Kleding advies

vtx

MF veteraan
19 aug 2002
1.333
0
Geleen
Ik heb nu nog net geen week mn vuurblaadje thuis staan, en het textiel pak wat ik op de cbr 600f gebruikte kan nu echt niet meer :) Nu wilde ik eens weten of iemand een goede motorkleding zaak in de buurt van Zuid-Limburg weet. Maybe 1tje waar overjarige lederen pakken te koop zijn?
 
Zuid Limburg weet ik niet. Ik weet wel dat HEEL veel mensen omrijden om naar Termaat te gaan, in Nijmegen.

Die lui hebben een GIGANTISCHE kelder, helemaal volgepropt met kleding. Nieuw en overjaard. Nette service ook.

Succes!
 
Ga anders eens langs KOHL in Aken. Hebben veel spullen en helpen je goed. Ze hebben ook een of andere opruimingshoek maar die is niet altijd open, dus eerst even checken op de website!
 
Je moet echt naar termaat in nijmegen gaan ik heb er zaterdag nog nieuwe laarzen gekocht, het aanbod daar is erg groot en je krijgt altijd korting, ik woon zelf ook in limburg maar het is het rijen zeker waard een pak koop je tenslotte niet elk jaar.
 
Laatst bewerkt:
Je moet echt naar termaat in nijmegen gaan ik heb er zaterdag nog nieuwe laarzen gekocht, het aanbod daar is erg groot en je krijgt altijd korting, ik woon zelf ook in limburg maar het is het rijen zeker waard een pak koop je tenslotte niet elk jaar.

Hallo,

Heeft die zaak termaat misschien ook een internet pagina?

alvast bedankt grtz rs racer
 
www.termaatmotoren.nl

internetsite geeft je niet echt een indruk van de winkel vind ik..

Termaat is idd ECHT de moeite waard om eens langs te gaan, veel keus in elke prijsklasse.. Heb er zelf ook vrijwel alles gehaald.
 
je hebt niet slim gehandeld, toen je met je blade aan het handelen was had je bij theu vos ook een motorcombi/pak moeten afdingen.
was je zeker gelukt.
 
Je moet echt naar termaat in nijmegen gaan ik heb er zaterdag nog nieuwe laarzen gekocht, het aanbod daar is erg groot en je krijgt altijd korting, ik woon zelf ook in limburg maar het is het rijen zeker waard een pak koop je tenslotte niet elk jaar.
Joh, ik ben daar zaterdag ook geweest. Nieuwe lerenbroek en nieuwe laarzen gekocht. Was daar samen met 2 andere MF-ers omstreeks 16:00. Het is een stukkie rijden uit de omgeving Rotterdam maar ik werd goed en snel geholpen.

En inderdaad is die korting meer standaard dan uitzondering.
 
Termaat rools...

Mocht ik ooit een achteropzitmaat krijgen die nog niet veilig gekleed is gaan we lekker naar nijmegen. Ik ben daar toen perfect geslaagd zowel in leer als textiel :) .


Kunnen we MF niet door Termaat laten sponseren? Zoveel reclame...mag wel eens wat tegenover staan :P
 
je hebt niet slim gehandeld, toen je met je blade aan het handelen was had je bij theu vos ook een motorcombi/pak moeten afdingen.
was je zeker gelukt.

Ja ik krijg nu korting daar, maar ik wil graag een dainese of alpine stars pak. Deze merken hebben ze beide niet. Ik heb van dainese een heel mooi zwart/geel pak gezien.
 
Vtx, je moet eens kijken op de site van "KUSHITANI" die hebben goede kwaliteitspakken en ook in je motorkleur geel-zwart.
 
http://www.hansvanwijk.nl/

Ver van Geleen, maar enorme selectie overjarige kleding in alle prijsklassen, alle gangbare merken, leren overalls, jassen, broeken, regenkleding, leer, textiel, helmen, alles.... meer overjarige kleding dan bij Termaat in Nijmegen. Kom je gezellig ff bij mij langs. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan