Klaverblad racen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertjeB

MF'er
4 apr 2010
64
0
midden van het land
Vanmiddag eens lekker wezen genieten van de zon.
Op de terugweg over de A1 naar A28 bij Hoevelaken, net voor ik het klaverblad oprij zie ik er 1 vanaf komen en gelijk weer terug omhoog.

Het was ff snel gezien een blauwe motorfiets. Diegene ging best snel en zag alleen dat hij bovenaan de A28 weer terug ging naar de A1.

Was het 1 van hier en word het daar vaker gedaan?

Denk dat ik daar nog eens ga kijken of dat er meerdere zijn die daar rondjes racen. Was wel een mooi gezicht om te zien.
 
Vanmiddag eens lekker wezen genieten van de zon.
Op de terugweg over de A1 naar A28 bij Hoevelaken, net voor ik het klaverblad oprij zie ik er 1 vanaf komen en gelijk weer terug omhoog.

Het was ff snel gezien een blauwe motorfiets. Diegene ging best snel en zag alleen dat hij bovenaan de A28 weer terug ging naar de A1.

Was het 1 van hier en word het daar vaker gedaan?

Denk dat ik daar nog eens ga kijken of dat er meerdere zijn die daar rondjes racen. Was wel een mooi gezicht om te zien.


klaverbladracen :')
Heeft weinig met racen te maken..

begrijp me goed ieder zijn ding...maar om het nou met racen te verglijken..

En ja waarschijnlijk best mensen van hier
 
Laatst bewerkt:
:( Nou, in Limburg geen zon.
De hele dag grauw en grijs weer,echt herfstweer.
Wilde ook nog een rondje, maar brrr.
 
Fijn dat je het weer onder aandacht brengt van onze blauwe vrienden

De KLPD heeft continue aandacht voor het KBH, mede omdat er al dooien zijn gevallen met dat klaverbladracen. Geen grindbak, maar motor-onvriendelijke vangrails en lichtmasten.
 
Ach, wat moet je dan. Het gaat sowieso te hard op de openbare weg, dan is zo'n afrit/oprit zo gek nog niet. Geen fietsers, voetgangers of tegenliggers.

En ook voor de KLPD valt er niets nieuws te lezen hier, dus soit.
 
Even gezwaaid door een rechtdoorrijder... :W
Heb nooit begrepen wat men op een klaverblad zoekt.

Bij mij is een klaverblad een verbinding tussen rechte stukken autoweg, voor klaverbladracers, is een recht stuk een verbinding naar het volgende klaverblad...
 
Laatst bewerkt:
De KLPD heeft continue aandacht voor het KBH, mede omdat er al dooien zijn gevallen met dat klaverbladracen. Geen grindbak, maar motor-onvriendelijke vangrails en lichtmasten.

Als het gaat dooien, moet het dan niet eerst vriezen ????? :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan