Kleding in de zomer...??

SageCloud

MF veteraan
12 sep 2002
1.303
0
Hey dudes!

Ik heb de search optie gebruikt hoor, don´t worry, maar heb niet echt iets kunnen vinden. Ik heb namelijk een heel leuk motorpakkie maareh, in de zomer lijkt me dat nogal warm hè.
[me]SageCloud rijd pas sinds oktober 2002 namelijk en heeft dus nog geen zomer meegemaakt op de motor. :)
[/me]

Maareh, nou wou ik dus effe weten wat jullie onder dat pakkie dragen? Gewoon een korte broek? Lange broek? Zwembroek (om al dat zweet op te vangen ofzo?! ;) )? Of gewoon helemaal niks? Lijkt me eigenlijk niet echt lekker zitten, zo in m´n boxer met m´n leren broekie erover. :?
Oh enneh de heren met een tanga slip...keep that to yourself will ya! ;)
 
Legging van je moeder/vriendin uit de kast trekken ;)

Ik heb er niks onder aan of korte broek of legging tot me knieën.
Ben wel een vrouw, maar jij wil niet weten wat mannen eronder dragen dus ach...
Je jou um aan denk ik zo :?
 
Ik heb onder mijn leren motorpak in de zomer een onderbroek en t-shirt aan, meestal ook nog mijn col of buff. In ieder geval draag ik altijd mijn laarzen, pak, handschoenen en helm.

In de winter een onderbroek, en een t-shirt en een t-shirt met lange mouwen (en mijn laarzen, pak, handschoenen en helm). Als ik het dan na een kwartier koud heb worden mijn banden ook niet warm, dus dan draai ik terug en stap in de auto })

Mijn motorpak heeft overigens van die gaatjesstof aan de binnenzijde.
 
Ik rijdt zomer/winter altijd enkel met een boxer+t-shirtje... Ik krijg echt niet nog fatsoenlijk een spijkerbroek onder die lederen broek hoor, tenminste, niet dat het comfortabel zit.. :+
 
Zomer en winter in het leer.

In de zomer onderbroek en t-shirt onder het leer en altijd met een kolletje.

In de winter komt er nog een sweater bij.

Samengevat in de zomer te warm en in de winter te koud maar in deze tijd met een t-shirt optimaal.
 
Leather only. :)
Daaronder een Craft shirt en boxer. :)
Als je maar eenmaal rijd dan heb je het niet mega warm.
Alleen als je een paar mins voor een stoplicht staat word het wel zweten met een zwart leren pak. :X
 
Laatst bewerkt:
Spuit elf :P

Hij wil weten wat ERONDER }) Maar jij dus ALTIJD leer onder je leer.
Maak me gek. Een leren reetveter haha.

Like I said, dingen als reetveters en tangaslips mag je voor je houden! :Z
Lijkt me niet echt lekker zo´n flosdraadje tussen de hammetjes... :+
 
Ik doe wel altijd een korte broek erbij aan ook. Ook handig als je bij iemand langsgaat, kan je dat warme pak uitdoen zonder dat je meteen in je onderbroek loopt
 
Ik draag zomers hetzelfde als in de winter, enkel een t-shirt en onderbox onder het pak.
Haal alleen wel de binnenjas eruit zomers.
 
Beetje afgekeken van Craft lijkt me? :?
Die verkopen ook echt alles wat je maar kunt verzinnen kwa ondergoed/bovengoed. ;)
Perry verkoopt het. €30 voor een shirtje ofzo. :9

www.craft.se
Ha kan ik ook reclame maken :P
Duo sport (waar ik werk) verkoopt ODLO spul.Dat is echt superspul.
2 versies , waarvan eentje voor de kou en eentje voor de warmte.Sporten kan er ook mee, vangt vocht op.
Als je ODLO tegenkomt , kijk er eens naar.

Ik zit met boxershort en t-shirt onder het pak , maar dat gaat dit jaar veranderen.ODLO voor mij *D
 
Zomers in leer met t-shirt en onderbroek
Gaat goed tot 12 graden, daarna longsleeve erbij.. tot 4 graden..

Dan over naar textiel.. met fleesh trui, en gewone broek.. goed te doen tot -12 :)
 
Ha kan ik ook reclame maken :P
Duo sport (waar ik werk) verkoopt ODLO spul.Dat is echt superspul.
2 versies , waarvan eentje voor de kou en eentje voor de warmte.Sporten kan er ook mee, vangt vocht op.
Als je ODLO tegenkomt , kijk er eens naar.

Ik zit met boxershort en t-shirt onder het pak , maar dat gaat dit jaar veranderen.ODLO voor mij *D


Mijn zus en zwager werken bij Odlo! Superspul :}
 
Maareh, nou wou ik dus effe weten wat jullie onder dat pakkie dragen? Gewoon een korte broek?
Jep, lekker in de korte broek, met in mijn geval textiel erover. Niks te warm hoor, zolang je maar in beweging blijft. Wat ik wel bijzonder irritant vind zijn al die &^%$^#@-insecten; je kan amper nog met open vizier rijden :(
 
Ik draag ook Odlo onder mijn leren pak. Erg lekker als het koud én als het warm is. Overigens nog niet getest bij >25 graden.
 
Het probleem van te warm speelt tijdens het rijden maar voornamelijk tijdens het wachten voor een stoplicht en ik denk niet dat er kleding is waar je het lekker koel van krijgt als je voor het stoplicht staat.
 
Dragen van leer kan pijnlijk worden als je er niets onder hebt en je bent flink aan het plakken...

Lang ondergoed is misschien wel warm, maar bij zweten wel erg comfortabel... kan je tenminste je leren broek nog uittrekken na een warme rit.

Ga het dan ook zeker proberen deze zomer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan