Klaverbladen

Afgelopen week-end was het weer feest op het klaverblad, in negatieve zin dan. Zaterdag zijn er ik weet niet hoeveel gasten op de bon gegaan e.d. Er reden 2 motoragenten rond en nog heel wat busjes en agenten in burger. Een paar vrienden reden vooruit en hebben 2 rondjes gedraaid toen ze in tegengestelde richting mij weer tegemoet kwamen om ons groepje te waarschuwen. Echt iedereen werd eraf gehaald.

Over dat meubulair gesproken...afgelopen zondag toen ik in een koekblik op weg was naar Parkpop kwamen we langs Gorinchem. Daar stonden (alweer) 2 busjes halverwege een bocht. Mooi dat er een motorrijder zijn motor om een boom had geplakt...ben benieuwd wie dat was. Kon niet zien hoe het met de motorrijder was. Iemand hier soms een idee? |(
Waarvoor krijg je dan een boete eigenlijk?
 
Waarvoor krijg je dan een boete eigenlijk?

- Te hard rijden? Maar vaak kom je toch niet boven de 120 uit.
- Gevaarlijk rijgedrag. (auto's inhalen over vluchtstrook enzo)

Als je gewoon netjes rondjes maakt met <120km/h zou ik niet weten wat ze er aan kunnen doen.
 

Klaverblad rijden... Ik begin er nooit meer aan.

't Is altijd goed gegaan, maar ben ooit weleens onder een vangrail terecht gekomen bij het invoegen op de snelweg (gewoon met rijden zoals oom agent het graag ziet...) '( Ik liep er van weg, maar ik ga niet meer die vergrote risico's opzoeken.

't Kan heel lang goed blijven gaan, maar op een dag ga je eraf of dat nou op een klaverblad is of niet.
 
Laatst bewerkt:
- Te hard rijden? Maar vaak kom je toch niet boven de 120 uit.
- Gevaarlijk rijgedrag. (auto's inhalen over vluchtstrook enzo)

Als je gewoon netjes rondjes maakt met <120km/h zou ik niet weten wat ze er aan kunnen doen.
op welk klaverblad mag je tegenwoordig nog 120 dan ???
 
beekbergen staat geen beperking. En idd staan er lantaarnpalen. Maar die schijnen binnenkort te gaan verdwijnen naar de binnenkant :}
Zolang je geen auto's inhaald over de vluchtstrook en niet boven de 120 km/h uitkomt dan is er niks waarop ze je kunnen pakken.
Ze zullen je misschien aanhouden voor een algehele controle en als je dan niks bij je hebt ben je wel de sigaar.

En een ongeluk zit in een klein hoekje, of je nou op een klaverblad rijd, op de gewone weg of bij je voor de deur. Zie niet in waarom je op een klaverblad nou zoveel risico meer loopt. Het enige wat er gevaarlijk aan is is het overmoedigd raken en het feit dat de situatie na 1 rondje compleet anders kan zijn. een vrachtwagen kan bijvoorbeeld net wat diesel verliezen. MAar dat kan op iedere weg gebeuren.

ben je in de buurt, kom gezellig eens langs een bakkie doen bij apeldoorn afslag zuid ;)
 
Al maak je een needown met 60 dan halen ze je al van de weg voor gevaarlijk rijgedrag, dus heeft niets met de snelheid te maken |(
 
kb beekbergen :N

full
 
kwam over een gladde plek, in 1 keer de fiets weg, we gleden samen met +/- 120 km/h over straat, de motor leek in eerste instantie er redelijk vanaf te komen, totdat hij in het gras kwam en recht omhoog sprong ;(

ikzelf had helemaal niets :) MJK pak :} :}
 
Klaverblad bij Gorinchem is dus weer bruikbaar, mooi.

Was er twee weken geleden op zondag en toen was er een afrit afgesloten, mooi teleurstellend dus.

Iemand enig idee wat ze uitgevroten hebben???
 
Vanmorgen langs Gorinchem gereden en er stonden 3 politie bussen was op het klaverblad een motorrijder gecrasht,dusse lekker klaverblaadje pakken ,kijk maar uit.

klopt, dat was deze jongen dus....
ben onderuit gegaan door een bout, is later gevonden door de politie, de afdruk zat ook in mijn band!!! ben er super goed vanaf gekomen.
heb mijn schaambeen zowel voor als achter gebroken, gewoon helemaal door dus. en heb mijn heiligbeen gebroken....

je snapt wel, met zoveel geluk moet je een wijs besluit nemen,....
ik stop dus met motorrijden.....

op de weg terug, afgelopen vrijdag, naar huis, zag ik vele motorrijders..kon er maar moeilijk naar kijken, zeker omdat ze met een t-shirt en een flabber broek erop zaten.....zucht...

gr ex-motorrijder
 
Damn...
Schaambeen gebroken?? B| Ik weet niet waar het zit, maar het klinkt heel gevoelig -O-

Succes met je herstel!
 
Damn...
Schaambeen gebroken?? B| Ik weet niet waar het zit, maar het klinkt heel gevoelig -O-

Succes met je herstel!

thanx, het zijn de ringen die aan je bekken zitten.
herstel gaat goed, maar moet nu 6 F#CKING weken met krukken lopen....
maar goed, heb echt wel 6 engeltjes verspeelt die zondag...
 
klopt, dat was deze jongen dus....
ben onderuit gegaan door een bout, is later gevonden door de politie, de afdruk zat ook in mijn band!!! ben er super goed vanaf gekomen.
heb mijn schaambeen zowel voor als achter gebroken, gewoon helemaal door dus. en heb mijn heiligbeen gebroken....

je snapt wel, met zoveel geluk moet je een wijs besluit nemen,....
ik stop dus met motorrijden.....

op de weg terug, afgelopen vrijdag, naar huis, zag ik vele motorrijders..kon er maar moeilijk naar kijken, zeker omdat ze met een t-shirt en een flabber broek erop zaten.....zucht...

gr ex-motorrijder
Showww, dan ben je voorlopig wel klaar idd |(

Je hebt gelijk als je zegt dat je met zo veel mazzel een wijs besluit moet nemen want de meeste dingen gebeuren zelde zonder rede, als die vaak niet meteen te zien.
Echter of het de bedoeling is om gelijk maar te zeggen dat je er mee stopt betwijfel ik ook, en dat zeg ik uit eigen ervaring.
Dat je het beslist allemaal opnieuw moet overwegen en overdenken is een absolute pré !!
Kan niet vaak genoeg zeggen dat de gevaren op de weg 100 keer grotere consecuenties met zich mee brengen dan op het circuit.

Succes met je herstel kerel !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan