kleding huren

skoepje

Die hard MF'er
13 dec 2003
570
0
Hoi,

Ik heb gezocht maar niet echt een antwoord gevonden, maar mijn vraag is, kun je ook motorkleding huren? Ik hoop namelijk niet binnen al te lange tijd mijn papiertje te hebben, en als ik dan wat gewent ben aan mijn motortje wil ik wel iemand mee achteropnemen. Maar nou wil ik wel dat die persoon goed beschermd de weg op gaat. Ik zelf zit er ook niet voor niets volledig ingepakt op.

Weet iemand of een motorzaak dat doet of hebben jullie er nog nooit van gehoort?

Alvast bedankt!

Als je ergens een motor verhuren kun je er bijna vanuitgaan dat ze ook kleding verhuren. Gewoon ff daar vragen dus.

off topic: Waarom koop je het niet gewoon, dan weet je zeker dat het goed is en het hoeft echt niet duur te zijn :)

ik zelf ben al helemaal beschermd, maar diegene die met mij mee gaat zal dit denk ik niet heel erg vaak doen, dus is het een hoop geld uitgeven voor iets waarvan je weinig profijt hebt, denk niet dat ze daar zo blij mee is......

Ach ja misschien is ze een keer mee achterop gegaan en vind ze het zo gaaf dat er ineens motorlessen gepland staan dan komt er wel kleding natuurlijk...

Ok, dan is het idd ee nbeetje overdreven voor die enkele keer. Maar zoals gezegd, loop eens naar ee ndealer waar ze verhuren. Dikke kans dat ze daar ook kleding (voor weinig ;) ) verhuren

Twee voorbeelden van motorverhuurbedrijven die ook kleding verhuren:
- MVR (verhuur => prijzen => huurprijzen Accessoires)
- Silverline (motorverhuur => kleding)

En zo zullen er ongetwijfeld meerdere zijn. Op de sites staat nergens vermeld dat kleding alleen maar verhuurd wordt als je een motor huurt, maar het zou me sterk lijken als dat het geval zou zijn.

thx voor de reacties! zal idd eens goed op zoek gaan naar bedrijven die motoren verhuren. Had er eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat die dus waarschijnlijk ook wel kleding zouden verhuren.....

(krijg je he als je alles zelf al gekocht heb en ook niet geinteresseerd bent in een motor huren)

Terug
Bovenaan Onderaan