doen, denk ik ook niet dat dat nog komt....

Degenen die nu het hardst om een slotje roepen kwamen ook niet met enig steekhoudend argument tijdens de discussie.

opvallend.....
 
Aangezien ik sinds de opening van dit topic nog van geen enkele voorstander van kbr een goed onderbouwd argument heb gehad om het wel te doen, denk ik ook niet dat dat nog komt....

Degenen die nu het hardst om een slotje roepen kwamen ook niet met enig steekhoudend argument tijdens de discussie.

opvallend.....

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/10061029#10061029

:Z :Z

val dood vent.

p.s. het is weer gelukt een reactie. Ik ben weer zo DOM om te reageren.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik sinds de opening van dit topic nog van geen enkele voorstander van kbr een goed onderbouwd argument heb gehad om het wel te doen, denk ik ook niet dat dat nog komt....

Degenen die nu het hardst om een slotje roepen kwamen ook niet met enig steekhoudend argument tijdens de discussie.

opvallend.....

Jij bent oost Indisch blind???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan