Kleding huren omg. Rotterdam?

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.104
2.541
Nijmegen
Hola, ik wil zondag a.s. een passagier meenemen, maar die heeft geen motorkleding van haarzelf. Kent iemand zaken in of om Rotterdam / Capelle ad IJssel waar zonder al te veel moeite kleding (laarzen, broek, handschoenen, jas, helm) gehuurd kan worden voor zondag?

Thx!
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, ik woon niet in de buurt maar ik zou het eens bij rijscholen proberen. Die hebben tegenwoordig vaak hele uitrustingen voor de rijles. Misschien dat je daar iets kunt regelen.
Succes!
 
Om goede adviezen te geven zullen we toch eerst een aantal duidelijke foto's van je aanstaande passagiere moeten zien.

Om het een en ander in te kunnen schatten, je begrijpt het wel O-)
 
Om goede adviezen te geven zullen we toch eerst een aantal duidelijke foto's van je aanstaande passagiere moeten zien.

Om het een en ander in te kunnen schatten, je begrijpt het wel O-)
En de maten, om een goede inschatting te maken van de maat die nodig is. Zeer belangrijk in het beslissingsproces O-)
 
misschien inderdaad je oude rijschool proberen, die hebben vaak hele collecties hangen (althans mijne wel) kun je allicht wat lenen tegen betaling.
 
Heb nu een paar rijscholen gevraagd, zonder succes. Suggesties en ideeën nog steeds welkom! :P
 
misschien kun je een setje kopen op MP? huren is behoorlijk prijzig.
(ps, ipv laarzen gewoon bergschoenen of stevige schoenen nemen)

ik heb zelf (van een vriend) een leren pak maat L of zo thuis liggen met helm.
natuurlijk past het niet ideaal bij iedereen maar beter dan niks.

ik pas erin (1,93 m 93 kg en mijn vriendin 1,65 48 kilo) :P en mijn broertje die ertussenin zit
 
Laatst bewerkt:
misschien kun je een setje kopen op MP? huren is behoorlijk prijzig.
(ps, ipv laarzen gewoon bergschoenen of stevige schoenen nemen)

ik heb zelf (van een vriend) een leren pak maat L of zo thuis liggen met helm.
natuurlijk past het niet ideaal bij iedereen maar beter dan niks.

ik pas erin (1,93 m 93 kg en mijn vriendin 1,65 48 kilo) :P en mijn broertje die ertussenin zit
Prijzig? Ik kan bij de plaatselijke dealer een compleet outfit huren voor € 20,-

Valt wel mee dus, is alleen niet in de buurt van Rotjeknor.

Edit: Google is your friend. Nog niet zelf geprobeerd?

http://www.motoportrotterdam.nl/dealerinfo/motoportrotterdam/motoren/verhuur/ (MotoPort Rotterdam)
full
 
Laatst bewerkt:
Prijzig? Ik kan bij de plaatselijke dealer een compleet outfit huren voor € 20,-

Valt wel mee dus, is alleen niet in de buurt van Rotjeknor.

Edit: Google is your friend. Nog niet zelf geprobeerd?
Wel geprobeerd, en met MotoPort heb ik ook al contact gehad. Huren is mogelijk... Maar dan moet ik er gelijk een motor bijhuren, en daar heb ik niet zo'n zin in. Kleding enkel bij motorverhuur dus, daarzo.

Ik vind inderdaad via Google wel shops die verhuren, maar heb het liever in Rotterdam dan in weet-ik-waar, vandaar.
 
Wel geprobeerd, en met MotoPort heb ik ook al contact gehad. Huren is mogelijk... Maar dan moet ik er gelijk een motor bijhuren, en daar heb ik niet zo'n zin in. Kleding enkel bij motorverhuur dus, daarzo.

Ik vind inderdaad via Google wel shops die verhuren, maar heb het liever in Rotterdam dan in weet-ik-waar, vandaar.

City Rent al gebeld in R'dam. Die zit bij het Hofplein aan de kant bij het Shell station. Je kan daar ook motoren huren maar even bellen of kleding ook apart mag.

Proberen (bellen) waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan