KLE nu al kapot

kle

Rookie
16 jan 2005
11
0
leeuwarden
Hallo iedereen.

Vorige week maandag mijn KLE gekocht.
Proefritje alles prima. Dinsdag even een klein stukje gereden en donderdag ook.
Gewoon rijdend de garage in.

Vandaag(zaterdag) motorkleding gekocht met de bedoeling een leuk stuk te rijden.
Toen ik hem starte op de choke, ging hij 1000 toeren draaien meer niet. choke iets terug gedrukt toen ging hij uit. Weer vol op de choke en weggereden. Toen hield hij erg in. Na zo'n 500 meter ben ik gestopt.En is hij uitgegaan.En niet meer aan te krijgen

Dus maar flink balend naar huis gelopen.
Alles bij elkaar heb ik dus 12 km op mijn nieuwe aanwinst kunnen rijden.

Heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?????????????????????

Arjen ;(
 
probeer hem eens een keer te starten zonder choke. de choke van deze motor moet heel snel teruggezet worden, anders krijg je dit soort dingen.
dus eerst een minuut starten zonder choke, en dan niet te snel, maar ook niet te langzaam de choke erbij betrekken. je kunt ook eerst de bougies eruit halen voor een uurtje, zodat de cylinders opgedroogd zijn, maar ik ben lui, dus dat zou ik nooit doen.
 
hallo,

bedankt voor alle reakties.
Ik heb hem vanochtend(zondag) nog een keer geprobeerd.
alleen een leuke knal uit de uitlaat. Moet de bougies even
bekijken, maar mijn bougiesleutel past niet.
Dus kan ik weer niks.

arjen
 
Ik weet niet hoe je hem gekocht heb,maar als je al het onderhoud ga doen kom je de oorzaak vanzelf tegen ?
Toch lijkt het mij ook een benzine-probleem,en zorg dat je een goede volle accu heb met proberen !!
Vaak als een motor een te lage spanning heeft werkt de ontsteking niet goed meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan