Klaverblad rijden

Klaverblad rijden mag dat¿

  • Ja !!!!!!

    Stemmen: 5 31,3%
  • Nee!!!!!

    Stemmen: 1 6,3%
  • Maximaal 1 rondje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja zolang je je aan de maximum snelheid houd

    Stemmen: 10 62,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Na het lezen van dit topic op motorfreaks.
Rees bij mij de vraag of het nou mag of niet (rondjes rijden op een klaverblad).

Want ik vond dit deze zomer nogal een leuke bezigheid (bochtensnelheid verhoogt van 80 naar 100+)
maar ik heb geen zin om hier een een berg hoge bekeuringen voor te krijgen.

Dus PanRider of Baksteen Mag dit¿

Groetjes Remco
 
Laatst bewerkt:
Zolang je je aan de regels houdt (niet stoppen en/of inhalen op de vluchtstrook, maximumsnelheid) en je realiseert dat je op de grens rijdt mag het ja.
 
Zolang je je aan de regels houdt (niet stoppen en/of inhalen op de vluchtstrook, maximumsnelheid) en je realiseert dat je op de grens rijdt mag het ja.


Mmmmm maximum snelheid in Ressen is naar 50 km terug gebracht en bij die snelheid krijg ik onder normale omstandig heden het knee niet meer aan de grond ;(
 
Moet je eerst eens die motor van je maken!!!!!!! :+

waaaaa dikke lul!! Ik ga gewoon lekker klaverblad raggen volgend seizoen... desnooods snachtssss! }) !!! en je moet lopen zeiken je gaat gewooon meeeeeuh heheheheheheh
 
Ik zwaai wel, ik vind dat erg belangrijk. Het onderstreept de band die wij als motorrijders onderling hebben. Het wij gevoel uiten geeft mij echt een warm gevoel.


oh, gaat dit over klaverbladen. Ik rij daar nooit harder dan 120
 
Pan rider schrijf je als PanRider, anders luisterd/t/dt hij niet als je hem roept ;) :+

Ik heb geen idee waar ze voor willen gaan schrijven. Snelheid in de gaten houden en niet inhalen/gevaarlijk inhalen, niet over doorgetrokken strepen heen en niet kleven. Papieren (RBW en kentekenbewijs) bij je hebben.

Geen idee waar ze dan nog voor zouden kunnen schrijven. Zelfs als vastgesteld word dat je 12 keer het hele klaverblad rondrijdt zo ik niet weten wat men daar tegenin zou moeten kunnen brengen als je je aan de regels houdt.

Voor art 5 WVW moet er wel sprake zijn van mogelijk gevaar e/o hinder en dat zie ik ook zo 1,2,3 niet opgaan als je normaal rondrijdt :?
 
Pan rider schrijf je als PanRider, anders luisterd/t/dt hij niet als je hem roept ;) :+

Ik heb geen idee waar ze voor willen gaan schrijven. Snelheid in de gaten houden en niet inhalen/gevaarlijk inhalen, niet over doorgetrokken strepen heen en niet kleven. Papieren (RBW en kentekenbewijs) bij je hebben.

Geen idee waar ze dan nog voor zouden kunnen schrijven. Zelfs als vastgesteld word dat je 12 keer het hele klaverblad rondrijdt zo ik niet weten wat men daar tegenin zou moeten kunnen brengen als je je aan de regels houdt.

Voor art 5 WVW moet er wel sprake zijn van mogelijk gevaar e/o hinder en dat zie ik ook zo 1,2,3 niet opgaan als je normaal rondrijdt :?

Dus als ik dit lees kan je het aanvechten als je ervoor gepakt word
 
laat me raden...

artikel 5 is zo' n kapstok artikel

'gevaarlijk rijgedrag' of zo :(

nee meneer de agent, als mijn knie over het asfalt gaat
heb ik juist alles onder controle :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan