Kleding gekocht, is het wat?

SHiQ

MF'er
22 mei 2004
106
0
Kampen
Hoi, ik ben bij Kalsbeek motoren geweest om eens te kijken naar een lerenpak. Toen kwam ik een heel leuk 2e hands pak tegen van het merk Revenger, wat volgens de verkoper een merk is van MQP. Dit pak zat nog in de collectie en was 200euro, nieuwprijs 549,=. Nu is het pak slechts een paar gedragen en zag er goed uit (je kon zien dat de rits niet vaak genoeg open en dicht is geweest om slijtage te veroorzaken).

Heb helaasch geen plaatje (heb me rotgezocht op internet...).

Maar mensen ervaring hier mee is't wat?

En kan ook ergens racelaarzen met carbon kopen van het merk Diadora (model Forma had ze het over, maar dat is ook weer een apart merk... misschien is ze in de war ofzo). Iemand ervaring met Diadora laarzen? Is het wat voor 60 euro incl. verzending? (zijn nieuw in doos).

Alvast bedankt! :)
 
Bij de Outlet in Staphorst hangen ze ook nieuwe revenger pakkies voor 200 pleurootjes.Wat de verkoop rpijs is geweest weet ik niet Mijn vrouwtje rijdt er ook in en is zeker geen miskoop geweest.

Het is allemaal net ietsjes ninder als een duurder pak, maar daar betaal je dan ook een heel stuk minder voor.

Beter zo'n pak dan in de spijkerbroek.

Als het goed zit, moet je er tevreden mee zijn.
 
niks mee mee hoor. maar had er alleen nog nooit van gehoord in een winkel.
 
Ik denk dat belangrijk is of het pak echt lekker zit dus. je kan nu wel weer km's af gaan rijden om ergens anders te kijken maar daar wordt het totaal ook weer duurder mee.

zelf net gister een leren motor(tuin)broek gekocht in de uitverkoop. het is waarschijnlijk een afbestelling of niet goed pas gemaakte broek van de belgse motorpolitie. mij zit die echter als gegoten. van een 650€ normaal voor 150€..... en ik zoek zo'n broek al jaren..... altijd dat probleem van lange benen en dun lijf :P Gelijk een paar touringboots erbij van een 239€ voor 64€. dat zit toch wat lekkerder op een tourer als met racy laarzen.
 
Revenger heb ik een jas van. Zit prima. Maar zijn ze van de kar gevallen, die spullen?
Nee hoor! Gewoon bij een motorzaak in zwolle (Kalsbeek op de Katwolderweg).

Die laarzen? Geen idee wat daar mee is gebeurt! :P Heb dadelijk mooie laarzen voor weinig...!

Heb nu foto gezien, het zijn Forma's en het model Revenge! Nieuw in doos voor 60 eetjes! :) Vind ik niet slecht als ik zie dat ze gem. 190 euri nieuw kosten.

Nu met fotos!

http://www.godlike.nl/DSCF0126.JPG

en

http://www.kalsbeekmotoren.nl/shop/AspPages/GetImageWithId.asp?ArtikelID=32&FotoId=31
 
Hé er ligt iemand in je bed :?

DSCF0126.JPG


Mooi pakkie en van betreft de laarzen ==> niks mis mee :) ik heb ze zelf in het blauw en ben zéér tevreden. Veel vielige :] kilometers met je nieuwe outfit
 
Hé er ligt iemand in je bed :?

(Afbeelding)

Mooi pakkie en van betreft de laarzen ==> niks mis mee :) ik heb ze zelf in het blauw en ben zéér tevreden. Veel vielige :] kilometers met je nieuwe outfit

En nu nog de bijpassende fiets! :P Vind een donkerblauwe R1 met zwart frame wel er bij passen... ;) :]

(vanmiddag theorie ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan