kleding en sieraden gemaakt van motorbanden

Shelagh

Rookie
21 jun 2006
11
0
Leiderdorp
Ik maak zelf kleding en sieraden van binnenbanden van oude motorbanden (ook van fietsen) zie mijn website: www.succubi.nl.

Mijn vraag is of dit genre door motorrijders gedragen zou worden. Ik vraag dit omdat ik overweeg om eens met mn spullen op een motorenbeurs te gaan staan. Maar dat heeft dus weinig zin als niemand er wat aan vind.
Graag jullie mening

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/381252/dfd0fa5b3137661e7d3a872492d05d20 (col-3.jpg)​
 
Shelag

ik zal je even helpen

full


Dit zijn waarschijnlijk slicks ??
 
TS, er zal misschien vraag naar zijn onder sommige van ons maar ik zal nu alleen voor mijzelf spreken, ik heb hier absoluut geen interesse in en volgens met mij meerdere niet :X maar ik kan mij vergissen
suc6 met je kleding en sieraden zaak.
ow nog wat...in de meeste moderne motorbanden zit geen binnenband :X :P
 
het wil niet lukken

;(
Ik weet niet wát je precies probeert te doen, maarreh, als het om het laten zien van het plaatje gaat, hoef je alleen nog maar ff de url tussen [img][/img] te zetten... ;)

Zo dus:

full


Mijn persoonlijke mening: ondanks dat het van motorbanden gemaakt is, geloof ik niet dat ik er veel aandacht aan zou besteden op een motorbeurs. Hoewel dat natuurlijk wel een beetje afhankelijk is van de modellen die je voor de promotie gebruikt en wat ze precies promoten. O-)
 
Laatst bewerkt:
Graag jullie mening

Weet je het héééééél zeker dat je die wil hebben?

....ok








Aan de ene kant is het hilarisch puur vanwege hoe mensen zich voor lul kunnen zetten


Aan de andere kant om te huilen dat intelligente volwassen mensen dit kunnen verzinnen





Maar wie ben ik om dat te beweren?
 
ziet er erg heftig uit .

dat wil je niet in het donker tegen komen .

kun je ook een onderbroek van mijn pilot-road maken als ie versleten is???????
 
bedankt voor de reakties.

Zie wel in dat ik geen sieraden van motorbanden aan motor-mensen moet proberen te slijten. En wie de moeite heeft genomen om op mn website te kijken. (o.a. bij mijn agenda, heeft gezien dat ik mij allang met groot succes op kinky en SM-feesten begeef. Ik zocht alleen een ander publiek.
Dacht dat een sieraad van een motorband (ik krijg nog zat binnenbanden trouwens, dus dat loopt nog wel een tijdje)wel gewaardeerd zou kunnen worden
 
als jullie nou alleen naar de sieraden kijken en niet naar de Kinky-kleding (wat duidelijk dus voor een ander publiek is) Zo kan iedereen de ander in zijn waarde laten })
 
Zie wel in dat ik geen sieraden van motorbanden aan motor-mensen moet proberen te slijten. En wie de moeite heeft genomen om op mn website te kijken. (o.a. bij mijn agenda, heeft gezien dat ik mij allang met groot succes op kinky en SM-feesten begeef. Ik zocht alleen een ander publiek.
Dacht dat een sieraad van een motorband (ik krijg nog zat binnenbanden trouwens, dus dat loopt nog wel een tijdje)wel gewaardeerd zou kunnen worden
sm feesten?
probeer smforum.com eens :+
 
Ik heb er niets mee..ik zou het niet kopen....maar ik vindt het toch heel knap om van een dergelijk afvalprodukt (voor ons dan) zoiets leuks nog te maken. Mijn complimenten voor dit stukje vakmanschap!!!!!

Kan me ook niet voorstellen dat geen enkele hormoon van de mannen op dit forum dit ongeroerd zou laten..Dit hapje mag zo binnenkomen wandelen!!!!

photo72.jpg

:P :P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan